ihan kamala asia tapahtui reilu viikko sitten.

:hug: toivottavasti saadaan kiinni!!

mulle kävi kans niin, että olin kaverin autoon menossa ja joku äijä tuli ja löi. Kaverit näki auton mihin se meni ja ottivat rekkarin ylös ja se jäi kiinni. Oli joku huumehörhö ja luuli minua jokskin toiseksi..

on sitä kaikenmaailmaan hulluja, kerran tulin pahoinpidellyksi taksijonossa liiallisen avuliaisuuden takia. Edelläni oli nainen joka tuli matkoilta ja hänellä oli iso kasa matkalaukkuja ja pakaaseja, takanani joku mies, he eivät olleet samaa seuruetta. Autoin edelläni olevaa naista laukkujen kantamisessa kun jono meni eteenpäin. Ykskaks maailmani meni ihan valkoiseksi, takana ollut mies löi minua nyrkillä ohimoon ( ihme kun en pudonnut) koska olin hänen mielestään ärsyttävä toisten asioihin sekaantuva ämmä. Laukku-nainen puolusti minua, onneksi ukko ei vetänyt häntäkin tauluun.

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
on sitä kaikenmaailmaan hulluja, kerran tulin pahoinpidellyksi taksijonossa liiallisen avuliaisuuden takia. Edelläni oli nainen joka tuli matkoilta ja hänellä oli iso kasa matkalaukkuja ja pakaaseja, takanani joku mies, he eivät olleet samaa seuruetta. Autoin edelläni olevaa naista laukkujen kantamisessa kun jono meni eteenpäin. Ykskaks maailmani meni ihan valkoiseksi, takana ollut mies löi minua nyrkillä ohimoon ( ihme kun en pudonnut) koska olin hänen mielestään ärsyttävä toisten asioihin sekaantuva ämmä. Laukku-nainen puolusti minua, onneksi ukko ei vetänyt häntäkin tauluun.

:o :o seko

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Aplle :hug:

Ihmeellistä, miten jotkut on sitä mieltä että juttelussa olisi jotain pahaa. Suomalaiset ovat muutenkin niin juroa kansaa, on tosi piristävää joskus jutella vaikka siellä pitseria jonossa tms!

Ei mulle ole tullut mieleenkään, että ihmisille puhumista tarttis alkaa varoa sen takia, että voi saada turpiinsa. Ja minihameessakin aion kulkea, raiskauksesta syyllistetään kyllä ilman minarin käyttämistäkin.

mä oon kerrankin sun kaa täysin samaa mieltä! ap:lle :hug: