IHAN KAUHEA,mitä minusta täällä ajattellaan ja miten joku aina yritä että mun olo tulisi huonommaksi

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
melkein kaikki yleensä jotka ovat harmaana,ajattelevat että mä en rakasta lapsia,että olen vastuton ja jos olen raskaan niin,voin ihan noin vaan helposti päästä eroon lapsesta,sitten vielä että mies raiska mua,vaikka mä sanoin että seksi ei kiinosta mua,mutta joskus mies kiusa mua noin että pakko suostua...sitten vielä se kun kysyin että saako mennä lapsen kaa jonnekin jos kuume oli eilen niin joku on vastanut että ei se on varma kasvain joka on aktivoinut ja nyt on menoa :headwall: ,,ja siis mihin menoa?Onneks se kasvain tai anteeks se on ,,hermoperäinen patti,,ei edes mikään kasvain,se ei voi aktivoitua se on vaan joku tommonen juttu joka tulee jo sikiö aikana ja onneks siitä ei tarvi edes tutkia TTT ja ärsyttää se että joku aina yrittä että mun mieliala olisi laskinut ja tulisi ahdistunut olo,TODELLA TYPERÄ

ja se vielä ärsyttää että aika monet EI KAIKKI ,niin ajattelevat että ovat niin täydellisiä,joopa joo täydellisiä,jotka tietävät jokisesta palstailaisesta enemmän mitä kotona tapahtu :headwall: voi kun tommoset ärsyttää ja ärsyttää että naisesta voi tulla tommonen niin kuin vanha akka,niin kuin meijän naapuri toisesta kerroksesta joka seura mitä jokainen ja milloin tekee :kieh:
kiitos nyt helpompi olo :kieh: :D

Onko sulla ketään ystävää jolle voit puhua, sen sijaan että kerrot täällä paljon omia asioitasi?
Täällä on monen niin helppo aukoa päätään ja haukkua toisia, että herkästi ahdistuva ihminen voi olla aika solmussa jos viettää paljon aikaa palstoilla apua ja mielipiteitä hakien.

Älä välitä, netissä ihmisistä vaan karisee estot ja ovat kettumaisia kun eivät livenä kehtaa olla aukomassa päätään. Olen sun juttuja lukenu ja monesti olet minut hyvälle tuulelle saanut :)

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Onko sulla ketään ystävää jolle voit puhua, sen sijaan että kerrot täällä paljon omia asioitasi?
Täällä on monen niin helppo aukoa päätään ja haukkua toisia, että herkästi ahdistuva ihminen voi olla aika solmussa jos viettää paljon aikaa palstoilla apua ja mielipiteitä hakien.

on,mutta en paljon kerro :/ jotenkin helpompi palstalla :/

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:

Näin mäkin ajattelisin, mitä enemmän ja mitä henkilökohtaisempia asioitaan täällä avoimesti kertoilee, niin sitä enemmän siitä eräät riemastuvat ja revittelevät. Eli varmaan johtuu paljon siitä, että kerrot aika avoimesti aika henkilökohtaisia asioita, joista muut pitäisivät suunsa supussa.

Itse tunnen sut ja olen nähnyt sut irl ja olet aivan ihana ihminen. :hug: :hug: :hug:

Tänäänkin olit taas niin iloinen ja säteilevät miehesi ja lastesi seurassa. :D :heart: :hug:

Älä välitä.
a020.gif

Sä itse tiedät kuitenkin miten asiat on :hug: . Helppo sanoa, mutta jätä nuo ilkeilyt täysin omaan arvoonsa. Täällä on kuitenkin myös paljon ihmisiä jotka susta tykkää ja jotka ei halua morkata ja mollata.

Ihmiset, ja etenkin suomalaiset, on sellaisia ettei oikein kestetä avoimuutta. Ja jos vielä uskaltaa olla rehellisesti oma itsensä heikkouksineen ja vahvuuksineen, niin se ärsyttää monia.

Sä olet vallan hurmaava persoona ja tää palsta olis tosi tylsä ilman sua. Anna niiden ilkeiden olla rauhassa ilkeitä, anna niiden ikävien kommenttien valua kuin öljy hanhen selästä. Sä olet tuollaisten ilkimysten yläpuolella :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Itse tunnen sut ja olen nähnyt sut irl ja olet aivan ihana ihminen. :hug: :hug: :hug:

Tänäänkin olit taas niin iloinen ja säteilevät miehesi ja lastesi seurassa. :D :heart: :hug:

Älä välitä.
a020.gif

Ai Kiitos :D :hug: :hug: :hug: :hug:
Kiva oli tavata taas sun kanssa :D muistatko mä on näytänyt sulle se laminatti,eli me ostetaan sen :D laitetaan keittiöön,vähän kyll iso hinta oli,mutta mä tykkäsin niin hirveästi :ashamed:
ja vauvalla on taas kuume :( ei olisi pitänyt mennä mihinkään :/

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Sä itse tiedät kuitenkin miten asiat on :hug: . Helppo sanoa, mutta jätä nuo ilkeilyt täysin omaan arvoonsa. Täällä on kuitenkin myös paljon ihmisiä jotka susta tykkää ja jotka ei halua morkata ja mollata.

Ihmiset, ja etenkin suomalaiset, on sellaisia ettei oikein kestetä avoimuutta. Ja jos vielä uskaltaa olla rehellisesti oma itsensä heikkouksineen ja vahvuuksineen, niin se ärsyttää monia.

Sä olet vallan hurmaava persoona ja tää palsta olis tosi tylsä ilman sua. Anna niiden ilkeiden olla rauhassa ilkeitä, anna niiden ikävien kommenttien valua kuin öljy hanhen selästä. Sä olet tuollaisten ilkimysten yläpuolella :hug:
Kiitos sulle
:D :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:

Älä välitä.
a020.gif

Kiva oli tavata taas sun kanssa :D muistatko mä on näytänyt sulle se laminatti,eli me ostetaan sen :D laitetaan keittiöön,vähän kyll iso hinta oli,mutta mä tykkäsin niin hirveästi :ashamed:

Samoin, oli mukava tavata sut. :hug:

Juu se oli kyllä kiva ja just keittiöön sopiva ja nätti. =)

Voi kurjaa. :( Paranemisia pikkuiselle. :flower: :heart:

Älä välitä.
a020.gif

Toivottavasti hän paranee pian =) :hug:
Tulee muuten katsomaan meijän asunto ja kahville,kun se tulee :D :hug:

Älä välitä.
a020.gif

Kiitos kutsusta, tuun mielelläni. :D

Älä välitä.
a020.gif

Kiitos kutsusta, tuun mielelläni. :D
Kiva =)

Älä välitä, ei kukaan tunne sinua oikeasti sen perusteella, mitä susta täällä sanotaan tai mitä olet kertonut. Täällä on vaan muutama niin sairas tyyppi, että nauttivat kun saavat sanoa pahasti.

Kuule, ihmisten ilkeilyistä ei yksinkertaisesti kannata välittää. Niillä ei pitäisi olla mitään merkitystä sinulle, ilkeilijät ovat vain tuntemattomia, pahansuopia ehkäpä myös kateellisia naikkosia. Ainakin se, että sinulla on rahaa muuhunkin, kuin siihen viimeiseen maitopurkkiin, tuntuu harmittavan muita vallan vietävästi.

Toisekseen, mielestäni ei kannattaisi kertoa täällä julkisesti niin henkilökohtaisia asioita perheestä ja itsestä, kuin sinä teet. Silloin on aika paljaana kaikille ihmisille. Kukin toki toimii tässäkin asiassa parhaaksi katsomallaan tavalla.

Mutta toivon, että sinusta kasvaa niin voimakas ihminen, että sinulle merkitsee eniten se, että itse tiedät kuka olet, mikä on perheesi tilanne ja luotat omiin tunteisiisi ja ajatuksiisi. Eli palstailet niin, ettet anna muiden ajatusten ja ivan satuttaa itseäsi, kun sillä ei todellakaan pitäisi olla mitään merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
en vaan tajuu miten tää palsta pysyis kasassa ilman sun viestejäs..joka päivä tuutin täydeltä tulee kaikenlaista..rahasta ei ainakaan näytä olevan puutetta..

Kovin huomionhakuinen persoona ainakin oot. Ja itsetunto aikas heppoinen.

Yhteistyössä