ihan tyhjä olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
,mutta en ihmisen kanssa en enää koskaan tule asumaan samankaton alla

Hyvä, pidä tää ja kaikkee hyvää. Ja mitä tohon hunningolla olemiseen tulee niin mieti nyt tyttöraukka itsekin mitä täällä kirjoittelet. Itket rauhoittavia lääkäriltä, et saa pidettyä edes lastasi turvassa siltä idiootilta vaan annat väkisin raahata ulos sisävaatteissa. Jos oikeasti budjetti on noin pieni niin olet kusessa ainakin siihen asti kunnes pääset siitä yhdestä elätettävästä eroon. Et käsitä hölkäsen pöläystä niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin auton omistaminen. Leikit marttyyria ja näköjään vielä brassailet sillä yleisellä foorumilla. Ja kuten olen ennenkin sanonut niin äijälleskin tekee hyvää päästä susta eroon, tuotte toisissanne sen paskimman puolen esiin eikä mies edes pääse aikuistumaan. Mun mielestä jos ote omaan elämään on noin hukassa niin on hunningolla.

Kiva että sulla menee hyvin Helekutti :flower:

Käsittääkseni jybis on nakkaamassa ukon pellolle sen takia että itse ja lapsi pysyisivät turvassa. ja mitä SINÄ tekisit jos joku veisi sun lapsen väkisin? Repisit raajoista niin että kakakraan koskee? Eihöhän jybis oo tehnyt parhaansa nillä korteilla mitä on käteensä saanu, yrittänyt tarjota lapselle hyvän kodin ja vanhemmat mutta kun ei kerta ukko näytä ymmärtävän, niin ottaa seuraavan askeleen ja tarjoaa lapselle hyvän kodin ja vanhemman ilman miestä.
Ja mitä ihmettä toi tilin tilanne oikeen on huono :o Jos ihmisen menot ei oo tuhansia euroja niin miks ihmeessä tilillä pitäs olla sitten niin paljon rahaa? Jos pärjää vähemmällä (siis pärjää ja voi tarjota lapselle ruoat, katon päänpäälle ja vaatteet yms. tarpeellisen) niin mitä hittoa sen on väliä käyttäkö siihen 2000e vai 500e?

Ja ote elämään hukassa??? Että on hukassa kun ottaa ja pistää elämänsä uuteen järjestykseen?

mun mielestä tilin tilanne ei oo huono jos kaikkien laskuje (vuokrat tms.) jälkeenjää ruokaan rahaa 400e aikuiselle ja vauvalle :ashamed:

Hyvä toi tilanne onki. Siis rahatilanne. Ja jätä noi harmaiden aukomiset omiin oloihisa, ne vaan yritää provota sinnuu.

:hug:

Mä olen elänyt narsistisen miehen kanssa ja voin sanoa että toi sun ukkos on selvästi sellanen.. Vaikka pahalta tuntuis niin sun on parempi ilman sitä! Mun parhaalla ystävällä oli samanlainen tilanne ja häntä autoin että pääsi ukosta eroon.. Hyvä juttu on jos kämppä on sun nimissä. Samoin jos auto on sun nimissä, sillon sun miehelläs ei todellakaan oo mitään oikeutta edes ajaa sillä jos sä niin sanot ja voit poliisille soittaa jos vaan ottaa sen ja lähtee. Sä voit heittää ukon kamat siis pihalle ja helpointa ja halvinta olis jos laitat turvalukon oveen (prismasta ostin kaverille ja makso ehkä alle 10e) sarjotus paras mutta maksaa monta sataa (?) Sinuna ottaisin lastenvalvojaan (tai sossuun, en tiedä näistä) yhteyden ennen kuin ukkosi sitä ehtii tehdä, kerrot kaiken ja oot paremmassa asemassa ukkoosi nähden. Ahdistukseen ja masennukseen voit saada lääkkeet vaikka elät lapsen kanssa kaksin, ja oikeastaan juurikin sen takia niin pysyt "täyspäisenä". Se on ihan normaalia eikä yhtään hävettävää. Voimia sulle :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei voi muuta sanoo, kun itse oot soppasi keittänyt, mutta laitapa mies hetkeksi äitinsä luo miettimään asioita ja kysy sitten uudelleen, mites on perhe-elämän kanssa?

Eiköhän ne ole tuota jo kokeilleet.
Oikeassa elämässä harvemmin käy niin, että kaikki muuttuu taas hyväksi kun ollaan oltu hetki erillään ja mies tajuaa mitä on vaarassa menettää. Hetkellistä parantumista voi olla, sitten sama paska jatkuu taas. Eli ei mitään hetkellisiä erossa olemisia vaan lopullinen ero. Tauolla oleminen ja aikalisä on Matti & Mervi-touhuja, ei normaalien ihmisten elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Mä olen elänyt narsistisen miehen kanssa ja voin sanoa että toi sun ukkos on selvästi sellanen.. Vaikka pahalta tuntuis niin sun on parempi ilman sitä! Mun parhaalla ystävällä oli samanlainen tilanne ja häntä autoin että pääsi ukosta eroon.. Hyvä juttu on jos kämppä on sun nimissä. Samoin jos auto on sun nimissä, sillon sun miehelläs ei todellakaan oo mitään oikeutta edes ajaa sillä jos sä niin sanot ja voit poliisille soittaa jos vaan ottaa sen ja lähtee. Sä voit heittää ukon kamat siis pihalle ja helpointa ja halvinta olis jos laitat turvalukon oveen (prismasta ostin kaverille ja makso ehkä alle 10e) sarjotus paras mutta maksaa monta sataa (?) Sinuna ottaisin lastenvalvojaan (tai sossuun, en tiedä näistä) yhteyden ennen kuin ukkosi sitä ehtii tehdä, kerrot kaiken ja oot paremmassa asemassa ukkoosi nähden. Ahdistukseen ja masennukseen voit saada lääkkeet vaikka elät lapsen kanssa kaksin, ja oikeastaan juurikin sen takia niin pysyt "täyspäisenä". Se on ihan normaalia eikä yhtään hävettävää. Voimia sulle :hug: :hug:

kiitos :hug:

Mun nuorimman lapsen isä on nyt 33v tollanen äitinsä pilalle passaama oman elämänsä keisari. Ei osaa huomioida ketään muita ku ittensä jne jne. Mä olin kuulem aeka sen elämässä joka ei tee niinku hän sanoo...En mä sitä sitten jaksanutkaan kovin pitkään. Että tiiän kyllä miltä susta tuntuu, ainaki osittain. :hug: Kyllä sä pärjäät ilman sitäki.

Asutteko maanrajassa vai ylempänä?Eli voisiko mies hajottaa ikkunan ja tulla siitä?
Jäikö sule se auto?
Oletko kuullut miehestä mitään?

asutaan 3.kerroksessa eli saa olla aika apina jos tänne aikoo ikkunasta :D
eli turvallisin mielin sinänsä.
soitin tänään rahotusyhtiöön ja asia on hoidossa.
miehestä oon sen verran kavereilta kuullu että on itkeny silmät päästään ja vannoo kaikille että aikoo muuttua ja läpäläpä

Asutteko maanrajassa vai ylempänä?Eli voisiko mies hajottaa ikkunan ja tulla siitä?
Jäikö sule se auto?

miehestä oon sen verran kavereilta kuullu että on itkeny silmät päästään ja vannoo kaikille että aikoo muuttua ja läpäläpä

antaa miehen olla.aina ne lupaa mutta aamu nousee ja sama peli jatkuu..

Jäikö sule se auto?

näimpä

Jäikö sule se auto?

näimpä

:hug: :hug: :hug: :hug: Voimia Jybikselle.. vaikein ei ole varmasti vielakaan ohi. hienoa et olet saanut lukot sarjoitettua ja puhuttua rahoitusyhtion kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
en ihan tajua miksi olet lapsen tehnyt tuollaisen miehen kanssa?

Miten meidän lapsi vaikuttaa miehen käytökseen?joka tosin on muuttunu viimekesän aikoihin jolloin olin jo pitkällä raskaudessa.sillonko se "aabortti" olis pitäny tehdä kun huomas että tuo mies onki ihan pskapää?
eikä me tehty lasta suunnitellusti,eikä sekyllä vahinkokaan ollut..
no,täytyy pyllistää tästä lähtien vaan kilteille ja täydellisille miehille. :laugh:

Miten meidän lapsi vaikuttaa miehen käytökseen?joka tosin on muuttunu viimekesän aikoihin jolloin olin jo pitkällä raskaudessa.sillonko se "aabortti" olis pitäny tehdä kun huomas että tuo mies onki ihan pskapää?
no,täytyy pyllistää tästä lähtien vaan kilteille ja täydellisille miehille. :laugh:

ei se siihen käytökseen vaikutakaan, mutta tuskin tuo käytös on tuollaiseksi yllättäen muuttunut. Voi pyllistää myös niin, että käyttää ehkäisyä. Tuntuu vaan että tällaisia suhteita on palsta pullollaan tuloksena lapsia joilla ei ole molempia vanhempia.

Alkuperäinen kirjoittaja aaargh:

ei se siihen käytökseen vaikutakaan, mutta tuskin tuo käytös on tuollaiseksi yllättäen muuttunut. Voi pyllistää myös niin, että käyttää ehkäisyä. Tuntuu vaan että tällaisia suhteita on palsta pullollaan tuloksena lapsia joilla ei ole molempia vanhempia.

et oo koko ketkjua näköjään lukenut.
olen tuntenu tän ihmisen 8vuotta,ja todella on vasta viime kesänä käytös muuttunu tämmöseksi.
ja ehkäsy jätettiin pois ja annettiin lapselle mahdollisuus tulla..ei yrittämällä yritetty.

En ole ihan asiaa seurannut kovin tiiviisti, mutta luin nyt koko ketjun läpi. Hatunnoston paikka sulle että sait oikeasti ukon pihalle sieltä ja lukot uusittua. Voin vaan kuvitella kuinka vaikealta tuntuu..

Äläkä välitä ventovieraitten ihmisten mielipiteistä, ei kannata lähtee ees selittelemään mitään tollasille apinoille. Itse tiedät parhaiten, et ole missään selontekovastuussa yhdellekään ihmiselle miksi teitte lapsen...

Voimia ja :hug:

Hyvä aaargg, jos et ole sattunut huomaamaan, niin tällä maapallolla on melko monta miljardia ihmistä ja kaikilla elämä ei voi mitenkään mennä oppikirjan mukaan. Jos jollakin sitten sattuu elämä potkimaan päähän niin ei kyllä tarvi alkaa naamailla.

Jaha.
Onko teillä olkkarissa ovi?
Jos on ni ovi kiinni, rouda telkku vaik keittiöön/makkariin.
Siis ovi kiinni siks aikaa kunnes saat heivattua sen madon pihalle.
Ennen ku pistät oven kiinni kerrot selvällä suomenkielellä kauniilla sanakäänteillä että se mato kantaa joka ikisen kupin ja kipon keittiöön ja pesee ne ennen ku kaapista ottaa yhden ainutta uutta.
Ja jos oikein hellämielinen olet ni pakkaa sen madon kamat vaik jätesäkkeihin ja nosta ne pihalle.

P.S. ei ole tarkoitus loukata matoja, mutta kun sikakaan tousta ei tule mieleen..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Jaha.
Onko teillä olkkarissa ovi?
Jos on ni ovi kiinni, rouda telkku vaik keittiöön/makkariin.
Siis ovi kiinni siks aikaa kunnes saat heivattua sen madon pihalle.
Ennen ku pistät oven kiinni kerrot selvällä suomenkielellä kauniilla sanakäänteillä että se mato kantaa joka ikisen kupin ja kipon keittiöön ja pesee ne ennen ku kaapista ottaa yhden ainutta uutta.
Ja jos oikein hellämielinen olet ni pakkaa sen madon kamat vaik jätesäkkeihin ja nosta ne pihalle.

P.S. ei ole tarkoitus loukata matoja, mutta kun sikakaan tousta ei tule mieleen..

ei ole ovi kun vessassa :laugh:
ja mes on poissa ja pysyy koska ei pääse tänne enää ;)
hitto että helpottaa kun tietää ettei se enää kampee tänne ittekseen

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Hyvä aaargg, jos et ole sattunut huomaamaan, niin tällä maapallolla on melko monta miljardia ihmistä ja kaikilla elämä ei voi mitenkään mennä oppikirjan mukaan. Jos jollakin sitten sattuu elämä potkimaan päähän niin ei kyllä tarvi alkaa naamailla.

joskus kun sen voi niin hyvin ennustaa miten joissain asioissa tulee käymään. Esim just siinä että aletaan tehdä tenavia muutaman kuuakuden seurustelun jälkeen. Ihmettelen vain joidenkin ihmisten valintoja...kun lapset usein joutuu kuitenkin kärsimään

en jaksanu ihan koko ketjuu kahlata,mutta ekat ja vipon sivun :D Hienoa jybis, että uskalsit tehdä tuon ratkaisun! Mä olen varmaan kauhee rasisti jonkun mielestä,mutta harvemmin kai niin erilaisten kulttuurien suhteet pidemmän päälle toimii,ellei sitten toisella puolella ole eletty tasa-arvoisemmin jo pienestä pitäen (siis kasvatettu siihen).

Mutta siis, kaikkee hyvää sulle :flower:

Yhteistyössä