Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
,mutta en ihmisen kanssa en enää koskaan tule asumaan samankaton alla
Hyvä, pidä tää ja kaikkee hyvää. Ja mitä tohon hunningolla olemiseen tulee niin mieti nyt tyttöraukka itsekin mitä täällä kirjoittelet. Itket rauhoittavia lääkäriltä, et saa pidettyä edes lastasi turvassa siltä idiootilta vaan annat väkisin raahata ulos sisävaatteissa. Jos oikeasti budjetti on noin pieni niin olet kusessa ainakin siihen asti kunnes pääset siitä yhdestä elätettävästä eroon. Et käsitä hölkäsen pöläystä niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin auton omistaminen. Leikit marttyyria ja näköjään vielä brassailet sillä yleisellä foorumilla. Ja kuten olen ennenkin sanonut niin äijälleskin tekee hyvää päästä susta eroon, tuotte toisissanne sen paskimman puolen esiin eikä mies edes pääse aikuistumaan. Mun mielestä jos ote omaan elämään on noin hukassa niin on hunningolla.
Kiva että sulla menee hyvin Helekutti :flower:
Käsittääkseni jybis on nakkaamassa ukon pellolle sen takia että itse ja lapsi pysyisivät turvassa. ja mitä SINÄ tekisit jos joku veisi sun lapsen väkisin? Repisit raajoista niin että kakakraan koskee? Eihöhän jybis oo tehnyt parhaansa nillä korteilla mitä on käteensä saanu, yrittänyt tarjota lapselle hyvän kodin ja vanhemmat mutta kun ei kerta ukko näytä ymmärtävän, niin ottaa seuraavan askeleen ja tarjoaa lapselle hyvän kodin ja vanhemman ilman miestä.
Ja mitä ihmettä toi tilin tilanne oikeen on huono

Jos ihmisen menot ei oo tuhansia euroja niin miks ihmeessä tilillä pitäs olla sitten niin paljon rahaa? Jos pärjää vähemmällä (siis pärjää ja voi tarjota lapselle ruoat, katon päänpäälle ja vaatteet yms. tarpeellisen) niin mitä hittoa sen on väliä käyttäkö siihen 2000e vai 500e?
Ja ote elämään hukassa??? Että on hukassa kun ottaa ja pistää elämänsä uuteen järjestykseen?