Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Halaukset Lenakille! Kylla sua nyt koetellaan ihan liikaa. Just kun olit paasemassa turvallisille viikoille... Ei nyt luovuta viela toivosta, niin monta kertaa noille vuodoille loytyy joku muu selitys kuin se pahin. Mika paiva ens viikolla sulla olis se ultra? PIdan peukut pystyssa!

Hei,

olen tässä viime aikoina googlettanut hirveästi kaikkea menkkakipuihin ja raskauteen liittyvää ja törmännyt siihen, että ilmeisesti erilaiset vuodot on useimmiten täysin vaarattomia ja suht yleisiä raskauden aikana! Eli Lenaki, jos vuoto ei ole todella kivuliasta, runsasta ja veristä, luultavasti ei ole mitään hätää!

Tsemppiä!

Ei onneksi ole eilisen jälkeen tullut vuotoa. Toivottavasti se jäi siihen. Mä oon myös googlettanut paljon aiheesta ja tosiaan monilla normaaliraskaudessakin voi tulla vuotoja. En siitä varmaan niin paniikissa olisikaan, ellei tosiaan ne sydänäänet ois jäänyt viime viikolla kuulematta. Voihan se olla, että ne on 2 ihan eri asiaa, mutta väkisin se pelottaa, että jos onkin oikeasti jotain vialla... No, se selviää keskiviikkona, jolloin on ultra.

Mites Pauliina sulla? Loppuiko vuodot kokonaan sen yhden päivän jälkeen?

Kiva kuulla Lenaki, että vuotoa ei ole tullut. Mullakin sitä tuli vain yhden illan, kylläkin aika runsaasti. Vuoto oli siis ihan kirkasta verta. Seuraavana päivänä tuli pyyhkiessä sellaista vanhan veristä, mutta sen jälkeen ei sitten ole tullut mitään, onneksi.

Heip!
Jopas täällä onkin tapahtunut sillä aikaa kun olen ollut vähällä netillä. Helpottavaa, että kaikki näyttäisi olevan ok! :) Hyvä juttu, että Lenakilla on se ultra jo keskiviikkona. Ja hyvä tosiaan tietää tuokin, että kaikenlaiset vuodot voivat olla ihan vaarattomia. Kiitosta vaan Googlettajalle.

Nyt voisinkin alkaa purkamaan tavaroita. Kotiuduttiin hetki sitten.

Yritin soittaa neuvolaan ja kysyä, jos ultra-aikaa saisi siirrettyä tälle päivälle tai yleensäkään jos pääsisi jo tänään ultraan. Neuvolassa (niin mun säkää) ei tietenkään ole ketään paikalla ennen torstaita! Puhelinvastaaja kertoi. Yksityiseltä voisi tietysti yrittää, mutta huomenna olisi se ilmainen NP-ultrakin... äh, en tiedä mitä tässä tekisi.

Lenakille paljon tsemppiä täältäkin, tiedän tuon tunteen, kun luulee tulevansa hulluksi tai ei luule, minä olin siitä jo välillä varma. Minä sain ultra-ajan torstaille, jolloin toivottavasti selviää näiden minun vuotojeni syy. Edelleen siis tuhruttelu jatkuu, syöksymällä ei ole nyt verta onneksi tullut.

Hyvä Laureli, että sinäkin sait sen ultra-ajan. Toivottavasti vuotojen syy selviää. Ehkä sullakin on tosiaan sellainen hematooma. Mulla on myös se kontrolli-UÄ torstaina. Samalle päivälle on eka neuvolakin.

Hei!
Mitäs, mitäs...? Onpas ikävää, että Lenakin vuoto vaan jatkuu... :(( Oih ja voih! Paljon tsemppiä täältäkin päin sinulle. Tuo oli kyllä tosi hyvä juttu, että menet jo tänään sinne ultraan! Jännityksellä odottelen kuulumisia. On se kyllä kumma, että sinne neuvolaan ei saanut puhelimella yhteyttä. Tuntuu, että neuvoloihin on ihan yleisesti tosi vaikea päästä.

Hyvä, että Laurelillakin on ultra ihan pikaa.

Voitte kuule uskoa, että on vaikea saada itsensä taas kiskottua koulujuttujen pariin pääsiäisen lomailujen jälkeen. Huh, ihan ahdistaa koko ajatus. Tein vielä päätöksen, että en tee tässä kuussa käsitöitä. Siis, tämä käsityölakko on tehty sen takia, että jos vaikka sillä olisi jotain positiivista vaikutusta niskajumeihin. Tässä joku päivä olisi tarkoitus mennä ostamaan ne kävelysauvat! :)

Mulla ultra-aika klo 13. Hyvä, että säkin Laureli pääset ultraan pian. Nyt rupean ymmärtämään stressin, mikä sullakin on täytynyt noista vuodoista tulla! Mulla kans sellainen olo, että hulluksi tulen, jollei jotain selvyyttä asiaan saa. Viime yönäkin nukuin vain pari tuntia, kun lopun ajan pyörin hereillä ja mietin kaikkia kauheuksia. Hullulta varmaan kuulostaa monien korviin, että maksan yksityiselle tänään 160e, vaikka huomenna olisi kunnan ultra. Mutta eipä kaikkea voi rahassa mitata. Oma mielenterveys on tällä hetkellä etusijalla...

Flox, tsemppiä kävelysauvaharrastukselle! Se on mukavaa puuhaa ja auttaa niskajumeihin :-)

Musta se ei kuullosta lainkaan hullulle (ja saathan sä kelalta vähän takaisin), sillä muistan hyvin, miten itsekin viime viikolla vuodon alettua vietin unettoman yön. Kuten sanoit, rahassa ei voi kaikkea mitata. Tule sitten kertomaan kuulumisia. Hassua, mutta tuntuu, ettei työnteosta nyt tule mitään, kun jännitän niin sun puolesta. Täällä on kädet kyynerpäitä myösten ristissä, että masuasukillasi kaikki olisi hyvin.

Täällä on taas ollut tapahtumarikasta, kun en oo töiden takia paljon kereinnyt nettailla. Hurjan monella nyt noita vuotoja, onneks Pauliinalla niiden syykin jo selvisi ja Lenakilla ja Laurelillakin on ajat ultraan.
Lenaki, täällä meilläpäin tuollaisessa tilanteessa, kun vuotaa niin voi vaan mennä päivystykseen ja he laittaa eteenpäin gynen polille. Yleensä sitten vielä tällaiset vuototapaukset menee ohi muiden aikojen eli katsotaan kiireellisesti. Paljon noita alkuraskauden vuotoja minäkin olen gynen polilla nähnyt ja ihan suurin osa on ollut vaarattomia vuotoja juuri vaikka esim. hematooman vuoksi. Tsemppiä Lenakille, Laurelille ja Pauliinalle niihin ultriin! :)

Täällä ei nyt ole kummempia tapahtunut. Viime viikolla tosiaan sain sen kontrollia hiukan haaleamman testiviivan ovistikkuun, seuraavana oli hiukan tummempi, mut en osaa sano oliko se nyt positiivinen vai ei. Vaikea noista liuskoista on sen viivan väriä vertailla. Mutta pupuiltu on joka tapauksessa ahkeraan, että ainakin yritystä on! ;) Ja en nyt kyllä uskokaan, että meillä iha heti tärpää vaikka onhan tämän ketjun naiset kovin hedelmällisiä olleet. :)

Ai niin, teille odottaville olis sellainen pyyntö, että olis kiva jos kirjotukissanne olis se teidän raskauden kesto niin olis helpompi seurata, että missä kukakin menee. :)

Voi Lenaki, ei tuo yksityiselle meno ja siitä maksaminen tunnu minusta yhtään hullulta. Äläkä sinäkään ajattele siitä jälkeenkään päin niin. Jookos? Harvan asian voi tosiaankin mitata rahassa. Onnea matkaa kovasti! Toivon todella, että kaikki on oikein, oikein, OIKEIN hyvin!

Täältä työkiireiden keskeltä myös tsempitykset Lenakille. Peukut on pystyssä!!!

Mulla ovis on juuri varmaan parhaimmillaan ja arvaatkaas huvittasko olla enemmin kotona käyttämässä tämä aika hyödyksi! Nyt ollaan oltu tosi ahkeria, ja vielä muutaman päivän aiotaan ollakkin, joten parin viikon päästä nähään tuottaako tulosta!

Palaan raportoimaan sen sylkitestin käytöstä paremmalla ajalla!

Täältä työkiireiden keskeltä myös tsempitykset Lenakille. Peukut on pystyssä!!!

Mulla ovis on juuri varmaan parhaimmillaan ja arvaatkaas huvittasko olla enemmin kotona käyttämässä tämä aika hyödyksi! Nyt ollaan oltu tosi ahkeria, ja vielä muutaman päivän aiotaan ollakkin, joten parin viikon päästä nähään tuottaako tulosta!

Palaan raportoimaan sen sylkitestin käytöstä paremmalla ajalla!

Huonosti kävi ultrassa. Sikiö oli kuollut yli viikko sitten (rv 9+6) :-( Huomenna menen sairaalan polille, missä lääkäri vielä katsoo ja päättää jatkotoimista. Edessä luultavasti nukutus ja kaavinta. Kyllä nyt niin elämä potkii päähän... Kai tämän asian yli joskus pääsee, mutta aikansa varmasti vie.

Yhteistyössä