Ihana mies... mutta... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihana Elisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen varmaan pinnallinen sika, mutta EI, en pystyisi olemaan moisen possun kanssa. Jos olisi vaan vähän lihava ni joo mut 150-200kg?

Mua ällöttää niin lihavat ja juu olen kamala! En vaan mahda sille mitään. Mä ällötän itseäni jos hikoilen ni ajatella tollanen, sehän hikoilee ihan hengittämisestä......

Ja se seksi. En tunne mitään vetovoimaa läskejä kohtaan. en kertakaikkiaan. Se ei vaan onnistuisi.

:(

Öö...niin ap on nyt 1 kk tapaillut miestä ja vielä miettii, miten "intiimit asiat" onnistuvat??

Ehkä jollekin riittää, että mies on "kunnollinen", mut seksuaalinen vetovoima on kumminkin se, joka suhteen pitää koossa pidemmän päälle. Ap ei taida uskoa, että voisi vielä löytää toisenkin miehen, jolla asiat ok, ja johon ap sit myös tuntisi kunnolla vetoa...

Alkuperäinen kirjoittaja kääääk:
Öö...niin ap on nyt 1 kk tapaillut miestä ja vielä miettii, miten "intiimit asiat" onnistuvat??

Ehkä jollekin riittää, että mies on "kunnollinen", mut seksuaalinen vetovoima on kumminkin se, joka suhteen pitää koossa pidemmän päälle. Ap ei taida uskoa, että voisi vielä löytää toisenkin miehen, jolla asiat ok, ja johon ap sit myös tuntisi kunnolla vetoa...
Miten niin 1 kk olisi jotenkin pitkä aika? En etsi yhden yön juttua... elämänkumppania... Ja mistä sen tietää tuleeko ikinä enää sopivaa miestä vastaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miten niin 1 kk olisi jotenkin pitkä aika? En etsi yhden yön juttua... elämänkumppania... Ja mistä sen tietää tuleeko ikinä enää sopivaa miestä vastaan...

Ei se oo pitkä aika oottaa, mutta pitkä aika jos vielä ei oo es saanu selville onko ees minkäänlaista mahista että mitään tulis tapahtuun myöhemminkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Parempi yksin sitä sopivaa odotellessa kun jonkun hätävararatkaisun kanssa "jos ei parempaa löydy".

...mä pystyisin tapailemaan myöskin miestä 1kk hyppäämättä sänkyyn, mutta EN tapailisi miestä, jota kohtaan en kuukauden jälkeen jo tuntisi voimakasta halua... koska sitä vetovoimaa joko on tai ei... ja ei, en voisi kuvitella haluavani yli 100-kiloista jätkää

Mä en ainakaan ajattelisi, että onpas luuseri nainen kun noin läskin äijän kanssa on. Mun yksi kuvankaunis ystävä on naimisissa tosi ruman miehen kanssa. Oikein sellainen kaunotar ja hirviö -pari. Minusta epäsuhta oikein huutaa suurta rakkautta eikä suinkaan mitään negatiivista.

Alkuperäinen kirjoittaja noh...:
...mä pystyisin tapailemaan myöskin miestä 1kk hyppäämättä sänkyyn, mutta EN tapailisi miestä, jota kohtaan en kuukauden jälkeen jo tuntisi voimakasta halua... koska sitä vetovoimaa joko on tai ei... ja ei, en voisi kuvitella haluavani yli 100-kiloista jätkää

Yli satakiloista helposti (mies on reippaasti yli kaksimetrinen ja lihaksikas, näyttäisi aika vinkuheinältä alle satakiloisena) mutta yli 150 kiloista en koskaan.

Höh, mä kirjoitin pitkän litanian mutta se katos jonnekin bittiavaruuteen.... Mun mielestä sun pitäis nyt miettiä, että pystytkö harrastamaan hänen kanssaan seksiä. Nimittäin se kyllä tulee siinä parisuhteessa ennemmin tai myöhemmin eteen. Yleensä on kyllä helpompi saada se fyysinenkin puoli sujumaan, jos henkinen puoli on jo kunnossa. Mutta jos et voi edes kuvitella seksiä hänen kanssaan, niin säästä hänet nöyryytykseltä ja pistä peli heti poikki. Kauheinta olisi, jos siinä itse tilanteessa sitten sanoisit, että "sori, mä en pysty".

Helposti muuten normaalipainoiset ihmiset kuvittelee lihavan ihmisen painavammaksi kuin hän todellisuudessa on... Ja seksi kyllä onnistuu yli satakiloisen kanssa ihan mainiosti, kokemusta löytyy ;) . Älä ala säälistä olemaan hänen kanssaan äläkä sen vuoksi, että "no jos se joskus kuitenkin laihtuu". Musta sä olet kyllä löytänyt aivan ihana miehen itsellesi ja ehkä kuitenkin kannattaisi pitää hänestä kiinni. Tunnetko mitään "säkenöimistä" hänen kanssaan vai tuntuuko hän enemmän kaverilta? Lihavalle ei kannata ehdottaa laihduttamista. Se joko aiheuttaa sen, että toinen vaan suuttuu ja syö entistä enemmän, tai sitten vetäytyy täysin kuoreensa. Ja jos hän kerran on nyt jo ujonpuoleinen, niin... Voisithan esim. edesauttaa hänen laihtumistaan sillä, että menette vaikkapa yhdessä aina kävelylle?

Ja jos tulet siihen tulokseen, ettei mies olekaan sinua varten, niin yritä muotoilla se asia niin, ettei sillä painolla ollut mitään vaikutusta asiaan. Mutta sinuna vielä miettisin, että mitä sitten oikeasti menetät, jos päästät hänet menemään? Tee vaikka lista hyvistä ja huonoista puolista. Jos ylipaino on ainoa huono puoli, niin en ehkä pistäisi peliä poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja voihan olla..:
.mun aviomies ei OLLENKAAN osannut pukeutua kun tavattiin...ei edes omistanut farkkuja..hirveitä tuulipuvunhousuja ja järkkyjä paitoja piti.pikkuhiljaa alkoi tyyli muuttumaan ja se on itte mua kiittänyt siitä jälkeenpäin.mä rakastuin mieheen vaikka vaatteet oli ihan järkyt...

Kuin minun kirjoittamani

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Höh, mä kirjoitin pitkän litanian mutta se katos jonnekin bittiavaruuteen.... Mun mielestä sun pitäis nyt miettiä, että pystytkö harrastamaan hänen kanssaan seksiä. Nimittäin se kyllä tulee siinä parisuhteessa ennemmin tai myöhemmin eteen. Yleensä on kyllä helpompi saada se fyysinenkin puoli sujumaan, jos henkinen puoli on jo kunnossa. Mutta jos et voi edes kuvitella seksiä hänen kanssaan, niin säästä hänet nöyryytykseltä ja pistä peli heti poikki. Kauheinta olisi, jos siinä itse tilanteessa sitten sanoisit, että "sori, mä en pysty".

Helposti muuten normaalipainoiset ihmiset kuvittelee lihavan ihmisen painavammaksi kuin hän todellisuudessa on... Ja seksi kyllä onnistuu yli satakiloisen kanssa ihan mainiosti, kokemusta löytyy ;) . Älä ala säälistä olemaan hänen kanssaan äläkä sen vuoksi, että "no jos se joskus kuitenkin laihtuu". Musta sä olet kyllä löytänyt aivan ihana miehen itsellesi ja ehkä kuitenkin kannattaisi pitää hänestä kiinni. Tunnetko mitään "säkenöimistä" hänen kanssaan vai tuntuuko hän enemmän kaverilta? Lihavalle ei kannata ehdottaa laihduttamista. Se joko aiheuttaa sen, että toinen vaan suuttuu ja syö entistä enemmän, tai sitten vetäytyy täysin kuoreensa. Ja jos hän kerran on nyt jo ujonpuoleinen, niin... Voisithan esim. edesauttaa hänen laihtumistaan sillä, että menette vaikkapa yhdessä aina kävelylle?

Ja jos tulet siihen tulokseen, ettei mies olekaan sinua varten, niin yritä muotoilla se asia niin, ettei sillä painolla ollut mitään vaikutusta asiaan. Mutta sinuna vielä miettisin, että mitä sitten oikeasti menetät, jos päästät hänet menemään? Tee vaikka lista hyvistä ja huonoista puolista. Jos ylipaino on ainoa huono puoli, niin en ehkä pistäisi peliä poikki.

Puhut järkeviä Saraldo, mutta kun vika on siinä että en tiedä. Kun mies on paikalla kaikki on ihanaa... kun mies lähtee pois iskee epäilys, mitä jos? Ihanaa on istua miehen kainalossa... on pehmeä ja lämmin ja turvallinen... mutta miten sujuu intiimit asiat, en osaa sanoa, ehkä, ehkä ei. On mukava halia... mutta mies on niin hurjan iso... ei mene kädet halatessa ympärille... niin mietin... Mies tulee koko viikonlopuksi kylään, yritän katsoa miltä tuntuu... pelkään että mitä enemmän aikaa kuluu, niin sitten jos ei sujukaan niin sattuu vaan enemmän... molempiin...

Kenelläään muulla ei ole tosi isoa miestä...? Kokemuksia...?

Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Mina en uskaltaisi noin lihavan ihmisen kanssa... pelkaisin kokoajan, etta hanelle sattuisi jotain, kun on niin iso terveysriski tuo ylipaino noilla kiloilla... :|
Onhan iso ylipaino tietysti terveysriski, mutta välillä kyllä tuntuu siltä, että ihmiset ajattelevat että joku 150-kiloinen saattaa kupsahtaa ihan koska tahansa. Ei se nyt sentään NIIN tappavaa ole, jos muuten on terve. Näitäkin ihmisiä on olemassa...

mun mies on painanut 115 kiloa ha ei todellakaan ollut mikään LÄSKI! vatsassa oli pömppöä, ei kaljamhaa kuitenkaan kun ei juo.
siis aivan normaalin kokoinen mun mielestä. tietty riippuu muuten ihmisen rakenteesta että onko ap:n kuvailema 150kiloinen TOSI ISO. Jos aioit hienovaraisesti kysyä laihduttamisesta, niin vetoa terveyteen älä siihen miltä hän näyttää!

Yhteistyössä