Onhan tämä jotenkin surkuhupaisa ketju! Melkein 1700 viestiä piirikunnallisen tason seksipalveluntarjoajasta. Alan foorumilla Jyväskylän osiosta löytyy muutama kysymys ja rapsa, Lahden osiosta ei kai yhtään. Se ainoa ihan rehellinen mielipide tavallisesta nelikymppisestä naisesta sai jotkut ritarit näkemään punaista. Ja siinä aikuisessa naisessa ei tietenkään ole mitään vikaa - päin vastoin.
Mutta täällä on joku jaksanut hönkiä kullintaivasta ja zoomipillua ilman alaleukaa. Mutta hyvinsa kullakin.
Ja tämän(kään) tarkoitus ei ole palveluntarjoajaa kiusata tai mustamaalata. Minusta sitä tekee se tai ne jolla mopo keulii, mutta "jopo" ei. Ei vaikka olisi "Vigra" tai muu dopingpilleri käytössä.
Mimosalle onnea ja menestystä! Olet varmasti tärkeä ihminen monelle yksinäiselle seksinpuutteessa tai läheisyyttä kaipaavalle miehelle ja tuot helpostusta tavalla tai toisella. Sitähän ei tiedä vaikka mekin vielä kerran tapaisimme kuuman huuman merkeissä.
Puolimukava iltapäiväheijari kullikollareissa pullottaa, kun sinun suullisia taitoja muistelen!
Pysy ratsailla, palvo kullit pystyyn ja pidä pipari liukkaana, olet kovista koneista kovin!
Lasse Liukas
mies joka tiivistää ikkunat, ilmaa patterit ja panee samalla reissulla niin että tyrät tytkyy!