A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:seuraava martina aitolehti..
tunnen kyllä naisen työni kautta, ja todella mukava ja edustava onkin, mutta eiköhän me kaikki olla vaan ihan omia itsejämme.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:seuraava martina aitolehti..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:seuraava martina aitolehti..
tunnen kyllä naisen työni kautta, ja todella mukava ja edustava onkin, mutta eiköhän me kaikki olla vaan ihan omia itsejämme.
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:seuraava martina aitolehti..
eli sä kuulut samaan kastiin. pitihän se jo arvata!
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:seuraava martina aitolehti..
eli sä kuulut samaan kastiin. pitihän se jo arvata!
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:mäkin haluisin! kuis ne niin paljon makso? mä oon kuvitellu et 5 tonnilla selviäis!
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:kiva juttu että tykkäät.
ainut kurja juttu noissa kun pitää niin usein vaihtaa se silikoni. aina n 15-20vuoden välein uudestaan koko juttu ja uudet arvet
itsse haluisi vain ylimääräisen ihon pois, että nostettais. mutta nyt ei rahaa ja pitäis ensin laihtua siihen missä haluaa olla ettei taas uudiksi venyis iho
Alkuperäinen kirjoittaja hm :Alkuperäinen kirjoittaja ap:pikkasen vajaa 10 tuhatta sai tästä lystistä maksaa..
Miksi et harkinnut rasvansiirtoa rintoihin?Suurinpiirteen samanverran olisi maksanut. Pääasia silti, että olet tyytyväinen uusiin boobseihin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja inkku:mäkin haluisin! kuis ne niin paljon makso? mä oon kuvitellu et 5 tonnilla selviäis!
tallinnasta voit varmasti saada mut jälki voi olla kyllä toisen laista!
Alkuperäinen kirjoittaja oj:miks näillä sivuil oot..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo vähän vajaa niin siinä on kaikki! kävin laittaa siluetissa helsingissä. Martina on kaunis ja todella mukava, siinä olet oikeessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:kiva juttu että tykkäät.
ainut kurja juttu noissa kun pitää niin usein vaihtaa se silikoni. aina n 15-20vuoden välein uudestaan koko juttu ja uudet arvet
itsse haluisi vain ylimääräisen ihon pois, että nostettais. mutta nyt ei rahaa ja pitäis ensin laihtua siihen missä haluaa olla ettei taas uudiksi venyis iho
juu näin on. mutta onnex arvet jäävät piiloon ja varmasti samasta kohtaan menee sisään. mun veljen vaimo on kanssa just sillai nostattanut vähän "roikkuvia tissejä"
Alkuperäinen kirjoittaja yksi vain:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja yksi vain:Mitä terveyshaittoja niissä on ??
mitä sä tolla tarkotat?
että voiko siitä silikoonista olla jotakin terveydellistä haittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:kiva juttu että tykkäät.
juu näin on. mutta onnex arvet jäävät piiloon ja varmasti samasta kohtaan menee sisään. mun veljen vaimo on kanssa just sillai nostattanut vähän "roikkuvia tissejä"
onko hyvää jälkeä tossa nostossa? minkä hintaista se oli veljen vaimolle?
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Miksi sä halusit suurentaa niin paljon? Sinun kokoisella hoikalla ja sirolla c-kuppi olis varmasti ollut jo riittävän suurin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:No on se sit aika kallista. Jos olis jotain tyyliin 3000 e, niin voisin harkita.![]()