ihanat tissit :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt vartalo kunnossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiva juttu että tykkäät.
ainut kurja juttu noissa kun pitää niin usein vaihtaa se silikoni. aina n 15-20vuoden välein uudestaan koko juttu ja uudet arvet

itsse haluisi vain ylimääräisen ihon pois, että nostettais. mutta nyt ei rahaa ja pitäis ensin laihtua siihen missä haluaa olla ettei taas uudiksi venyis iho

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
kiva juttu että tykkäät.
ainut kurja juttu noissa kun pitää niin usein vaihtaa se silikoni. aina n 15-20vuoden välein uudestaan koko juttu ja uudet arvet

itsse haluisi vain ylimääräisen ihon pois, että nostettais. mutta nyt ei rahaa ja pitäis ensin laihtua siihen missä haluaa olla ettei taas uudiksi venyis iho

juu näin on. mutta onnex arvet jäävät piiloon ja varmasti samasta kohtaan menee sisään. mun veljen vaimo on kanssa just sillai nostattanut vähän "roikkuvia tissejä"

Alkuperäinen kirjoittaja hm :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pikkasen vajaa 10 tuhatta sai tästä lystistä maksaa..

Miksi et harkinnut rasvansiirtoa rintoihin? :) Suurinpiirteen samanverran olisi maksanut. Pääasia silti, että olet tyytyväinen uusiin boobseihin :)

Tämä rasvansiirto ilmeisesti ei ole kovinkaan pysyvä juttu(pari kuukautta kestää).

Jos haluaa pysyvyyttä niin ikävä kyllä silikonit on edelleen ainoa vaihtoehto(tai hyvät geenit;))

Niinhän se on, että harvoinpa sitä on ääripäihin tyytyväinen omasta takaa.

Iteki haluaisin, mutta josko sitten kun on opinnot päättyny ja liksa vähä parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja inkku:
mäkin haluisin! kuis ne niin paljon makso? mä oon kuvitellu et 5 tonnilla selviäis!

tallinnasta voit varmasti saada mut jälki voi olla kyllä toisen laista!

Voi itku! 10 tonniko oikeesti menee suomessa. Missä laitatit?
Mul ois kyl tota omaa rasvaakin 169/58, mut oon ymmärtäny ettei se tahdo pysyä. Mä haluisin kuppikoon lisää.

Ja muuten Martina on ihana ja kaunis!

kiva juttu että tykkäät.

juu näin on. mutta onnex arvet jäävät piiloon ja varmasti samasta kohtaan menee sisään. mun veljen vaimo on kanssa just sillai nostattanut vähän "roikkuvia tissejä"

onko hyvää jälkeä tossa nostossa? minkä hintaista se oli veljen vaimolle?

kiva juttu että tykkäät.

onko hyvää jälkeä tossa nostossa? minkä hintaista se oli veljen vaimolle?

veljen vaimo on tyytyväinen ja on hyvän näköset. tästä on aikaa kun hän otti 3-4 vuotta ja olikohan sillon 5 vai 7 tonnia ja suomessa otti, mutta klinoikkaa en muista.

Yhteistyössä