M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mietinvaa:mitä mieltä jos nainen 34 ja mies 25 ?
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Tottahan toki jokainen tekee valintansa itse. Itse en ottaisi nuorempaa miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Tottahan toki jokainen tekee valintansa itse. Itse en ottaisi nuorempaa miestä.
Pakko kysyä,että miksi et?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noin nuori heebo jaksaa polkea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noin nuori heebo jaksaa polkea![]()
toi on kyl totta *punastuu*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noin nuori heebo jaksaa polkea![]()
Kuis pitkiä fillarireissuja oikein teette?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noin nuori heebo jaksaa polkea![]()
menee 2-4 tuntiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noin nuori heebo jaksaa polkea![]()
menee 2-4 tuntiin![]()
huhhuh
Eipä ole sitten vapaa-ajan ongelmia=)
Alkuperäinen kirjoittaja mietinvaa:mitä mieltä jos nainen 34 ja mies 25 ?
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja mietinvaa:mitä mieltä jos nainen 34 ja mies 25 ?
Mitäs mieltä tuosta voisi olla,jaa meillä ikäero niin että minä 40v ja mies 29v.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja mietinvaa:mitä mieltä jos nainen 34 ja mies 25 ?
Mitäs mieltä tuosta voisi olla,jaa meillä ikäero niin että minä 40v ja mies 29v.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ei ikä nyt saisi olla mikään este suhteelle....minä olen 36v ja mieheni on 10vuotta nuorempi.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ei ikä nyt saisi olla mikään este suhteelle....minä olen 36v ja mieheni on 10vuotta nuorempi.....
Kerros minkä ikäinen olet profiilisi kuvissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ei ikä nyt saisi olla mikään este suhteelle....minä olen 36v ja mieheni on 10vuotta nuorempi.....
yksi on talvelta, ja loput viime kesältä eli yhdessä36v ja kahdessa 35v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ei ikä nyt saisi olla mikään este suhteelle....minä olen 36v ja mieheni on 10vuotta nuorempi.....
Ootpas kyllä soma kolmekutonen
Toi vaatteiden yläpuolella oleva kuva on erityisen kaunis/söpö kuva sinusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ei ikä nyt saisi olla mikään este suhteelle....minä olen 36v ja mieheni on 10vuotta nuorempi.....
Ootpas kyllä soma kolmekutonen
Toi vaatteiden yläpuolella oleva kuva on erityisen kaunis/söpö kuva sinusta![]()
jos nyt ei kuitenkaan kuolata tytöni perään....
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:Toi että nuoremmat ovat muka lapsellisempia ei pidä yleistää.
Minä ite olin 30 kun tapasin mieheni ja hän täytti melko pian 25.Huomattavasti "aikuisempi"kuin moni itseäni vanhempi mies.