Ikävä kahta ystävää, mutta silti ärsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen aina se joka ottaa yhteyttä, sopii tapaamisia tai kyselee kuulumisia. Heistä ei ikinä kuulu mitään! Päätin tylysti että katson kuinka kauan hiljaisuutta jatkuu, enkä ole soitellut heille. Jo 4 kuukautta mennyt eikä kummastakaan kuulu mitään :( Silti on ikävä heidän seuraansa, mutta en vieläkään aio "antaa periksi."

Miksi ystävyys on yksipuolista? Vuosi sitten oli tilanne että mieheni jäi kiinni suhteesta ja meille tuli ero. Silloin kumpikaan näistä ystävistäni ei ottanut minuun yhteyttä yli kuukauteen. Lopulta itse soitin heille ja ilmoitin että olen muuttanut ja ero tullut. Ja he hyvin tiesivät tilanteen. Annoin kuitenkin heille "anteeksi" vaikkei mitään anteeksipyyntöä ikinä tullut.

Tuntuu että ihan sydän särkyy :( Olisi kuitenkin niin paljon kerrottavaa heille ja olisi ihana nauraa yhdessä.

..kannattaisko ehkä mainita heille asiasta?siis siitä että haluaisit heidänkin ottavan yhteyttä etkä vain odottaisi heidän tajuavan mitä sinä ajattelet/toivot?en usko että he ilkeyttään tai välinpitämättömyyttään eivät soita.

Josko kaverit puolestaan ajattelevat, että onhan kumma kun sinusta ei mitää kuuluu?? mut pitävät mielenosoituksellisesti "hiljaisuutta" sun suuntaan??
Joten puhelin käteen ja pirautat kavereille ja käsket kylään!!

Kaikki vaan ei osaa ottaa yhteyttä. Mulle esim. on tosi vaikeaa ruveta pyytämään kavereita kylään ja vielä vaikeampaa tyrkyttää itseäni heille. Meitä kun on erilaisia. Kuitenkin olen mielissäni jos kaverit meillä istuu iltaa tai on jotain yhteistä illanviettoa heidän kanssaan. Tarvin vaan sen jonkun toisen joka potkaisee homman liikkeelle.

Alkuperäinen kirjoittaja epeli:
..kannattaisko ehkä mainita heille asiasta?siis siitä että haluaisit heidänkin ottavan yhteyttä etkä vain odottaisi heidän tajuavan mitä sinä ajattelet/toivot?en usko että he ilkeyttään tai välinpitämättömyyttään eivät soita.

Olen heille hienovaraisesti yrittänyt sanoa, että heidänkin puhelimillaan pystyy soittaa. Pitäisi varmasti sanoa suoraan..!

Mulla kerran kävi samoin, eli kyllästyin siihen että aina itse olin se, joka pitää yhteyttä. Meni about puoli vuotta kunnes huomasivat etten ole soitellut ja soittelivat itse perään. Edelleen ollaan yhteyksissä ja nyt se on aktiivista molempiin suuntiin.

Yhteistyössä