Ikävä tilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistunut

Vieras
Kummilasteni äidin uusi mies on koitunut hyvin hankalaksi, pyysin kerran saisinko kyydin aamulla kaupunkiin ja miehelle se sopi, omani ei päässyt viemään.
Nyt sitten tämä mies vonkaa, koska maksan kyydistä, olen tarjonnut että voin antaa bensasta, mutta ei kuulemma halua rahana vaan sillai muullaisena maksuna. Ei todellakaan, en sitä hänelle anna. Ja nyt tämä mies ei jätä rauhaan, soittelee jatkuvasti. En viitsi asiasta sanoa kaverilleni, koska hänen edellinen suhde oli inhottava ja siinä kaverini oli se petetty osapuoli ja on toipumassa tilanteesta, eikä vieläkään pysty täysin luottamaan miehiin.
Olen sanonut omalle miehelleni ikävästä tilanteesta, johon hän tuumas, että anna mitä se haluaa niin se loppuu ja maksu on suoritettu. No en todellakaan, en ole sellainen nainen.

Täytyy vaan toivoa, että tilanne unohtuu, mutta ahdistaa minua paljon.

edellinen mies oli petturi ja en halua kertoa että nykyinenkin mies on, PROVO! Tai korkeintaat haluat haaveilla itse päiväkahvin seurassa ystäväsi miehestä :D

Valitan tämä ei ole provo.
Mun mies ei ole petturi, vaan mun kaverin ex-mies, petti mun kaveria toisen kanssa, samaan aikaan kun kaverini odotti vauvaa, heidän yhteistä lasta.
No mä en todellakaan anna hänelle, ja mun mies tietää sen. Meillä on mieheni kanssa tuttu mies joka ei ole kaverini mies, jonka kanssa joskus harrastettu kimppakivaa. Mutta muille en anna mitään.

No ihan sama, uskokaa tai älkää, mutta tämä on tosi. Olemme mieheni kanssa olleet naimisissa 10v joten meidän välit on selvät.

En halua ystäväni miestä, en todellakaan.

Ystäväsi ja ehkä miehesi kuullen ojennat vonkaajalle 5/10 tai jonkun muun määrän euroja ja kerrot, että nyt se matkamaksu on viimein selvä. Ja jos hän jatkossa soittaa, deletoit puhelun etkä vietä jatkossa aikaa sen nuijan kanssa kaksin.

Meillä samanlainen tapaus naapurissa. Vonkaa kaikilta ja taitaa olla jonki sortin seksiriippuvainen tai joku muu sairaus sillä. Kaikki muut tietää siitä paitsi sen oma nainen, ei oo kukaan viittiny kertoa sille minkälainen mies sillä on. Lähettelee kyrpänsä kuvia yms...Useinhan käy vielä niin että jos kertoo naiselle tuollaista miehestään se ei usko vaan suuttuu... Niin, kukaan ei ole ikinä lähtenyt sen juttuihin mukaan mutta ei osaa siltikään lopettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ystäväsi ja ehkä miehesi kuullen ojennat vonkaajalle 5/10 tai jonkun muun määrän euroja ja kerrot, että nyt se matkamaksu on viimein selvä. Ja jos hän jatkossa soittaa, deletoit puhelun etkä vietä jatkossa aikaa sen nuijan kanssa kaksin.

Peesi!

Olen sanonut että kerron kaverilleni,mies siihen ettei hänen tarvitse tietää, no kyllä tarvitsee jos ei toi lopu.
Olen paljon kaverini kanssa, koska hänellä on yhteinen lapsi tämän miehen kanssa, siis uusi lapsi, olen kaverini kummankin lapsen kummi, joten sillai pakotettuna olemaan heidän kanssaan tekemisissä.
Miehen kanssa en kyllä ole tekemisissä kahden, enkä vastaa enää hänen soittoihinsa. Mies ei kyllä lähettele mitään kuvia itsestään, mutta toi soittelu ja löpertely mitä tekee, inhottaa ja olen sen hänelle kyllä sanonutkin.

ja sinulle joka sanoit miehestäni "Oma ukkosikin vaikuttaa aivan idiootilta, mitä en yhtään ihmettele...", en voisi sinun miehestäsi sanoa, noin, kun et tiedä kuitenkaan sen enempää miehestäni

Yhteistyössä