"Isä" ei lasta halua, minä haluan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanhempi on aiheuttanut jo yhden lapsen erottamisen koulusta ;) Koulussa ollaan hyvin tietoisia asioista ja sielläkin opettajat ovat varuillaan kyseisen lapsen kanssa. Olen myös kautta rantain kuullut että on monia vanhempia jotka ovat kieltäneet lapsiensa leikkimisen mun lasten kanssa..
. Heidän äitinsä on se keneltä he ovat esimerkkinsä saanet äitiä ei lasten hyvinvointi ole kiinnostanut tippakaan viime aikoina, Äitinsä on myös polttanut siltansa JOKAISEEN sukulaiseensa, evännyt siis lapsiltaan kaikki muut aikuis kontaktit kuin itsensä ja opettajat.

Ja vanhempi käy tosiaan psykiatrilla, Tuli tosin huomattua että hän vetää tätäkin kuin pässiä narussa.

Kuulostaa pahalle. Todella pahalle.
Ei tuohon voi oikein mitään sanoa. Tai en osaa sanoa mitään järkevää. Olen kuitenkin pahoillani puolestasi.

Joo ei siihen voi mitään kukaan sanoakkaan, ainut toivo heillä on se että äitinsä antaisi heidät pois johonkin normaali ihmisten kasvatettavaksi, ja alettaisiin ihan perusasioista kasvattamaan heitä-

Lapsella on oikeus syntyä toivottuna ja niin, että hänellä on molemmat biologiset vanhemmat elämässään mukana.

Jos tätä oikeutta tahtoo polkea, niin siitä vain, se ei valitettavasti ole mitenkään kiellettyä. Mutta itse en arvosta.

Lapsella on oikeus syntyä toivottuna ja niin, että hänellä on molemmat biologiset vanhemmat elämässään mukana.

Jos tätä oikeutta tahtoo polkea, niin siitä vain, se ei valitettavasti ole mitenkään kiellettyä. Mutta itse en arvosta.

Tavallaan ihanasti ajateltu. Monilla meistä pitäisi olla monenlaisia oikeuksia, muttei niitä kuitenkaan ole.
Joskus on parempi, että lapsi saa elää rauhassa toisen vanhempansa kanssa, mikäli toinen ei ole kykeneväinen häntä hoitamaan. Elämä ei aina mene ihanteen ja parhaan mahdollisen mukaan, muttei se tarkoita sitä, etteikö elämä voisi olla silti parasta mahdollista.
Luonto ja kohtalokaan viis veisaavat kenenkään oikeuksista.

En tiedä, onko oikeutetumpaa riistää joltakin elämä vain sillä perusteella, ettei kumpikin biologinen vanhempi halua lapsen elämään osallistua.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
En lukenut koko ketjua, mutta toivotan ap sinulle voimaa ja viisautta! Itse sain ns. isättömän lapsen, joka on nyt 2,5-vuotias. Isänsä on tavannut hänet pari kertaa, mutta varsinaisia tapaamisaikoja tai sensellaista ei ole. Isä maksaa elatusmaksut ja on todettu DNA-testillä isäksi (koska LAPSELLA on näihin oikeus). Välillä on ollut raskasta, välillä ei. Lapsi ei ole ensimmäiseni, joten minulla on ehkä helpompaa kuin sinulla :)

Jos päätät pitää lapsen, muista että hän tulee kasvamaan ja kysymään, missä isä on, kuka hän on.. Itse odottelen vielä näitä kysymyksiä, mutta halusin isyyden tunnustettavaksi juuri näistä syistä. Lapsen vuoksi.

Abortti on tuskallinen, joskin aivan hyvä vaihtoehto jos koet ettet lasta halua. Isyyskysymyksen vuoksi en siihen kuitenkaan lähtisi. En voisi kuvitellakaan elämääni ilman tätä pientä ihmistä!

Yhteistyössä