Isäni oli käymässä ratsastustallilla tyttäreni kanssa ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
olivat kuulemma luulleet häntä tyttäreni isäksi. Isä kertoi mulle aika iloisen oloisena.

Isäni tuli siis 46-vuotiaana isoisäksi, eli ei nyt kamalan nuorena.

Toisaalta on muakin luultu pari kertaa tyttäreni siskoksi ja se jos mikä oli outoa.

[QUOTE="vieras";28904671]olivat kuulemma luulleet häntä tyttäreni isäksi. Isä kertoi mulle aika iloisen oloisena.

Toisaalta on muakin luultu pari kertaa tyttäreni siskoksi ja se jos mikä oli outoa.[/QUOTE]

Jaapa jaa, jos 46-v ei ole nuori isoisäksi, niin minkä ikäinen on?

[QUOTE="vieras";28904720]kauhean vanhan näköinen tytär sulla?[/QUOTE]

No kyllä mun mielestä ihan oman ikäisten näköinen, tai ehkä kasvoistaan vähän vanhemman mutta ei ainakaan kovin pitkä ole ikäisekseen.

Onhan se tietenkin parempi kutsua mielummin isäksi kuin papaksi. Jos papaks kutsuiks ja olisi oikeesti isä, niin ei varmaan tuntuis kivalta.

Eli voihan se olla niinkin, ettei vaan tiennyt kumpi on, ja veikannut sitten ystävällisesti isäksi.

[QUOTE="vieras";28904671]olivat kuulemma luulleet häntä tyttäreni isäksi. Isä kertoi mulle aika iloisen oloisena.

Toisaalta on muakin luultu pari kertaa tyttäreni siskoksi ja se jos mikä oli outoa.[/QUOTE]

Kyllä 46 v. on nuori isoisäksi :)
9 v. lapseni paappa on 73 v. ja ei luulla isäksi :D

[QUOTE="vieras";28904671]

[/QUOTE]
No kyllä se kuule on kamalan nuori! Vertaa esim. minun lapsiini, joista mieheni vanhemmat tulivat isovanhemmiksi 69- ja 75-vuotiaina. Ja minun vanhemmat tulivat isovanhemmiksi 61- ja 72-vuotiaina.

• Tykkää
Reactions: rops
Olen itse 43-vuotias ja minulla on viisivuotias lapsi. Kyllä minusta tuntuisi aika kummalliselta, jos minulla olisi sen ikäinen lapsi, että parin-kolmen vuoden päästä olisin isoisä. Oma isäni oli 62 kun lapsemme syntyi, puolisoni isä oli 66-vuotias. Eli erittäin nuori on isoisäksi minun mielestäni.

Onhan 46-vuotias nuori isoisä, mutta ei nyt mikään kamalan nuori kuitenkaan, saati tavallisen ikäinen PIENTEN lasten isä.
Tavallisimmillaan kai 46-vuotiailla on jotain 10-15-vuotiaita lapsia, eli jo vähän isompia, eikä mitään taaperoita/vauvoja.

Oma isäni oli 38-vuotias tullessaan isoisäksi ja kyllä häntä on luultu lapseni isäksi.
Isäni on vieläpä ikäisekseenkin nuorekas ja komea tapaus, eli oikeastaan olisi ihme, jos hänet ulkonäkönsä puolesta papaksi tiedettäis.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Oma isäni on 43, hänellä on itsellään 7 vuotias poika ja nyt meidän lapsi on yhden vuoden ikäinen.. Että kyllä kai siinäkin voisi luulla, kun kaupassa käyvät, että on molemmat omia. Mutta mitäpä hassua tuossa.. Silloinkin kun käydään mieheni ja isäni kanssa jossakin niin yleensä luulevat isääni mieheni kaveriksi (mieheni on minua 9 vuotta vanhempi).

Voe taevas. Kyllä on nuori isoisä. Juuri tulin Keski-Euroopasta ja aika monta harmaapäistä isäukkoa näin huomattavasti nuorempien muijiensa kanssa ja pikkulapsosia vaunuissa. Elekielestä saatto päätellä, että ei siinä ainakaan isä ja tytär olleet kyseessä ;)

no mulla kaksi hauskaa tarinaa; olin isäni kanssa ostoksilla, olin selvästi raskaana, isäni poikkesi alkoon ja minä jäin istuskelemaan ulkopuolelle,joku kyttäri mummo joka istui samalla tuolilla oli sit tän huomannut ja todennut"ai hakeeko sun mies sulle viinaa vaikka oot raskaana...ja noin vanha ukkokin viellä.."isäni 50v
toinen tarina oli kun lapseni oli jo syntynyt ja olin minun vaarini ja lapseni kanssa ostoksilla, vaarin tuttu tuli vastaan ja vaari päättikin jekuttaa ja sanoi" hei tässä on mun tytär" ja osoitti siis mun vauvaa :D mua alko hirveesti naurattaa ja totesin et joo mä oon hänen(vaarini) vaimo :D henkilö näytti niin hämmästyneeltä että taisi hetken uskoakkin,vaarini on 75v.

Onhan 46-vuotias nuori isoisä, mutta ei nyt mikään kamalan nuori kuitenkaan, saati tavallisen ikäinen PIENTEN lasten isä.
Tavallisimmillaan kai 46-vuotiailla on jotain 10-15-vuotiaita lapsia, eli jo vähän isompia, eikä mitään taaperoita/vauvoja.

Oma isäni oli 38-vuotias tullessaan isoisäksi ja kyllä häntä on luultu lapseni isäksi.
Isäni on vieläpä ikäisekseenkin nuorekas ja komea tapaus, eli oikeastaan olisi ihme, jos hänet ulkonäkönsä puolesta papaksi tiedettäis.

Mun mies on 41v ja meillä on 2v ja 4v lapset. Lasten papat on 70v ja 66v...Kaikki on niin suhteellista ;)

Yhteistyössä