Isompaa pesuetta haaveilevat 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilmottaudun ja kiitän runsaista yhteydenotoistanne, hih !
Poitsun kanssa käytiin lääkärissä ja korvatulehdushan sillä on....
kolme päivää kärväilee vanhan muorinsa kans nyt kotosalla.

Sitä ennen kävin nauttimassa syntskylahjastani,
eli kasvohoidosta ( kesti tunnin !! ) hierontoineen,
sain lahjakortin paikalliseen kauneushoitolaan - enkä kyllä aikaillut yhtään,
vaan varasin heti ajan !!
Pitäis kyl useemminkin päästä, oli se niin ihq *=o} !!

Ja hei; älkää hyvät immeiset lopettako tänne piirustelemista,
meiän ketju on paras ja ainoa laatuaan !
Enempi huomisna, nyt ruokaa tekemään karjuvalle pesueelle...

Hei Mirkku,ihan kuin meidän Joona!!
Tosi vallaton vilkkusilmä mutta sisältä niin herkkä ja empaattinen...
Diskossa oli erästä silmälasipäistä poikaa kiusattu ja Joona sanoi että näki minne ne lasit lensi ja haki sieltä.Poika itki nurkassa ja Joona meni viemään lasit hälle ja sanoi että se oli niin iloinen ja kiitollinen hälle!!
Oli äiti ylpee...Moni olis kattonut sivusta sillä ne oli isoja,"pahoja" poikia.

Hassua kun toinen kaksosista myös kaksonen horoskoopilta tietty,mutta on luonteeltaan kovasti erilainen.On hänkin empaattinen ja rämäpää,herkkä mutta toisella tapaa kuin poika.
Tytöksi on sellanen poikatyttö ja sanoo että luokan tytöt tulee hänen turviin aina kun joku kiusaa.Hän auttaa eikä epäröi vaikka nyrkein puolustaa kavereitaan...

Mutta nyt muualle,heipat!

No heipä hei:)
Oottepa olleet ahkeria, luettavaa olikin muutama sivu, sitten viime käynnin:)
Taas puhaltaa uusia tuulia työharjoittelun merkeissä, eilen alkoi ja seuraavat 6 tiivistä viikkoa kestää...miten hemmetissä minä taas opin ja muistan kaikki uudet kuviot??? Sama pää kesät talvet niin tuntuu, että ihan on lahoomispisteessä koko pääkoppa!

Horoskoopit on ollut täällä käsittelyssä...minä olen kaksonen ja ihan tyypillinen sellainen se kaikkien rakastama ja sit se täys piru, mies on skorppioni ja juuri pilkulleen niin kun skorppari on...vaikea luonne jne. lapsista löytyy jousimies tyynenrauhallinen taivaanrannanmaalari, oikutteleva oinas ja kuopus rapu josta ei aina selvää ota onks se lintu vai kala:))))))) että laidasta laitaan mennää meillä tällä saralla.

Se olis taas tätin tulo aika...huomenissa tai ylihuomenissa kolkuttelee, alkuoireilu ei niin paha kun viimekierrossa, mutta tuttuja oireita silti havaittavissa, että takuuvarma vieras on tiedossa.
Minä tässä yöpaidassa lorvin ja löhöän, iltapäiväksi sitten terhistäydyn ja lähden katsomaan miltä näyttää iltavuorossa työmaa opiskelijansilmin.

Anteeksi kun tunkeudun ketjuunne... Mutta ...

Safiiri lähettää kaikille terveisiä! (tuli just tekstari) Ex-kermeissä koko viesti.

kiitti ja hei! Tsempityksiä haaveille!!

Nonniiin, huomenta päivää kaikille!

Olinkin eilen kirjoittanut tuota pälätystäni niin kauvan että Titti ja Mirkku oli ehtinyt omansa kirjoittaa väliin.

Hmmm.... mahdankohan muistaa kaikkea (lahopää mikä lahopää...)
Katan Maisalla ainakin oli aikas moiset tutkimusmatkailijan touhut, siinä saakin olla silmät selässäkin (eikä aina edes riitä..). Juu, kyllä ne tytötkin kaiken näköistä keksii ja ehtii, kiivetä vaikka puuhun niin korkealle, ettei uskalla tulla enään alas ;)

Ja Tittikös se välillä mietti että mitäs tuli tehtyä, niin, sitähän se on :) niinkuin ollaan täällä jo monasti todettu.

Minun puoliskoni on kanssa kaksonen.... ja ei kyllä tylsää ole elämä hänen kanssaan.. Vaikka häntä armastankin, niin välillä kyllä tekisi mieli antaa kunnon Hackman hoito! Ei kyllä ole helpoimmasta päästä tuo kaksonen...

Ohdakkeenkukka; mitäs sipinää sieltä kuuluukaan, saakos jo onnitella?! =))
Kurja juttu tuo munuaistulehdus, sait ilmeisesti tujun lääkekuurin? Itsellä on kerran kanssa noussut virtsis munuaisiin, ja heti laittoivat osastolle tippaan.

Mirkulle tsemitystä, uskon että kaikki on hyvin, eikös ne todella (turhankin?) herkästi "hälytä" nuo raja-arvot! Tuttavani siskolla meni reippaasti yli noiden raja-arvojen ja ihan terve lapsi tuli!

Kamalan ilkeä anoppi katalla, tuli ihan tippa linssiin moisen ilkeyden takia!! Ei pienelle saa tuommoista tehdä eikä sanoa!! Sano vaan osoite, niin minä käyn tinttasemassa! No joo...

Ja jooxin poju sairastaa, onneksi saitte lääkekuurin, niin pitäisi helpottaa. Saatiin näköjäs samanlaiset synttärilahjat, minä en vaan omaani ole ehtinyt (lue- saanut aikaiseksi) vielä käyttää..

Haidilla pukkaa taasen työharjoittelut päälle, voimiasäteitä lähetellään! Ja tätiäkin meinaat ehtiä kestitsemään.... mitä jos yhteisvoimin kaikki hukutettaisiin se akka loppujen lopuksi vaikka suohon?!

Ohhoh.... onkos mulle jääny atrenaalit päälle.. hmmm... kauheita ukaaseja täällä latelen. Hui!
No, jos vaikka hukutetaan se akka pyykkivuoreen ;) minä voin ainakin luopua omastani! Koko ajan se vaan kasvaa ja kasvaa, vaikka mitä tekisi...

Mitenkäs olisi sellainen suljettu yhteisö minne kirjoitella?Sinne voisi laittaa kuviakin jos haluais.. Itsellä ei kyllä sellaisesta ole hajua, muuta kuin tiedän että sellainen on mahdollista tehdä... Osaisiko/tietäisikö joku?

Oukkei, eiköhän tässä nyt ollut suurinosa.. luulisin.
Itsellä ei tuntoja kyllä minkään sorttisia mihinkään suuntaan. Vatsaa nippailee tätimaisesti.. :(

Kiitos terkuista Safiirille ;o) !
Ja tsempityxistä Senoralle !

Pitääkin mennä lukemaan kermittejä...

Haidi, kiva kuulla sustakin !
Meikä on kans yökkäris vielä,
äitin kans juoruttiin just ja haukuttiin koko miessukukunta ihan p*ksi...
Kyllä helpotti ;o)

Skorpioneja tuntuu olevan aikas paljon pesueissa,
joten tiedätte senkin, millaista olis elää mun kanssa...e-he...
OIKEIN "leppoisaa" ja "mukavaa" - heh !

Meillä on kanssa pojista toinen ollu aina sellainen flirttailija,
kaikki tarhantäditkin oli aina ihan myytyjä, kun poika räpsytti
silmiään ja hymyili tädeille hymykuopat vilkkuen....
Se on just tää sama poikkuli, joka on mun kans nyt kotosalla,
kihartuvan tukkansa vuoksi me kutsutaan joskun Peter Paniksi poikaa....
yhtä ihana ja vallaton....vaaka
toinen onkin sitte oikuttelija vastarannankiiski joka asiassa.
Vaaka,jonka luonne on enempi skorpionin...

Pää on aika pökkerössä, olen taas joutunut ottamaan aikas vahvat hermosärkylääkkeet
- mut hei;
Se parhaiten nauraa, jolla on lääkitys kohillaan *=o}

Kivaa tipstaita kaikille !

Papu, kaipa sitä saa onnitella joo, kunhan teet sen ihan hiljaa ;}
En mä ole oikeasti voinut pitää mölyjä mahassa, taitaa jo kaikki lähipiirissä tietää :D
Tajusin vaan eilen, et jos meinaa viettää häitä elokuussa, niin pitäisi jo varata juhlapaikka, ettei mene sivusuun :(

Joox, olet ihan oikeassa, eipä lopeteta tänne raapustamista! Jos minäkin menisin johonkin toiseen ketjuun haaveilemaan perheenlisäyksestä, niin luultavasti jo olemassaolevan perheeni koko varmaan herättäisi kummastusta :D

Munuaiset jaksaa paremmin, antibiootit tuntuu purevan :}

*kuiskaten* Paljon Onnea Ohdakkeenkukka! Nyt sitten alkaa armoton valmistautuminen ja suunnittelu!
Hyvä että lääkkeet purevat!! :)

Joox, minä olen kanssa sellainen vaaka jonka vahva nouseva on skorpioni ! ;) En kyllä itseäni koe vastarannan kiiskiksi..... mutta sen voin myötää, etten mikään "helppo" ole... sitten siihen coctailiin lisätään tuo peritty pohojalaasuus ja karjalaisuus... syntynyt hämeessä ;) Hih, eipä täällä päin montakaan yhtä tempperamentikasta immeistä löydy, taikka ajatusmaailmaltaan. Onneksi ystäväni on myös tälläinen sopivan sekainen coctaili, ei sitä jaksais, jos ei toista hullua kaverina olis! ;)

Ei oo totta....mulla oli ihan menny ohi tuo Ohdakkeenkukan juttu,
O N N I T T E L U T ;o)...niin, ja anteeksi-kun en aiempana huomioinut.Anteeksi.

Juu, varatkaa ajoissa sitä paikkaa ( onx joku tietty jo mielessä ? )
Vinkki, jos olette pääkaupungin alueelta:
Ihanan ihana Tarvaspää...paikka, joka on Gallen-Kallelan museon pihapiirissä:
vanha rakennus, jossa toimii ravintola, sieltä me vuokrattiin sali
ja otettiin ruuat ( vieläkin nousee vesi kielelle...)
Tarjouksen sieltä voi pyytää s-postitse, ja sivuilta näkyy eri vaihtoehtojakin...
hätäpäissään muistelisin osoitetta: www.patiogourmet.fi
Tuleekohan tähän kopsu, yritin ottaa sivuilta:

Tarvaspää on viikonloppuisin erittäin suosittu häätilaisuuksien järjestämispaikka. Varaukset on sen vuoksi suositeltavaa tehdä hyvissä ajoin.

Häätilaisuuksien lisäksi Tarvaspään tyypillisiä tilaisuuksia ovat yritysten seminaarit, merkkipäivät, tohtorinväitöskaronkat, kastetilaisuudet, muistotilaisuudet, tiedotustilaisuudet ja intiimiä tunnelmaa tavoittelevat tilaisuudet poissa kaupungin hälystä.

Tarvaspäällä on oma tilava pysäköintialue, mikä helpottaa tilaisuuden kutsuvieraiden pääsyä paikalle. Eikä tarvitse huolehtia pysäköintimaksusta!

Ruokalistaehdotuksia | Kattauksia | Ajo-ohje | Yritys | Tarjouspyyntö
Yhteystiedot | Sopimusehdot | Valokuvia | Etusivu

Heippa tähänkin päivään!!

Mä oon täällä innoissani hymyillyt nuille masun kopsutuksille, tosi paljon on vauveli jyskyttänyt tuonne nivusiin päin tänään!!

Juu minähän se mietiskelin että miten tähän tilanteeseen taas jouduinkaan... ; ) Lähinnä huolettaa oma jaksaminen, mun mies kun ei todellakaan yhtään auta kotihommissa, ei edes kotona yleensä tuntia enempää päivässä ehdi viettämään. Se siirtyi tänä syksynä valmentajasta joukkueenjohtajaksi että enemmän jäisi aikaa kodille, ja p:n marjat!! Enemmän on nyt pois kotoa... Huoh... Se vetää vähän alamaihin, päivittäin mietityttää miten ensi vuonna pärjään. = / Mutta onhan teillä monilla enemmänkin lapsia ja ihan täysipäisiltä vielä vaikutatte, kai tästä jotenkin selvitään!! ; D Ja hyviä selviytymisvinkkejä otetaan ilolla vastaan!!!

hehehheee... kiitos Titti, varastin tuon "täysipäisiltä vielä vaikutatte" itselleni!!! Ei vaitestkaan, eiköhän jaeta se tasan! Ei tässä hommassa voi ihan "täysipäinen" olla... ainakaan muitten kriteerien mukaan (ja mitäs me niistä ;) )

Oih, sulla tuntuu noin hyvin liikkeet, ihguu! Ja mulla on ainakin ollut "selviytymisenä" se, että otan asian kerrallaan ja pikku hiljaa luon ne päivän rutiinit. Eipä meilläkään tuo isäntä pahemmin ole kotiasioihin ehtinyt "perehtymään". Isyyslomankin piti jopa ensimmäisestä lapsesta, ei sen jälkeen.. Ja ihan hyvin ollaan pärjätty, totta kai on niitä päiviä, kun tekisi mieli kiivetä puuhun (ja taas liian korkeelle) ja jäädä sinne kököttämään hiljaa. ;) Mutta aina tulee uusi päivä =) (SHINE!)
Osaakos joku muuten tuoda/tehdä niitä smile ukkeleita??
Hyvin sinä (ja me muutkin) pärjäät, elähän ressaa liikoja, tai turhia!

Jaetaan vaan Papu, paremmalta aina tuntuu kun saa jakaa... ; ) Ainakin täällä ymmärretään kun jakaa ilojaan ja murheitaan.

Etsiskelin pitkään mutta löysin kuitenkin linkin tuolta viilaajista, tosi hauskoja hymiöitä yms tuolla:

http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=17&ziel=set

Ei kyl aavistustakaan miten niitä saa tänne mut ehkä te vähän viisaampia...

Ihania ihania hymiöitä ja muita pikkuruisia ötököitä
oli tuolla sivuilla !!
Miten hitossa me saatais ne käyttöön ??
Tietääx kukaan ??
Mä oon ihan tumpelo näissä kompuutteri-hommissa, että älkää kysykö multa mid.

Muuten oikein kivaa sex...e-eiiku keskiviikkoa ;o)

h070.gif

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! .... onhan keskiviikko... juu juu on!

Haa, sain laitettua tuon. Eli, pitää olla kirjautunut, sitten avaa tuon Jooxin linkin, valkkaa sieltä haluamansa kuvan. Sitten hiiren 2 nappula, eli oikea puoli, valkkaa sieltä ominaisuudet ja kopioi osoitteen ilmestyvästä laatikosta.
Sitten tulee takaisin tänne, painaa tuota kuva "nappulaa" ,tuo hiiren sen img;n viereen ja valitsee liitä. Perään vielä kerran painaa tuota kuva "nappulaa", siinä lukee taasen img ja on jotain muita merkkejä.... Heh, mahtoikohan kukaan ymmärtää yhtään mitään?? Jos Senora satut olemaan kuulolla, voisitko antaa selkokielisemmän ohjeen?? Pliis??

Jep, taasen kerran olen aivan asiaköyhä...
Galluppii?????

Jaa, mä en ole koskaan vielä kirjautunut tänne, onko siitä jotain etua?? Siis mulla mielikuva että sit näkisi jotain enemmän täällä kuin muuten, mitä siis näkyy?? Ja mitä ne suljetut osastot on joita joskus tulee vastaan??

Ihan tumpelona...

Titti, Kun kirjautuu pystyy enemmän muokkaamaan tekstiä. Ihan kaikkea en kyllä osaa/tiedä..
Kuvia voi käsittääkseni liittää kirjautumatikin, jos osaa kirjoittaa ne img-jutut linkin eteen ja taakse.

EK2126N.jpg

Niin, ja ne suljetut osastot on juuri niitä omia perustettuja yhteisöjä joihin ei pääse käsittääkseni kuin tietyllä salasanalla. Eikä niitä silloin pääse ulkopuoliset lueskelemaan. Mutta en osaa/ehdi sellaista perustaa....

Siis Papu;
sun piti lähettää noi ihanat vauvat mulle KOTIIN ( siis livenä )
ja paat ne hetinyt postiin,
tai mä en ala....

...noh ?....mä o-do-tan ...millos ne tulee ??!

papu... noinhan se menee...
tai sit kirjoittaa img ja laittaa sen hakasulkeisiin [] ja sit liittää linkin vaikka ctrl+v -komennolla ja linkin perään /img hakasulkeissa. Jos ei oo kirjatutunu niin voi käyttää tuota html kieltä ...
Suljetuista osastoista osaa Tehis selittää kaiken... Se pitää tosiaan ensin perustaa ja sit anotaan perustajalta jäsenyyttä. Kun jäsenyys on myönnetty, yhteisöön kirjaudutaan sähköpostiosoitteella ja salasanalla. Siellä voi sitte jakaa kuvia, puhelinnumeroita, maileja ja mitä vaan...
Hyvää jatkoa!