Isompaa pesuetta haaveilevat 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aurinko.gif[img]

Hehee, Senorahan se siellä! Kävinkin vaklaamassa sun raskausviikot ja sinähän oletkin jo kohta puolessa välissä! Hienoa!!!

Joo, en tiedä mitä ihmettä sen kanssa sähläilin... no, nyt meillä onkin kaksi aurinkoa =) !

*huhuu* missäs Jooooooox?

Jaa... Mitähän nuo täällä töissä ajattelis kun nyt rupeais riekkumaan täällä kopissa, no ei varmaan kummempaa kuin muulloinkaan!! ; ) Kyl ne alkaa olla tottunu mun hörhöilyihin jo. Onneksi täällä melkein kaikki äijiä niin ei tarvi akkojen supatusta selän takana kuunnella.

Kyl tää varmaan tästä, kyl eilen jo vähän helpotti kun siskon luona kävin pari tippaa tiristämässä kun niin säikähdin tuota veljen puhelua, ei ensin meinaa kertonut mitään kun olin autolla liikenteessä niin johan mielikuvitus laukkasi vaikka minne!! Hormonit kyl nyt hyrisee ihan täysillä...

Joopa joo, kohta pääsen lähtee hierojalle, jipii!! Sit kauppaan, ruokaa tekee ja illalla korista kattoo... Tätähän tämä...

Titti, kyllä täälläkin on äijät joutunut näkemään jos jonkin näköistä "tunneriisiä" ! ;)
Aaaah.... kyllä mullekkin kelpais hieroja, just narisin ukolleni, että hartiat on toooosi kipeät ja pistelee... Ei auta, tässä on nyt istuttava ja hoidettava hommat pois että pääsöö kotiin!

Heidå!

Papu olikin kaipaillut, kiva, kiva ;o) !
Varmaan kestitsen tätiä pian...vasen tissi tuntuu, että irtoais justiin,
on niiiiiiiiiiiin pipi !
( vaikka ukko eilen iltasella sanoi, että eihän se haittaa mitään;
leikataan jäljelle jääneestä tissistä puolet ja liimataan pudonneen paikalle,
saisit vihdoin ne C-kupit ja liivit ostettua vaikka Cittarista-tai kolmet-tai kuudet - ajatteles =oD ...) hmmm...houkutteleva ajatus, muuten.

No juu,muuten massu turvonnu pallo ja fiilis p*ska...

Poika tuli koulusta kaverinsa kanssa meille "leikkimään läksyjen teon jälkeen"
ja huusi ja kiukutteli kun yritti tehdä läksyjä,
mut eihän siitä mitään tullu ja minä ( aikuinen ??) menin sitten huutokisaan mukaan
kun aikansa kiljui karjui ja itki....
kaverikin jo häippäsi...ajatteli varmaan, et ihan kipee mutsi tolla.

Hitsi, kun joskus osaisi ottaa ihanan rauhallisesti ja kivasti,
kun pikku-ukot huutaa ja raivoo ja heittelee tavaroita pitkin seiniä...
Mutta ne saa mun verenpaineen vetämään viidettä mittaria,
enkä mä voi sille mid.
( vinkkejä vastaanotetaan ! )
Sitte jälkikäteen taas mietin, et miks en osaa olla vaan rauhallinen ja AIKUINEN.

PhÖh!! ja AaaaaaaaaaarGgggHHh!
Tässä nyt tämänhektiset ( <- hih! ) kuulumiset.

HU HUU...onko kuka nähny tätiä??? Se ei oo löytäny meille, vaikka piti tulla eilen!!! Liekkö ajanut lepikkoon kun lunta tuli, vai Yrjökö sen on sitonut:))))))
Yritän ajatella järkevästi, mutta ajatus meinaa väkisin lähtee lentoon...primoilla on täti tullu melkein kellon tarkasti, eilen olis pitäny tulla tai viimeestään aamulla, mutta ei näy ei. PMS-oireet kyllä pauhaa, yököttää ja tissiä pakottaa, mutta????????????????????

Jokelan tapahtumista on jauhettu tuutin täydeltä, joten minä en enää aloita sitä pauhaamista, totean vaan, että karmee tapaus! Voimia kaikille oppilaille ja heidän läheisille ja omaisille.

Eipä tässä muuta, alan laittaa ruokaa ja odottelen sitä tätiä josko se saapuis.

Jooxin ukolle synttärionnittelut...meidän isukilla syntsät huomenna:)))))
(oliks ne etes jooxin miehellä ne synttärit...niin minä taisin äsken lukea?)

Kiitos kiitos ukon puolesta ;o)!!
Synttäri"juhlaruokana" meillä tehdään pakastepizzoja ja Lidlistä ostettu pakastetorttu...Jihuu!

Nyt pitää marista tänne taas, kun tuli tytön tarhakuvalappu.
Kuvapaketin hinta on 42 euroa !!
G-zuz, mikä hinta !!
Sis. 3 kpl 10x15 kuva,ryhmäkuva,tarra-arkki ja kuvallinen seinäkalenteri
( yhden sivun, oisko kokoa C5 )
AI-VAN Kauhee hinta !!
Saman firman, samassa talossa otetut kuvat maksoi koululaisille 29,50 e paketti, sis. 3 isoa kuvaa,kuva-arkki ( 10 värikuvaa+2 mustavalkoista ) tarrakuva-arkki +ryhmäkuva.
Pojilla koulun puolella oli kuvaus lokakuun alussa ja kuvat on jo tulleet ja maksettukin,
mutta eipä taideta tarhakuviin sijoittaa...

Onko teidän lapsien kuvissa tällaisia riistohintoja ??

db db db db db db db db db db db db db db db db db db db bd bd bd bd bd bd bd =o}

( nää on taikamerkkejä, joilla se mokoma eukko on sun luota karkoitettu !! )

bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Meillä juhlaeväät uunissa...mies tekee muikkukukkoa huomiseksi ja tyttö sanoi tekevänsä kääretorttua, joten mitäpäs sitä enää muuta...nam!
Eikä näy tätii vieläkään!!!

Tänään meni poika kouluun, joten Äipällä on aikaa "ihan itselleen",
eli siivous,pyykkäys, päiväsauna YKSIN !! (aahh)
( noh, ehkä vähän tv-hömppää jossain välissä )
ja sitten jo koululaisten läksynvahtimiset ja arkirumba....

Missäs kaikki Muuuut on?

Minäkin nopsasti huikkaan huomenet ketjuun!
Karmee keli, ei edes ulos pääse. Tänään alkoi arki ihan oikeasti. Iskä lähti isyysloman jälkeen töihin. Oikeastaan kiva juttu, kun pääsee ihan omaan rytmiin. Niin kivaa kun onkin ne kaksi auttavaa kättä :-)

Tuusulan tapauksesta en jaksa minäkään nyt enempiä jauhaa. Hirvittävä juttu! Kotona on paljon ollut kans puheissa. Tässä kohtaa on hienoa, ettei ole telkkua. Ollaan oltu nimittäin 4kk ilman ;-) Telkkua siis :-D Lapset kuulivat kaiken vasta meidän aikuisten kertomana silloin illalla iltapalapöydässä.

Haidille nyt kauheat peukutukset!!!
Olikos muita peukutettavia? Olen kyllä lukenut kaiken, mutta hiukan taas tipahtanut kärryiltä.
Raskausdementia on vaihtunut imetysdementiaksi. Esim. yks aamu oltiin lähdössä poitsun (2v.) kanssa puistoreissulle. Hän totesi takapenkiltä: " Äiti, onko sulla paplari päässä?" Ihan kiva, että poju ilmoitti. Tosiaan takatukassa yksi paplari vielä
kiikkui:-)

Joox3:n päivä kuulostaa ihanalta. Ainakin tuo saunaosuus :-)

Nyt keksimään puuhaa tuon poitsun kanssa. Iskän korttikin tuli jo askarreltua, plääh.

Tehis ja pesue

*Haukotus*

Meillä meni viimeyö, tai no, ei koko yötä, hiirtä jahdatessa!!!! Juoksenteli meidän makkarissa! Loppujen lopuksi oli koko poppoo hereillä ja jahdattiin sitä hiirtä kissan tykö... joka oli kuin karvinen, olis vaan halunnut takaisin nukkumaan!!!!! No, ukko sai sen kiinni loppujen lopuksi ja heitti ulos. Aikansa kesti että kaikki sai taas unenpäästä kiinni.

Jahas, vai on täti kadonnut... hmm... toivotaan että myös pysyy siellä! Haaaidii bd bd bd bd ja Jooooox, nuohan voi olla ihan oireita mistä vaaan!! bd bd bd!!!!!+++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Lähetetäänkö ryhmätilaus testeistä? Tosin, mulla ei edelleenkään ole tuntemuksia _mistään_, alavatsa nippailut jatkuu ja onhan tässä vielä aikaa......

Voi vitsi, Haidi mua jänskättää, mitkäs sulla on olot? Eikös sulla olllut ne megaovis oireet tässä kierrossa?

Mitäs vielä piti... Joox, tulikos kakku syötyä? Ja isukki oli tyytyväinen? Kohta onkin taasen juhlaa, kun on isänpäivä. Tuli tuosta mieleeni, että mun apella on äitienpäivänä synttärit! Siis tietty silloin kun osuu kohdalleen.

Tehiskin piipahtanut, vilkutuksia sinne!! Ei yksi paplari vielä dementiaa tee! On se hyvä että on lapsia huolehtimassa, jos äidiltä jotain unohtuu. :)
Tuosta saisikin hyvän sananlaskun, vähän niinkuin ei yksi pääsky vielä kesää tee... ;)

Huomenet:)
Vapaapäivää viettelen miehen kanssa kaksin:))) nyt hetken yksinäni joten tänne piti kiiruhtaa:)))
Lasten lähdettyä kouluun kömmittiin takas peiton alle muka nukkumaan...juu juu nukkumaan:)
Ei näy tätiä, olo on??? Illalla oli kauheen ahdasolo ei maistunu etes irtokarkit...<--- varma merkki siitä et kaikki ei oo ihan normaalisti:) päätä ei jyskytä, mahaa ei nippaile, ei ole ylenmääräistä v*tutusta,eikä tissiäkään enää pakota...nämä siis normaaleja menkkaoireita????????????????????????????????????????????????????????????????
Joo tosiaan normaalia rajumpi ovisaika on takana, liekkö sitten sen syytä tämä? Edelliset kierrot olleet noilla primoilla 26-27 vrk. nyt kp29??? Ei auta kun odotella. Anoppi tulee yökylään hip hei ja hurraa...no ehkä muutama päivä menee kun ei oo pitkäänaikaan käynyt ja pitäähän sen toki tulla kun tänään on ne miehen synttäritkin.
Nyt meen kaivaa imurin kaapista ja annan vähän pölylle kyytiä...kuulumisiin.

Täällä ainakin määääää...

Isot peukut Haidille, olis jo aikakin saada seuraava tuonne toiselle puolelle... Sehän jo oliskin sit heinäkuinen, eikö?? Mulla keskimmäinen on heinäkuussa syntynyt, ei ollut oikein kivaa maata viimeisillään 30 asteen helteissä... Mutta helppoa oli pukeminen.

Meilläkin syötiin eilen Lidlin kakkua, oli aika hyvää suklaakakuksi!! Mies söi sen kyl melkeen yksinään... Mun kun täytyy vahtia vähän linjoja.. ; D

Joops, hetkeksi aikaa töitä pakertamaan että pääsee hyvillä mielin viikonlopun viettoon!!

Haa Joox, näköjään näppäiltiin samaan aikaan! Ilmeisesti tuo hiirijumppa on vetreyttänyt hartioita, suosittelen ;)!

Voi Haidi, toi kyllä on ihan just SITÄ!! Voi jee (pyörin tuolilla iloisesti ympyrää!)! No, pakko kysyä (muistathan sen jutun millä uteliaan saa hulluksi!), koskas testaat??

n025.gif

Pakko vielä kommentoida yks juttu.....
Siis 'Daaa', ei maistunut irtokarkit??????????????????????????????????????????????

Jep, nyt menen! Vilkutus vielä Tittillekkin, pakerretaan reippasti, niin päästään kotiin! :)
Onko sulla muuten joustava (??) vai perus 9-17 työaika?

NYT mä meen =)

Tossa Papu laittoikin kivat jumppa-ohje-kuvat....
tarvii vissiin harjoitella tolleen pomppuilua, että sais edes joatin inspistä
siivoilla.... :o/ huoooooooohh*
Juorusin Äitin kanssa ja surffailin netissä....
ei huvita tehä mid, vaikka ulkona sataa,sataa,ropisee...tili-tili-tom....
pitäisköhän mennä vähän loikkelehtimaan lätäköihin, ni sais virtaa taas ??

Jahas, Papun appi on sitten härkä...meillä kans tyttö on.
( otan osaa...)
Haidin ukolle onnea - ja ERITYISESTI Haidille itselleen peukutusplussaonnittelukuperskeikkailua = suomennettuna: bd bd ++ bd bd ++ bd bd ++
( joudutaanx me vielä kauankin odottelemaan testituloksia ? )

Heippati-heiiiiiiiiiii ;o) sanoi joox ja meneeeee

Mulla joustava 8.20-15.50 työaika!! ; D Eli aina oon myöhässä ja eihän sitä ihan neljään asti aina jaksa täällä istua. Ei vaan, meillä ei kyl kukaan seuraa miten kukin täällä istuu, pomokin on moneen kertaan painottanut ettei täällä tyhjän panttina tarvi olla, jos hommat on tehty niin saa lähteä. Juhannuksenakin se soitti jo kahdelta että mitä sä vielä siellä teet, kotiin siitä!!!

Jään odottelemaan hyviä uutisia... ; )