ISOmpaa pesuetta haaveilevat 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jahas.
Mulla on edessä uneton yö, kun pähkään, mitä hemmetin sotasuunnitelmia
sitä on viritelty..................... ;o)
Huomennahan ton kuulen... nii siis jos niitä ei luokitella salaiseks tiedoks XD !

Älä hyvä ystävä yöunias menetä...nuku kunnon unet, sillä sä opiskelet huomenna Tittin opastuksella. Me päätettiin yhdessä, että Titti leipoo susta vierailullaan naamakirjaan meille kaikille juttukaverin. Ei siis sen pahempia suunnitelmia. Ei kelpaa selitykseksi, että et osaa...ei tässä ole ohjeita ollut ja ihan hyvin pelittää:))

Heissan murut, oottekin tänään olleet näköjään ahkeria, riitti taas lukemista..

Haidin kaveripyyntö hyväksytty :} äkkiseltään en osannut taas yhdistää..mutta kuvat nähtyäni tuli ahaa-elämys, että Haidihan se siinä on oltava :D

Minäkään en kauhean avoin loppujen lopuksi tuolla lärvikirjassa ole, lähimmät kaverit tietää meidän "projektista", muuten en siitä huutele. Jos meillä nyt mitään projektia taas on..on tai ei oo..eilen sain jopa Olion tulistumaan kun sanoin että nyt asia puhutaan selväksi tai lääkäri on peruttu, piste. Lopputulos oli se että testit tehdään uutta sperma-analyysiä myöten ja lekuriin mennään, inssi ei ole poissuljettu vaihtoehto sittenkään. Ja tämä toive tuli Oliolta!
Minä olen edelleen jotenkin vastahankainen...en tiiä mikä on, joka vaan tökkii nyt ja kunnolla.

Riittää tosta aiheesta....

Tehikselle pahoittelut läheisen poismenon vuoksi. Oletan että lähipiirissä on tapahtunut jotain mukavaa jonka olisit tahtonut mummulle jakaa, joten teillä riittää sitten suuria tunteita.

Jooxilassa ollaan siemennetty :O täällä peukutellaan jo!
Miehillä on ainainen vauvakuume, ne ei vaan sitä myönnä vaan koittavat järkeistää parhaansa mukaan, näin mä ainakin luulen..
Ja tervetuloa vaan naamakirjaan, eipä ole mullakaan vaivaa noista haamuista ollut, yllättävää kyllä! Sun tosiaan ei ole pakko hyväksyä kaveriksesi ketä vaan ja tosiaan profiilia ei pääse katsomaankaan kuin kaverisi, kun sen vaan asetuksiin laittaa (Titti ainaskin tietää miten).

Mipsakin oli käynyt, hei vaan :}

Tää on istunut koko päivän ideoimassa markkinointia ja nyt on hieman takki tyhjä. Taidan mennä röhnäämään Olion viekkuun..jos se enää ei vaan mökötä mulle.

Huomenet heitän ja taidan taas mennä tappamaan aikaa nukkuen, kun lapset l'hti kouluun. Mulla on varmaan joku elämänmuutosmasennus päällä??? Koulu loppui ja kun ei töitä vielä ole, niin ei tarvii mihinkään lähteä. Kotona kuljen iltapäivään saakka yöpaidassa, välillä heitän takin yöpaidan päälle ja käytän koiran ulkona:) Olen mä sen yöpaidan saanut joka päivä vaihdettua ennen neljää kun olio tulee töistä.
Tänään jos asettas tavotteeks viedä muutama resepti uusittavaks terveyskeskukseen.
Pieniä ompeluhommia odottas aloitusta...tytöille lupasin päiväpeitot ja vaatteita kasa josta nappi puuttuu tai joku sauma irvistää. Olen muuten tullut tässä siihen tulokseen, että H&M:ltä tilatut vaatteet eivät ole kovin kestäviä. Teinien suosimat collegehupparit irvistävät saumoista muutaman pesun jälkeen. Ain saa olla parsimassa jotain saumankohtaa. Samoin paitojen napit, ne tippuu alta aikayksikön.
Huomiseksi suunnitteilla asiointipäivä kaupungissa...mikäli olio jättää mulle auton? Jos sais viimesellä nää puhelimet toimimaan...ne ei siis toimi vieläkään ja reilu 2 viikkoa on jo mennyt. Jos ei muu auta niin täytyy ottaa kokonaan uudet liittymät uusilla numeroilla. Normallistihan numeron pystyy säilyttämään, mutta nyt on niin jumissa tuo palvelimen tila, että ei onnistu. Sit on vaan lähetettävä miljoona tekstaria, että numeroni on muuttunut.

Ohdis laittanut olion seinää vasten ja tulostakin tuli...hyvä. On todella ärsyttävää jos tällaiset asiat roikkuu vaan eikä niistä saa selvyyttä. Aivan kuten meilläkin nyt. Ei ota tuontaivaallista selvää mitä olion päässä liikkuu??? Jospa se yrittää olla mahdollisimman ärsyttävä jne. kaikkee muuta ja ajattelee mun kyllästyvän ja nostavan kytkintä tästä mökistä??? Mielessä on ollut kyllä, mutta ei se ole ratkaisu ongelmiin, paeta niitä! Ehkä me Ohdis vielä insseillään yhdessä? Vielä en ole valmis luopumaan ajatuksesta, vaikka elämä potkiikin päähän ja olion kanssa on asioita solmussa.

Ei se uni sit tullutkaan ja vaatteetkin sain päälle ennen klo10:))))))
Täällä sataa vettä ja on loskaa ja lätskyä joka paikassa, ei houkuttele lähtee kävelylle. Jos ottas nuo ompelukset esille ja koittas saada aikaa jotain.

No Hö, Tää perkeleen netti ei oo toiminu koko päivänä
- siis ennen ku nyt... on ollu kauhiat vieroitusoireet, kääk!

Noh, sain ainaskin siivottua hiukan, ennenku Titti tulee kyläilemään.
Hyvät puolensa siis nettipimennollakin ;o) !

Vieläkö Yksi käynyt täällä, kiva !!
Terkkuja vaan Viljamille, iso poikahan tuo jo on....
joks teillä uutta haaveillaan ??
Jonon hännille sitten vaan, jos näin on. Haidilla ja Ohdiksella on ainakin jo vuoronummerot kourassa...

Onneks ne muuten nyt on sulkeneet ton lusmuilija-ketjun,
kauanhan se perskele kestikin !
Nyt ei ehi muuta, siivoilen hiukan vielä enneku pojat tulee kotio...

Haidi oli jo ehtinyt naamakirjassakin huhuilemaan, et sä mitään häiriköi, vastailen aina työn lomassa jos/kun kerkiän :D
Meidän insseily saa kyllä hieman odottaa jos mulla on asiaan mitään sananvaltaa..menisin hormoneilla mielellään jonku aikaa ja kokeillaan sitä keinosiemennystä vasta vaikka puolen vuoden päästä hormonien alottamisesta.....tai siis, mulla ei oo edes hajua, miten niitä clomeja saa popsia, miten usein oli tauko ja kuinka kauan..

Voi hiisi, Viljamikin on jo noin iso! Tässä tulee sellainen fiilis että oon roikkunut palstalla iiiihan liian pitkään :D

Jooxi kertoo Titille terkkuja! Kato et se netti toimii niin saadaan sutkin mukaan naamakirjaan :}

Kiitokset kaikille osanotoista.

Mikäs se Ohdiksen ikä taas olikaan.. Meinaakos jotain ikäkriisiä puskea?
Kolmenkybän kriisi oli mulla ainakin rankka. Onneksi ei tullut tehtyä mitään radikaaleja toimia tai ratkaisuja, vaikka monia juttuja päässä pyöri. Kriisi mulla oli jo reilusti ennen 30v.:n ikää, jossain 26-27 -vuotiaana.
Nyt onkin sitten se ihana seesteinen ja nostalginen nelikymppisvaihe jo menossa, vaikka kymppiin vielä pitkä matka ;-) Ikä, jolloin viimein OIKEASTI tajuaa, miten onni rakentuu pienistä asioista. Ihan turhaa haikailla mitään elämää suurempia saavutuksia tms. Suurin ja haasteellisin tavoite on saada nuo lapset fiksuina, terveinä, rehellisinä jne. maailmalle repussa aimo annos rakkautta, hellyyttä, välittämistä... Se on kuitenkin se asia, joka kantaa tulevaisuuteen meidän perheen osalta.
Vaikka takana on rankka lähes yh-syksy, painava lasti turhia murheita, valvottuja öitä (ei kokonaan edes takanapäin..) ja välillä horjuva usko muiden ihmisten hyvyyteen, jaksan uskoa, että olen riittävän vahva jyräämään eteenpäin ja pitämään oman onnellisuuden kasassa. Sillä onni todella syntyy pienenpienistä palasista <3

Tehis

Vallan viisaita puhelee Tehis täällä...allekirjoitan.
Mikä ihmeen lusmuilija-ketju, en lukenut joten en tiedä mistä se Joox puhui.
Ohdis clomeilla yleensä muutama kierto ja sit ne niitä inssejä tarjoaa jos niitä meinataan yleensä kenelle tehdä. Suositus noissa napeissa on n. 4-6 kiertoa. Tuota kuutta ei saisi ylittää sit on pidettävä jo taukoa jokunen kk. Yleensä jos ne toimii, ne toimii tuossa ajassa, eikä tarvitse käyttää...mutta kuten mikä tahansa asia niin poikkeuksia tässäkin on ns. lääkäri kohtaisia. Tuo neljä kk on kuitenkin se yleisin aika mitä nappuloita käytetään. Moni lekuri myös suosii 4 kiertoa pelkillä napeilla ja sit tauko jonka jälkeen napit yhdistettynä inssiin. Tärkeintä tietysti mitä kroppa on mieltä asiasta.
Jooxin aamu mennyt ilman nettiä, voi kamalaa mikä kohtalo:) no kohta parannatte Tittin kanssa maailmaa.
Minä aamun tuossa pohdittuani taas asioita yksinäni, laitoin oliolle viestin. Kysyin onko meillä enää muuta yhteistä kun lapset ja osoite...jos on niin minusta ei ainakaan tunnu siltä, ettei jaksa enää tätä möllötystä, puhumattomuutta jne.
Katsotaan mikä on mieliala kun tulee töistä kotiin...onko miettinyt asioita...ja mitä on niistä mieltä. Miten nää loppu ja alkuvuodet onkin aina tämmösiä???

Tervehdys!
Tehikselle osanottoni!

Papulle ja Vieläkö yhdelle vilkutukset. Kiva lukea, että Papu on niin hyvällä mielellä, vaikka vauvahaaveet ovatkin jääneet taakse. Ehkäpä se lopullinen päätös voi olla myös helpotus? Titilläkin sterilisaatio mielessä. Sama täällä. En tiedä, kannattaisiko sitä pyytää samalla kun tehdään sectiokin. En ole kuitenkaan ihan varma asiasta. Mailimittari näyttää kuitenkin alle 30:tä, niin ehtiihän elämässä vielä sattua ja tapahtua.

Sectiosta puheen ollen, Mipsa, kumpikin aiemmista lapsista ovat tosiaan syntyneet leikkauksella, siksi leikkaus on ilmeisesti välttämätön tällä kertaa. Tosin jotkut lääkärit kai saattavat antaa luvan kokeilla alatiesynnytystä vielä kerran. Veikkaan, ettei tule onnistumaan mulla, kun edellisistä on niin lyhyt aika ja synnytykseni ovat lähteneet käyntiin myöhään ja hitaasti (tai toka siis käynnistettiin). Käynnistystä ja vauhdittamista pitäisi kai välttää jos on vanhoja arpia. Sorisori nämä synnytysjutut. Alkavat olla yhä enemmän mielessä, kun tapahtumaan on enää reilu kuukausi.

Toinen asia mikä vaivaa on uudelleen pintaan nousseet ongelmat miehen perheen muitten miniöiden kanssa (muistattekin varmaan valitukseni näistä kahdesta naisesta). Juuri kun luulin joulun tapaamisen helpottaneen pahimpia paineita sen selvittämättömän kesäisen räjähdyksen suhteen, meidät jätettiin ilmeisesti tekosyyn varjolla kutsumatta serkun synttäreille.

Aiemmin ollaan sovittu, etteivät riitamme saisi vaikuttaa lasten väleihin, mutta ilmeisesti jokin on muuttunut. En olisi kaivannut enää yhtään dramatiikkaa, ja luulin jo että oltaisiin tehty edes jonkintasoinen aselepo. Itseäni ei harmita, mutta surettaa ja harmittaa todella paljon lasten puolesta. :-((

Hei muuten, asiasta karvalakkiin: te, jotka haluaisitte olla feisbuukissa mutta pelkäätte vanhoja haamuja: voitte itse määritellä turvallisuusasetuksista, kuka voi löytää teidät ja nähdä tietonne. Itselläni on asetus, että vain ystäväksi hyväksymäni henkilöt voivat seurata juttujani. Enkä ole kelpuuttanut ystäväksi ikivanhoja puolituttuja tai heidän äitejään(!), vaikka se onkin vähän ikävästi tehty. Osan ensin kelpuutin, ja nyt hieman harmittaa. :-/

Ai niin, kerronpa vielä että kävin uudestaan lääkärissä, kun flunssa vaivaa jo kolmatta viikkoa ja tuntuu vaan pahenevan. Enkä saanut perhana kuin nenäsumutetta! Ei voi kuulemma lääkitä kunnolla, kun oon raskaana.

Nyt on lapsilla niin kova vauhti päällä, kun eivät_nukkuneet_päiväunia_taistelusta_huolimatta, että täytyy lopettaa. En jaksanut mennä ulos näin flunssaisena, ja nyt saan kestää seuraukset.

Aukkis

Tehis....mä täytän ensi viikolla 29. Jaa niin mikä kolmenkympin kriisi? *viheltelee*. En ois yhtään ihmeissäni vaikka se sitä oiskin, oon sen verran tutkalla ollut oman pääkopan sisällöstä jo vähän aikaa :D
Olet oikeassa, onni koostuu niistä pienistä asioista, sen kun jaksaisi muistaa <3

Haidi, kiitos jälleen neuvoista :} toihan oikeestaan kuulostaa ihan siltä, että voisikin aluksi vain clomeilla, ilman inssiä ja katotaan sitten tauon jälkeen uudelleen. Hyvähyvä, eipä tarvi enää sitä miettiä sen enempää....kuis muuten metforminin kanssa? Onko siinäkin pausseja vai kuis? Paraskin kyselijä täällä, tero-reseptikin ollu hukassa jo jonku aikaa, perskeles..

Toivottavasti se teitin Olio vastailee kun kotiin tulee, henkilökohtaisesti ainakin on vaikea olla jos ei tasan tiedä missä menee.

Hei AaVee :} joko olet hillitön pallero? Ainiin, saiko tällasta edes kysyä raskaana olevalta naiselta :D onko supisteluja jo?
Ikävältä kuulostaa teidän suvunkin riitely :/ ei oo näemmä kellään sen helpompaa kun täälläkään. Otetaan kuppi kahvia sille!

...........eipäs otetakkaan, mun työaika näköjään loppu 10 min sit :D

Hih !
Täällä on nuuskittu erään tietyn pikku herrahenkilön tuoksuja niin että
hymyilyttää vieläkin ;o))) Oli se Joni niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin suloinen !
Ihana ! Liikkis ! Lutunen... voivoi.... oispa meilläkin oma, kun
ei Titti perskule suostunu sitä meille "unohtamaan" - oisin ainakin mä ottanut
ihan heti tuon rauhallisen pikkuherran ( vaikka hän mua ehti jo komentamaankin hiukan ...) ja oliokaan ei pysynyt poissa kotoa,
vaikka niin lupaili aiemmin.
Istui jopa ihan vieressä kun mulla oli vauva sylissä ... hmmm... tätä pohdittiin hiukan
jo pihalla Titin kans, oisko tuo muuttamassa mielipidettään sitte kuitenkin..?
*toivoo sormet ristissä*.

Ja saanen sanoa, hyvät rouvat, että olen tätänykyä koooooovin kovin valistunut feissailija, ja tiedän ( jos vaan muistan ! ) mistä saa rajoittaa niitä kavereitakin.
Haidin ja Titin sotasuunnitelma oli siis toimiva,
tutustun paremmin huomenna vaikka noihin hommiin,
kun olen yksin.

Tehiksen pähkäilyt on ihan oikeet ja samaa ollaan tässä osoitteessa mieltä noista ;o)

Aukkis ; saat kyllä kertoilla raskausjuttuja,
mua ne ei ainakaan häiritse, asiasta on ollu aiemminkin muistaakseni puhetta,
että täällähän saa kertoa omia juttujaan - siis muutakin kuin haaveiluhommaa ;o)
Eli anna palaa vaan, me "kuunnellaan" sua kyllä !

Mä muuten koitin raskaana -kun loppuvaiheen olin kans tukossa-
tuota että laitoin kattilaan vettä kiehumaan, teelusikallinen Vikcs`iä joukkoon
ja siihen naama päälle pyyhe pään yllä höyryhengittelin....helpotti.
Mutta "saako" tätä tehdä enää, kun nuo jututkin niin muuttuu,
tuntuu et joka asia on kielletty nykyisin raskaana olevalta immeiseltä...
Jos vaan haluat niin kokeile ( ellet ole jo...)

Kriisejä pukkaa ??? Voivoi, kuulkaa....ei kannata.
Ikä on vain numero, et sentakia ei kannata kriiseillä...mut nuo oliot..
ne on toinen juttu kokonaan; ne vie hermot ihmiseltä ja just kun
oot luopumassa/luovuttamassa niistä, ne perskeleet vetää jostain takataskusta
isot tunteet peliin ....hellyyttä ja sellasta ...ööh...mitäseolikaan ??

Äh.Toivottavasti Haidilassa selvitetään asiat juurta jaksaen
ettei vinota sitten enempiä...
Ohdikselle olionsa kans samat sanat.
Pääsette sitten inssihommiin yhdessä, plussajuna odottaa varmaan teitä.

Nonniin, se nyt tällä erää. Meillä soi puhelimet ja ovikellot ja kaik samaan aikaan...

Hih, kiitoksia vaan Joox kehuista ja kaffesta!! Oli mukavaa!! Kyl mä noi muut voisinkin antaa lainaksi mutta vieroitusoireet tulee tosta pienimmästä jo kun se välillä nukkuu omassa sängyssä... ; ) Kyl se yhteys on todella voimakas, eilen oltiin korismatsissa ja vaavi oli mummun ja tädin sylkyssä puoli tuntia, oli ihan orpo olo että missä mun vauva on...

Jaa ikäkriisiä?? Mulla kolahti eilen kun onnittelin serkkua synttäreistä, muistin että on mua vuoden vanhempi ja kyselin ensi vuoden isoista bileistä, nepä olikin sit eilen!! Iski tajuntaan että mun pyöreet on sit jo ENSI vuonna!! Hui... Eiei, emmä mieti sitä vielä, ensi vuonna sit...

Mites Auroran Feissailut, haluatko kamuksi??? Sullahan on kai Jooxin sp-osoite, laita yhteystietoja??? Joohan??? Vähiin käy sulla viikot, ihanaa... Koita jaksaa niiden isompienkin kanssa!

Vieläkö yhdelle ja Viljamille terkut!! Enemmänkin olisi kiva kuulla miten siellä sujuu!!

Haidille tsemppiä että oliomörniäisen kanssa saatte asioita setvittyä.

Ohdikselle peukkuja että clomeilla tärppäisi niin ei tarttisi miettiä sit koko inssiä, sehän ratkaisisi kaiken, eikös? Voi vide, tää on luultavimmin The vuosi, teillä ja Haidilassa, näin mä uskon!!! Kelläs muulla, ai niin Jooxilla voi jo ollakin joku ihan salasalamatkustaja, mistäs sen tietää... Muuten ne kurikset tuli tarpeeseen kun edelliset hävis kummasti johonkin... ; )

Joo, kohta saunaan, palaillaan taas!!!

Kiva kuulla et teist ol kiva meist kuulla :D ...menpäs vaikeest ;)

Mitäs tänne...ei oo uutta enää tiedossa...mies oottaa pääsy nips naps:autukseen :) jote ei tarvii sit ehkäsynkää kans leikii.
Ehkäpä ihan hyvä juttu....muuten mie vaa kuumeilisin uutta vauvaa;)

Viljami on jo isopoika...hää nousee ja kävelee tukee vasten,ryömii,muttei kuiteka konttaa. Voiha se olla et jää välist se kokonaa ku pitää vaa pystyy nousta :)
Tissil roikkuu yöt...pitäs vierottaa...pväl ei tissitellä.
Pulloo ei suostu syömään joten kupista maitoo hörpitään.
Nyt on miulle iskeny hurja väsy ku yöt on nii repaleisii...en edes kerra vkos saa öisin nukkuu 3h putkeen...toi ku itkee,ähisee,mönkii ja kiukkuu 1.3h välei joka yö ja tosiaa yleesä useemmi ku 3h välein.
En siis oo koht 8kk nukkunu yhtää kokonaist tai edes puolikast yötä *haukotus* ,silti en vaihtai jäbää mihikään hyvin nukkuvaan...on hää sellane äitin enkeli <3

Oijoi...onko teil useemmal jo jännät paikat..mie tääl pien peukkusii että siel masus mahd.monel ois pien kyytiläinen :)

Ootta olleet mieles usseemman kerra...nii kauaha mie teit tääl kiusasin ettette iha vähäl unohu :)
Jos mie ain välil käisin tääl teit moikkaas?? vaik en enää kuumeilijoihi kuulukkaa...

Joojoo, Vieläkö yksi, käyt vaan täällä ; me halutaan kyllä kuulumiset tietää,
ja kommentoit vapaasti meidän juttuja,
siis ainakin mun puolesta olet tervetullut tänne jorisemaan juttuja ;o) !
Roikut täällä forever ( niinku allekirjoittanutkin tekee, vaik harvemmaks noi haaveetkin on käyny....)

Ihana, että teillä mies suostuu vasektomiaan ihan ite....
meillä käytiin TAAS se keskustelu, ja uhkasin varata jo aikaa mistä vaan,
mut ei kuulema käy.... kysyin sitten , et " Mitäs jos oisinkin nyt raskaana, jos
oliskin käyny niin et joku itiö ois luikahtanu perille asti??" -
Oli siihen " jaa-a, en tiiä, sen näkis sitten..."
O_ouuu ... ONKOHAN se muuttamassa mieltään sitte kuiteskin
vai onkohan tää vaan mun toiveajattelua ????

Tuot sen poikkulin meille pariks yöks huutamaan, saat nukkua, jooko ?!
Muistan kyllä, miten hemmetin rankka toi vaihe on,
mut teillä se onkin kohtapian ohi....hiukan ku vielä koitat jaksaa.

Meillä kans pojista toinen meinas suoraan käveleen ryhtyä, mutta päättikin sitte konttia kun oli askeleet oppinut ottamaan tukea vasten.
Konttimista kesti kait kuukauden,
sitte juostiin jo ja lujaa.... =O

Jaahans...tänää meinattii poikien kans nukkuu pommiin .. mä en ois
miiiillään jaxanu herätä, ja ukoilla oli unohtunu laittaa herätyskellot soimaan,
kun en siitä erikseen huutanu illalla...hö.

Nyt aamukaffelle, että virkistyn feissailuhommia tutkailemaan....
Tänä aamuna meidän as-poika pyysi, että jätän hänelle tiskikoneen tyhjennyksen,
hän tyhjentää sen sitten silläaikaa,kun ollaan kaupassa olion kans...
HÄH ????
Onkohan ne alkanu koulussa antamaan sille jotain outoa lääkitystä...??!

Heh !
Tuli nyt mieleen, et illalla tuo as-poika sanoi,
et toivois kuukauden menevän toooooosi nopeesti ... Mä siihen: " Aijaa, miks ?"
- No sitte noi tulee uudestaan meille kylään, kun se poika oli niin kiva kaveri !!

Eli kyläilystä tykättiin sikälikin.
Kivaa oli, vauvaa sai nuuskuttaa ja kaffitella suht rauhassa,
uusitaan pian ;o) !

Alkuperäinen kirjoittaja Joo Xo) Tittille:
Heh !
Tuli nyt mieleen, et illalla tuo as-poika sanoi,
et toivois kuukauden menevän toooooosi nopeesti ... Mä siihen: " Aijaa, miks ?"
- No sitte noi tulee uudestaan meille kylään, kun se poika oli niin kiva kaveri !!

Eli kyläilystä tykättiin sikälikin.
Kivaa oli, vauvaa sai nuuskuttaa ja kaffitella suht rauhassa,
uusitaan pian ;o) !

- niin siis emmä tiedä, mistä toi kuukausi tuli - oliks sellasta juttua ?
Mut niin se poika odottaa....

Joox: Meil mies leikkii nyt oikee kunnol taas kohtalon kanssa...ei mitää ehkäsyy ku ulosnykäsy enne h-hetkee :D Nii ja HÄÄ EI HALUU ENEMPÄÄ LAPSII...kyl oon nauranu sille et saadaan viel Viljamille kaveri enneku häne piuhat poikkastaa.
Mut joo,ei oo naurun asia...meilkii se Viljamin odotus ei ollu kaikist ihanint aikaa ku mies ei ollu huomaavinaa koko odotust...otti vähä koville häl vaik olkii melkei 2v leikkiny ilma ehkäsyy. MIEHET ON OUTOJA!
Nyt on ihan myyty jäbästä...oli kyl jo het ku toine synty,mut tosiaa toi odotusaika ol mitä ol. No oon kyl vissii sen tänne jo sata kertaa paasannukkii *nolona ku ei mitää enää muista*

Mie tuon tuon jo ens yöks ;) ...saat oikee viimuse päälle nauttii vauvaöistä,heh.

Ei vaa, en oikee raaskis huuattaa tissilt pois enneku joku ottaa noi isot yökylään vkonlopuks...saisivat edes nukkuu. Ekaluokkalaist kuulemma käy mie sääliks ku joudun hyppää Viljamin kaa illat ja yöt...pyys jo et opetan hänt nukuttaa Viljamin,sulone apuri <3

No nii...taisitte saada miust riesan ;)

No hemmetti... Tyrkkäät sitte ne isommat ipanat tänne,
vaik parikin yötä menee
helposti... minkäs ikäisiä ne olikaan ??
Saatte rauhassa Viljamin kans tissitellä tai totutella olemaa ilman ;o)

Joo, tota samaa "ehkäisyä" on meilläkin käytetty - no, olihan mulla vuoden verran tossa kierukka välissä, mut sekin on ollu pois jo 1,5 vuotta....
Ja meillähän tuo on ehdottomasti ollu sitä mieltä et IKINÄ EI YHTÄÄN lasta enää...Joten Miehet ON Outoja !

En kyllä muista, et meitä oisit valaisuu odotusajan "ihanuuksista" - ehkä tuol odotuspuolella kirjoittelit ??

Eksyin muuten meidän ketjua lukasemaan vuodelta 2007, liikuttavaa ;ò) !
( Isomapaa pesuetta haaveilevat 10 ..tai oisko ollu 9 )
Ja Naamakirjan selailussa on kivasti sujunut tää aamu....
en päässy läheskään kaikesta jyvälle, mut hajulla oon jo jotenkin...
Älkää siis ihmetelkö outoja viestejä; ne saattaa olla multa tai sit niiltä mun avaruusolio-kamuilta ...

Ohdiksellekin laitoin kaverikutsun, mut en tajunnu laittaa varmana siihen, kuka oon.
Tiedät suljetulta kuiteskin mun oikeen nimen, jos tunnistat siis.

Kolmannen kaffikupillisen jälkeen mun on ny mentävä...tekeen jotain
"järkevää"....moips!

Huomenet!

Kiva, Vieläkö yksi, kun olet aktivoitunut ja aivan kuin meinaisit olla vähän nimesi veroinen :-)

Tittin ja Jooxin treffit kuulostivat onnistuneilta. Hieno juttu!

Mun on ihan pakko kertoa, mitä tuo meidän neiti 10v. tässä yksi päivä pohdiskeli.
Hän totesi, että on aika harmi, kun heidän luokalla on niin tyhmiä poikia. Pitäisi kohta ruveta jo olemaan joku poikakaveri. Kysyin sitten, että minkäs takia sitä nyt noin nuorena jo pitäisi olla.. No kato, ettei tarvis sitten aikuisena miettiä sitä, että kenen kanssa menisi naimisiin :-D
Hihiii, hiukan kyllä sitten pudotin maanpinnalle ja kerroin, että äipälläkin on kyllä ollut ainakin sata ihastusta ennen kuin se aviomiesvalinta on tehty. Kiva se on, että ihastuu, mutta ei se vielä ole hirvittävän vakavaa kuitenkaan :-)
Olen niin iloinen, että hän on vielä niin lapsi ja lapsellinen näissä pohdinnoissaan. Esikoinen on aina ollut mun mielestä turhankin kypsä ajatuksiltaan ikäisekseen. Toivottavasti saakin vielä pysyä lapsena aivan rauhassa <3 (Ystävän lapsella oli alkanut jo menkat muutama viikko sitten ja ikää saman verran eli kesällä täyttää 11v. Liian aikaisin mun mielestä!)

Eipä tähän aamuun tämän kummempaa.. Sisätöillä, kun pikkuiset vähän kipeinä. Nukkuvat ja pötköttelevät nyt.

Tehis

Se on moro
Ohdis...metformiinia käytetään ihan joka päivä, ei mitään taukoja. Jos ei diabetestä ole ja raskaus alkaa niin suositellaan käyttöä rv 13 saakka ja sit lopetus. Lääkäri tietysti tän erikseen määrää/kertoo.
Kyl se olio oli sitä mieltä, että meillä on muutakin yhteistä kun lapset ja osoite. Sikäli siis helpotti, vaikka ei mitään puhuttukaan...en siis löytänyt vielä sitä pöytää, mitä papukin multa kyseli. Öklötyksestä ja nipistyksistä päätellen (kp15) alkas kohta olla H-hetki käsillä tämän kierron suhteen. Se on eriasia sitten heiluuko peitot vai ei. Ei vaan taida meillä nuo pelkät clomit toimia...taitaa olla senverran sokkeloinen tuo meikäläisen värkki, että miljoonilla pienillä on perille pääsyssä vaikeuksia. Onhan se kerran todistettu, että inssi toimii kun ajoitus on just eikä melkein kohdallaan.
Nyt asioille...aamu on hujahtanut naamaillessa:)

Se on moro täälläki.

Tehikselle osanotto minultakin!

Kiva kuulla Vieläkö yhdestäki. Teillä on poitsu jo noin iso. Taas saa päivitellä kuinka se aika kiitää.

Täällä on kivasti yksi jos toinenki naamautunu. Sinne vois kokeeksi perustaa suljetun ryhmän, joka ei näy kenenkään ryhmään kuuluvan profiilissa. Voipi sitte kirjotella enemmän henkilökohtaisuuksia kuin täällä.

Nyt en muista, oonko täällä maininnu että ykkösen koulurakennus on syksyn tutkimuksissa todettu pahasti kosteusvaurioituneeksi. Opettaja ennen joulua sanoi että he ovat koittaneet saaha koulua suljetuksi ja oppilaita muihin kouluihin, vaan turhaan. Oppilaiden kuulema olisi pitänyt käydä koulua samaan aikaan ku remppamiehet siellä olisivat työskennelleet! Opettaja kehotti meitä vanhempia ryhtymään toimiin. Niinpä olemme pommittaneet ahkerasti viime aikoina sähköposteilla ja puhelimilla kaupungin päättäjiä ja osa meistä on ottanut lapsensa kotiopetukseen joulun jälkeen. Ja seutumme pääsanomalehti, paikallisuutiset ja jopa valtakunnan uutiset on asiasta kertoneet. Ja jee jee, maanantai-iltana kaupunginvaltuusto sitte teki päätöksen että koulu suljetaan kokonaan kevätlukukaudeksi ja oppilaat muuttavat perjantaina muihin kouluihin. Loistavaa! Ykkönenhän on nyt ollu täällä kotona kotiopetuksessa. Ei tarvi enää olla ku huomisen.

Nyt tulee taas sen verran etova olo että on mentävä juomaan vettä. Palaamisiin.

Lisäystä vielä tuohon koulujuttuun. Ykkösellähän todettiin kesän alussa astma ja jouduimme antamaan koiramme asumaan kummitätini luo. Syksyn lääkärikontrollissa astma todettiin oireettomaksi. Nyt sitte syksyn aikana ykkönen on taas alkanu oireilla ja mää oon ihmetelly että miksi. Tuo homekouluhan se selittääki sen! Lääkäri alkusyksyllä sano että on hyvinki mahollista että ykkösen astma häviää kokonaan murrosikään mennessä. Kiva sitte jos hän ois joutunu opiskelemaan tuollasessa kosteusvauriokoulussa niin ei puhettakaan että astma parantuis ollenkaan...

Nyt meen.