ISOmpaa pesuetta haaveilevat 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ässälle onnea,plussa se on haaleakin plussa.!
Lueskelin pikaisesti kirjoitukset läpi,mutta pikaisesti vaan kirjoitan omaa napaa(joka on hel..tin kipeä)Täällä on kp 2 menossa ja leikkaus käyty siksi siis tuo napa kipeä, tarkoitushan oli tämän leikkauksen jälkeen alkaa viitosta yrittämään, mutta nyt olio on sitten kääntänyt kelkkansa ja hänen mielestä meidän lapsiluku on täynnä, nyyh!!!
Minä haluan vielä yhden vauvan.
Leikkaus meni hyvin mutta vielä täytyy odottaa patologin lausunto vaikka leikkaava lääkäri oli sitä mieltä että mitään poikkeavaa ei ollut, mutta eihän sitä koskaan tiedä!

Nyt täytyy painua takasin makaamaan kauaa ei jaksa istua!

Ässä, varovaiset onnittelut täältä suunnalta!! :} Pidähän meidät tilanteen tasalla!

Haidi, kiitti vastauksesta..mulla jäi kierto siis 24, kun 25 alkoi jo vuoto. Annostus on 10mg kerran päivässä, 10 vrk ajan. Voisin tietty soittaa sinne yksityiselle ja kysyä sieltä neuvoa, koska reseptin kirjoittanut neuvolan täti ei kyllä tuntunut olevan kovin varma oikeen mistään :/

Täällä on käynyt häirikkökin xD ihana kuulla sinustakin jotain!!

Hitsinvitsit, ajatus harhailee miten sattuu..koitan tässä samalla tehdä liiketoimintasuunnitelmaa yrityksen perustamista varten..olisi niin paljon töitä tarjolla, että tarttee jo y-tunnuksen :} ei ehkä maailman fiksuin veto, kun vauvaa haaveillaan..mutta toistaiseksi en pistä lainkaan pahakseni, että tulot triplaantuvat kertaheitolla. Murehditaan tulevaa vasta sitten kun on aihetta.

Viikonloppuja kaikille!

Tänne kans Ässälle onnittelurutistuksia. Ja toteamus että ei kahta ilman kolmatta. Siis tuo vehnänalkiojuttu!!!! Syökkö sää sitä ihan raakana vaiko kapseleina? Tää taitaa marssia heti huomenissa luonaistuotekauppaan ;)

Papuliini!!!! Häiriköi useemmin jookos? Kiva kuulla etes jotain sinusta, olet ollu mielessä =O)

Ohdis:Mua kyllä kans innostais kovasti jos tulot olis vaarana triplaantua!!! kerkee sitä sit murehtiä myöhemminki, asioilla on tapana järjestyä!

Safiirille raporttia: keskilikan-projektin aikaan vedin öljynä, maku ei ole kauheen mairea...

Sittemmin olen napsinu kapseleina, röyhtäykset maistuu sille vehnikselle..

omaa-toivottavastikasvava-napaa: Varmistusta aattelin testailla huomena, mulla on 50/50 kokemukset haaleista plussista. Toinen haalea plussa leikkii yläkerrassa ja toinen päättyi ikävästi isänpäivänä -06.. että mörönpaskoja otan vastaan mieluusti =O)

Hei, täällähän oli jänniä uutisia! Varovaiset onnittelut Ässälle!!! Mieletöntä. Heti kertomaan huomenna miten varmistuksen kanssa kävi.

Itsellä muutama aika järkky päivä takana. Pahoinvointi 24 h, en tosin oksentanut ole vielä. Edellisessä raskaudessa sekin oli jo tehty tässä vaiheessa. Ja sitten vielä kauhea väsymys. Perjantai meni jotenkin ihan sumussa. Eikä oikein ajatus suoraan sanottuna kulje. Flunssa pukkaa taas päälle, et sellasta.
En varmaankaan ole menossa varhaisultraan. En ole ikinä sellaisessa käyny. Kun nyt eka ottaisi yhteyttä neuvolaan.

Sori, vähän oma-napa painotteinen viesti. Kuten sanottu, ei ajatus juokse. Ja on niiiiin huono olo, että ei oikein edes kykene ajattelemaan muuta kuin omaa napaa.

Ai niin, sen verran piti kommentoida, että täällä yksi jolla kokemusta 21 päivän kierrosta. On jopa ollu sen allekin. Silloin ei tosin varmaan ole tapahtunut mitään. Mutta kakkonen sai alkunsa tuollaisilla kierroilla. Ja se elämä oli tosiaan yhtä menkkaa ja ovista. Toisaalta siinäkin puolensa. Ei tarvinnut kauaa jännittää seuraavaa mahdollisuutta.

M I T Ä H ???
Meikä tulee jaapattelemaan huvikseen tänne jotakin,
mutta mitä smun silmät näkee ??
OIKEITA uutisia !!
ÄssÄlle varovaiset ONNITTELUT superliiman, tarrasukkien ja mörönpaskan kera !!

Hihhei, tästä se plussajuna lähtee tuut-TUUUUT matkaan....
( on sitä odotettukin erinäisillä asemilla jo )
ja ehkäpä Haidikin siihen piakkoin hyppää....ja sitten me
käännytetään Marjulin olio kans että pääsee saman junan matkaan, eiks ni ??
Ja tietenkin Ohdista odotellaan kans siihen rytäkkään.

Mukava kuulla Marjulista, vaik olikin kökkö juttu.
Hyvä kuitenkin, että leikkaus on ohi !
Mun leikakus on ens lauantaina, jännittää jo niin että vatsa on kipeenä
kaiket yöt...aargh.
Mut hei; noi oliot ei joskus tiedä itekään, mitä niiden päässä pyörii,
eiköhän tuo Marjulinkin olio piakkoin muuta mieltään taas parempaan suuntaan ;o)

Aijoo; meidän olio taas bongaili eilisellä kauppareissulla
pallomasuja ja uusia vauvoja
( niitä olikin taas liikenteessä enempi kuin laki sallii, hö...)
Mut aika outoo mieheltä joka ei MISSÄÄN TAPAUKSESSA halua
enempää lapsia....?!
Mua alkoi jo ottaa pattiin koko olio taas, kun tollai härnää mua....
Mut täytynee tosiaan panostaa siihen joulu-tammikuun aikoihin,
ois aika vikat tsäänssit meikäläisellä toimia.

Teille muille peukutan täysillä ja jotenkin en osaa surra edes tota Mipsan huonovointisuutta - onhan siitä se lopputulos kuitenkin superihana ;o)

M I T Ä H ???
Meikä tulee jaapattelemaan huvikseen tänne jotakin,
mutta mitä smun silmät näkee ??
OIKEITA uutisia !!
ÄssÄlle varovaiset ONNITTELUT superliiman, tarrasukkien ja mörönpaskan kera !!

Hihhei, tästä se plussajuna lähtee tuut-TUUUUT matkaan....
( on sitä odotettukin erinäisillä asemilla jo )
ja ehkäpä Haidikin siihen piakkoin hyppää....ja sitten me
käännytetään Marjulin olio kans että pääsee saman junan matkaan, eiks ni ??
Ja tietenkin Ohdista odotellaan kans siihen rytäkkään.

Mukava kuulla Marjulista, vaik olikin kökkö juttu.
Hyvä kuitenkin, että leikkaus on ohi !
Mun leikakus on ens lauantaina, jännittää jo niin että vatsa on kipeenä
kaiket yöt...aargh.
Mut hei; noi oliot ei joskus tiedä itekään, mitä niiden päässä pyörii,
eiköhän tuo Marjulinkin olio piakkoin muuta mieltään taas parempaan suuntaan ;o)

Aijoo; meidän olio taas bongaili eilisellä kauppareissulla
pallomasuja ja uusia vauvoja
( niitä olikin taas liikenteessä enempi kuin laki sallii, hö...)
Mut aika outoo mieheltä joka ei MISSÄÄN TAPAUKSESSA halua
enempää lapsia....?!
Mua alkoi jo ottaa pattiin koko olio taas, kun tollai härnää mua....
Mut täytynee tosiaan panostaa siihen joulu-tammikuun aikoihin,
ois aika vikat tsäänssit meikäläisellä toimia.

Teille muille peukutan täysillä ja jotenkin en osaa surra edes tota Mipsan huonovointisuutta - onhan siitä se lopputulos kuitenkin superihana ;o)

No nyt luin vähän enemmän ajatuksella kirjoituksia ja onnea myös mipsalle!!Minustajopa tuo pahoinvointi lisi nyt niin ihanaa..

joo Xo;minäkin pelkäsin ja jännitin leikkausta ihan tolkuttomasti ja vielä kun leikkauksen alku venyi ja venyi, olin jo valmis perumaan koko homman.Puhuin leikkaavan lääkärin kanssa pitkään ennen leikkausta joka kertoi mitä tehdään (vaikka sairaanhoitajana itsekin tiedän) ja kun pohdin asiaa niin leikkauksen kuitenkin halusin, en jaksanut enää epävarmuutta kun jouduin puolen vuoden välein käymään ultrassa jossa katsottiin onko polyypit kasvaneet.Nukutus ja leikkaus menivät kuitenkin hyvin ja melko hyvin olen toipunutkin.

Niin meillähän oli olio nelosen jälkeen valmis heti alkamaan viitos projektiin mutta nyt ei sitten enää haluakaan!Ajattelin pitää asian suhteen hieman hiljaiseloa ja joulukuulla alkaa pommittamaan tosissaan jos vaikka mieli herkistyisi silloin paremmin!
Niin äitiysloma loppuu kuukauden päästä!!Pääsen työttömäksi kun olen vuosikaudet tehnyt jatkuvaa keikkatyötä, nyt on tilanne hiukan mutkikkaampi kun ei taida enää tuo vuorotyö onnistua kun mies saattaa olla viikonkin kerralla poissa.Kävin työhaastattelussa pari viikkoa sitten, mutta tuota paikkaa en saanut. Toisaalta haluaisin olla lasten kanssa kotona jos vain mahdollista ainakin jonkin aikaa.

Tulipas omaa napaa , mutta nyt on pikkumiehellä uniaika joten kuulumisiin!!

Huomenta täältä kotosalta!! Pojalle nousi eilen illalla kuume yli 39 astetta eikä laskenut edes Panadolilla.. Nyt kuulin että tarhassa enterorokkoa!! Joo, siinä menee sit tää viikko... Mutta oireita lukiessani luulen että koko poppoo ollaan viime viikolla sitä podettu, kurkkukipua ollut kaikilla. Kunhan nyt vain selviäisin torstaina sinne duuniristeilylle, ei muuta väliä.. ; )

ÄssÄlle onnitteluja täältäkin!! Hienoa hienoa!!!

Marjulille onnittelut leikkauksen onnistumisesta, ihan päivä kerrallaan nyt vaan niin kyllä se mieskin siitä vielä taipuu...

Mipsalle voimia pahoinvoinnin kanssa, itellä vielä ihan tuoreessa muistissa, mä olin kyllä iloinen siitä kuitenkin, tarkoittihan se sitä että jotain oikeesti massussa tapahtui!! ; ) Mites niitä viikkoja jo olikaan??

Uh, tänään olisi sitten tappelupäivä exän kanssa perheneuvolassa, saa nähdä jäänkö henkiin... Ex soitteli lauantaina tytöille ja yritti urkkia miksi ne eivät halunneet mennä sinne, kuvittelevat ihan varmasti että mä en päästänyt. No, joka tapauksessa se laitetaan mun syyksi...

Jaaha, jos menis sit kurkkimaan muitakin sivuja... Hyvää viikkoa kaikille!!!

Huomenta kaikille!

Heh, tavallaan piristää teidän kommentit tuosta pahoinvoinnista. Ei saisi valittaa, niin moni teistä vaihtaisi paikkaansa minun kanssa. Mutta ei voi mitään, jos toisilla on matala kipukynnys, niin minulla on matala pahoinvoinnin sietämiskynnys. Uskoisin vähän vähemmälläkin, että masussa jotain tapahtuu;-) Vali, vali. Olen tainnut jo sanoakkin, että muistinkin kuinka kamalaa tämä on. Ja että kolmosesta vannoin, että ei enää ikinä. Mutta se lopputulos, se lopputulos. No jos saisin vaikka kohta tämän siirrettyä eteenpäin. Esim. Ässälle. Ässää????
Niin ja viikkoja tänään vasta 7+1. Aikaisemmin pahoinvointi on loppunut jo viikolla 9. Joten oikeasti olen päässy vähällä ja toivon niin nytkin.

Titille voimia neuvolaan!
Ja kiva kuulla, että Marjuli hyvin toipunut leikkauksesta. Jooxilla vielä edessä. Lauantai tulee pian, toivottavasti saat nukuttua. Vai on olio bongaillut pallomasuja?! Voiko tosiaan kiusata noin vai josko kuitenkin haluaa, mutta ei vaan pysty myöntämään?

Huomenta ruotuun !
Tittin kotiin pikaiset paranemiset pikku ukkelille ja
kovastipaljon voimia sinne perheneuvolaan ! Tottakai saat syyt niskoillesi,
onhan siis ihan kaikki täs maailmassa noiden exien mielestä sen toisen syytä.
Onneksi itse tietää paremmin missä mennään ja noi exien jutut
voi jättää ihan omaan arvoonsa....
teet niinku mä aina tein kun exä tuuletti kitarisojaan mun suuntaan ;
kelaat mielessäs jotain kivaa biisiä vaan - keskityt biisiin,
niin ei käy niin ihon alle toi huuto.
Kyllähän se pattiin ottaa joka tapauksessa, mut menee helpommin ohi korvien,
kun kelailee vaan jotain lempimusaansa siinä.
Huomaa sitten pikkuhiljaa exäkin, ettei sen kiukut tehoo enää...kjähkjäh...

Mut tosiaan tsemitykset sinnepäin; tiedän, mitä käytte läpi.

Joo hei mull alkaa hermo kiristymään tosissaan,
torstaina vietetään poikien 10-v. päivät,
siihenkin pitää vielä valmistautua - ja paniikilla oon siivoillut ja pakkaseen pitäis ruokaa vielä varmaan tehdä,
kun olio on vaan viikon täällä mun kans, sitten menee töihin jo.
Mullahan on puhekielto leikkauksen jälkeen 2 - 3 viikkoa,
joten naapureiltakaan en voi apua pyytää,
ja lapset pitäis saada ajoissa kouluukin lähtemään jokaikinen aamu....
aargh.
Viimex tänäaamuna sain taas huutaa kokoajan, että nuo ukkelit toimii.
Niilä menee koko aamu ihan vana toistensa kiusaamiseen ja haahuiluun,
jos ei kokoajan huuda niille, että tee nyt sitä ja ala tekemään tätä,
että ehditte kouluun ajoissa.....herrrrrrrrmot menee.

Eilen oltiin olion kans kaksin saunassa, ja mun piti sitä yrittää selättää,
mut en sit kertakaikkiaan viittiny edes, kun katoin kun se makas soffalla raapien
juu-nou-mitä-vehjettään ja ähki ja röhki siinä.
P*kle että meni sekin fiilis.
Sit se vielä valittaa, et me ei koskaan.....
Sanoin kyl sille yksilta, et arvaa miks ei koskaan ?
Kun susta on kivempi raapii vehkeitäs ja kattoo telsuu,
ja musta ois kivempi tehdä ihan muuta, mut en jaksa houkutella sua
pois telsun lumoista, pitäköön perskele sut.

Niin, Mipsa; kyl mä luulen jotenkin, että sekin vauvan haluais, mut meillä
on tosi karsee raha( velka!!) tilanne, joten siks ei oo mahdollistakaan.
Pitäis saada isompi määrä rahnaa jostain, ni sitte sekin suostuisi varmana heti.

Mitäs ÄssÄlle ??
Joko me varmistuttiin ??

Heipä hei!

Ohhoh, Ässä, PLUSSA ihanko totta?! Vaude! Onneksi olkoon!

Marjulille voimia toipua leikkauksesta ja miehen kelkan kääntämisestä. Ehkäpä ukon mieli vielä muuttuu ajan kanssa, toivotaan parasta.

Hui, alan jännittämään Jooxin puolesta leikkausta... Ja Titin porukalle paranemisia rokoista sekä Mipsalle helpotusta oloon!

Kiva kuulla häiriköstämme - ja hyviä uutisia ainakin perheterapiaan menon osalta! Poikkea toki useamminkin.

Jäin tänään kotiin töistä vatsakipujen takia - taisi olla jotain supistusten kaltaista jomotusta, koska pisti vatsan toimimaan (terveisiä vaan kaikille lounastaan tietokoneen edessä syöville) mutta ei kuitenkaan ollut vatsataudin tyyppistä. Ja paheni aina rehkiessäni. En uskaltanut lähteä urheilemaan ajamalla 45 min töihin... Nyt oon ollut paikallani eikä enää satu, täytyypi kokeilla vähän "jumpata" kotitöiden parissa.

Perjantain ultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin, eikä kätilö edes ehdottanut vilkaisua alakertaan vaikka valitin vatsakipua. Kuulemma liitokset ja edellisten leikkausten kiinnikkeet ja arvet aiheuttavat kaikenlaista. Vauva potki tänäkin aamuna.

Vatsakipu saattaa olla stressijohteista: eilinen meni taas täiden häätämisessä löydettyämme taas tytöltä elukoita tukasta... Oli huumorintaju kovilla ja hermot kireänä kaikilla. Nyt on tykimmät aineet ja rautakampa käytössä, Nixistä selvisivät hengissä. Kukas mua neuvoi asiassa, en muista..? Kiitos kuitenkin!

Parempaa maanantaita kaikille!

"Niin, Mipsa; kyl mä luulen jotenkin, että sekin vauvan haluais, mut meillä
on tosi karsee raha( velka!!) tilanne, joten siks ei oo mahdollistakaan.
Pitäis saada isompi määrä rahnaa jostain, ni sitte sekin suostuisi varmana heti."

- Nii-in. JA kaipa se pitäis joskus selättääkin,
että ois edes jotain toivoa vauvansaannista...

Joox: Heh, vai vie teilläkin tellu voiton?! Vähän sama täällä. Sitten äijä raahautuu sänkyyn ties koska ja alkaa yrittää ties mitä. Ja minä olen parhaimmillani jo nukahtanut. Arvatkaa vaan onko fiilikset siinä vaiheessa kovin korkealla?!!! Tosin mun puolesta tällä hetkellä saakin tuijottaa tellua.
Puhekielto 2-3 viikkoa? Aaaapua! En osaa edes kuvitella tilannetta.

Titti: onneksi se enterorokko on suht helppo tauti. Kai noin yleensä. On vissiin vaan lastentauti. Mutta kyllä meillä mies onnistui sen itselleen saamaan. Hoidosta tms ei tartte olla pois kuin kuumeen ajan. Heti kun vointi on hyvä voi mennä hoitoon. Näin meille sanottiin neuvolassa.

Voi, Aurora. Ei ihme jos on vatsakipua tuon kaiken keskellä. Eiköhän vauvalla kaikki ole ok. Paljonkos sulla oli jo viikkoja?

Auroralle vinkkiä:
JOS nuo massukivut ei lopu, kyselepä jos ultralla katsoisivat ihan vaan
varmuudeksi sappikivien olemassaoloa.
Toi että suoli tyhjenee kivasti, viittais vähän siihen suuntaan...

Nimimerkillä " kokemusta on ",
sain kärsiä poikien syntymän jälkeen 10 kuukautta kamalista tuskista,
kaksi kertaa jopa tiputuksessa makasin, ja sitten vasta OMASTA EHDOTUKSESTANI
tutkittiin, josko olis sappikivet....niitä olikin sitte kymmeniä
ja jouduin magneettikuviin varmistukseksi, ettei niitä ole virtsateissäkin.
Leikkauksen sain vihdoin yksityistä kautta sitten....mut se on pitkä tarina,
oon varmaan kertonutkin sen jo sataan kertaan.
mut toi kantsii pitää mielessä,
ne sappivaivat kun usein ilmenee raskausaikana...en haluaa pelotella,
mut näin se vaan on.

Täällä ollaan oltu aktiivisia!

Aavee; minä se täällä patistelin rautakamman ja priodermin hakuun, kokemusta noiden ällötysten häätämisestä on. Olitko sä jo rakenneultrassa? Meinaatteko selvittää sukupuolen etukäteen ja onko tyttö/poika- fiiliksiä?

Joox; vai ei sua viehättänyt tuo vehkeitten-venyttämis-toiminta töllön ääressä. Ihanaa. Tarkennukseksi vielä: Puhuitko siis omasta vai mun miehestä?? Toi puhekielto kuulostaa julmalta, mutta ei tiedä, millanen piristysruiske se on parisuhteelle=)

Tittille tsemppiä perheneuvolaan!

Jokos ÄssÄ varmisteli?

Kuulkaas sitten. Mulla on nyt koopee 19 menossa ja menkkakivut alkoi jo eilen?? Siis viime kierrossa alkoi muistaakseni kp 20 ja lähellä käytiin. Voiskohan se olla...? Ollaan kuitenkin ihan urakalla sekstailtukin (BUAHAHAAAAAAAHAHHHAAA.....), 2 kertaa tämän kierron aikana, kp 7 ja kp 14 (hm..meillähän on ylihuomenna siis viikottainen sessio, huomaan...=)..Noh, katsotaan!

Kirsikka ei yhtään buahahasoi, ties vaikka onnenkantamoinen ois käynykki! Täällä iskettiin heti peukut tanaan :)

Mää taas valitan kuin hankalaa on mettästää ovista. Väliaikatiedotus. Viime viikolla muka sen olin bongaavinani. Lämmötki nousi 37kaan. Vaan sitte limailut jatku ja jatku samoin mahan nipistely. Ja sitte viikonloppuna lämmöt oliki enää 36,5-36,7. Tänään on taas 37:ssa. Eli oliko ovis sittekki vasta eilen? Tästä kierrosta voi tulla 28-33 päivän mittanen, näemmä.

Testasin tänään uudestaan, alempi testi on siis tän päivänen

http://www.aijaa.com/v.php?i=2858851.jpg

Oireita ei oo kyllä juur yhtään, vatsan jomotusta ja nälkää lukuunottamatta. Jotenkin on silti suht rauhallinen olotila. =O)

tars varmaan käydä kurkkimassa millonka 'nelskun' LA on =O)

ÄssÄ-ajatus-ei-juurnyt-oikeenkulje

ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA *=o} !!!!
...sniiffff........ihanaa !!

Laita heti meille uteloilel se l.a, jookos ??
Voi vitzi, alkaahan täällä plopsahdella....mitäs mä sanoin ?!

Kirsikka "Joox; vai ei sua viehättänyt tuo vehkeitten-venyttämis-toiminta töllön ääressä. Ihanaa. Tarkennukseksi vielä: Puhuitko siis omasta vai mun miehestä??"
- Njää-äh. Ihan omastani :o/ ( lohdullista kuitenkin tietää, että muillakin...)

"2 kertaa tämän kierron aikana, kp 7 ja kp 14 (hm..meillähän on ylihuomenna siis viikottainen sessio, huomaan...=)..Noh, katsotaan!"
- Joo-oh. Meilläkin se tuppaa jotenkin kaavamaisesti olemaan aina tiistaisin....
me on jo pidemmän aikaa olion kans puhuttukin niin et
" tiistaillaaks tänää,vaik onki perstai...?" tai " Tiistailua ? hmmm...katellaa..."

Vois vaik tehdä lukujärjestyksen tosta hommasta,
sitte vaivihkaa stemmata sen oviksien kans....
Vähänkö vois kyläileen tulleet ihmetellä, kun lasten lukkareiden vieressä ois
" Aikuisten lukkari " ??! XD !

Siis seinällä ois nuo lukujärjestykset vierekkäin....

Meillä vaan tuo tiistailu päättyy usein kysymykseen " Ai täs kuus joku tiistai vai meneekö ens kuulle taas...?"

Yhteistyössä