ISOmpaa pesuetta haaveilevat 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ohdikselle...aikasemmin -04 eka clomi-inssi toi plussan, joka meni kesken, sen jälkeen kun toivuin tehtiin 3 clomi-inssiä tuloksetta. Nyt uudella kierroksella ja vasta yksi on tehty kun tuli se tauko kun halusivat tutkia miehen näytteen uudelleen. Yleensä ne lupaa sen 3-4 kertaa ja jos ei onnistu niin sit tarjoavat IVF-jonoon, mutta kun meillä silloin tuo eka kerta toi sen plussan niin tiedetään siis, että sillä keinolla voidaan raskaus saada alkuun. Yksityisellä varmaan saa inssejäkin enemmän kun itse kaiken maksaa. Olen kuullut, että jotkut ovat yksityisellä käyneet 6-7 kertaakin ja sitten siirtyneet järeämpiin hoitoihin.
Meidän raja kulkee tuossa, että IVF:ään ei lähdetä, sillä sinne pitäs mennä yksityisen kautta. Täällä ei niitä edes tehdä, lähin paikka kuopio tai lappeenranta, eli ei ihan lähellä kumpikaan. Oman kaupungin sairaalassa saa kyllä seuranta ultrat ja kait munisten keräämisen, mutta kaikki muu toisaalla...menee hankalaksi ja kalliiksikin.
Sellanen puhe jäi lääkärin kanssa, että nyt ne 2-3 inssiä tehdään putkeen ja jos ei tärppää, voisin vielä käyttää clomeja muutaman kierron kun ei se mahdottomuus ole ilman inssiä raskautua...itse en vaan siihen usko enää.
Nyt just olen sitä mieltä, että huomenna en aloita clomeja, vaan mennään sitä joulua kohti ihan rauhassa vaan. Katsotaan sitten joko seuraavassa kierrossa vai vieläkö lähemmäs joulua:)

Mitäs muuta mun pitikään...en enää muista...huomenna vika koulupäivä, harjoittelun jälkeenhän ei enää varsinaisesti opiskella joulunalusviikko kun on, niin arvioinnit on enää sit jäljellä:)))
Naamakirjaan en ole vielä syventynyt...ehkä joku päivä sitten ajan kanssa.

Täällä on satanu niin V*t*sti koko päivän...
Noh, tavallaan onneksi; sain jotain aikaseksikin, nimittäin siivosin vaatekaappini,
huh !!! siihen menikin koko hemmetin päivä,
ja olio oli iloisesti yllättynyt ;o) !

ÄssÄä siis peukutellaan kovasti nyt !! Peukut jäpöinä ollaan taas pari päivää,
toivottavasti tuottaa tulosta bd bd bd bd b db db db db db db db db dbd dbbdbdbd

Ohdis; UPEITA oli kuvat suljetulla !!
( oli varppii kylmää vettä, hrrrr...)
Meidän naapurilla oli kans ton tyylinen puku ja Lila oli "teemavärinä",
heillä oli jopa lilat skumppalasit, siis lasiset ihan. Aika makeet !
Näyttivät häistään kuvi akun tarjosivat skumpat
meille naapuruston väelle kesän lopulla...se siitä tarinasta...kipeinä oltiin 2 päivää sen jälkeen. huh.
mutta siis ihania oli kuvat !

Haidi hyppäät mun kans sitte samaan junaan , tohon joulukuun puoliväliin ajattelin tosissani nyt tähdätä, tai sitte tappikuulle...
Sillon täytyy ukkoo selätellä urakalla sitte.
Pitää treenata ja levätä hyvin,
että sitte jaksaa. tämmöset on mun suunnitelmat, ja plussajunaan kaipaan kavereita.
Tai siis ainakin sitte muut voitte plussailla....

Voi Mirella ! Toivottavasti nyt jossain vaiheessa kuitenkin saatte toiveenne toteen.
olit poistunut suljetultakin, ikävää.
Terveisiä & hyvää vointia toivotan sinne !

Naamakirjaa en mäkään oo ikänä käyny kyttäämässä,
ehkä sit joskus.......
Nyt huomiseen ;o)

Kiitti Haidi vastauksesta. On siis teillä jo aika lailla tuota hoitohistoriaa, mutta sinänsä positiiviselta kuulostaisi :}

Kysymys teroja vetäneille...otin eilen viimeisen teron tässä kierrossa (kp25) ja mulla alkoi vuoto iltapäivällä. Siis en ymmärrä..kun kaikki napit olen ottanut tunnollisesti samaan aikaan ja sitä vartenhan noita nappeja syödään että kierto pysyy tasaisena. Miksi se nyt sitten lyhentyi, onko veikkauksia? Tänään olisi siis kp2, vaikka pitäisi menkat alkaa vasta parin päivän päästä.

Kiitokset Jooxille, violetti muuten symboloi uskollisuutta ;}
Safiiri, jotain hyvää ne jenkitkin siis on keksineet ;D

Miiikseiii aina voi olla perjantai perjantaiiiiii!!!! ; )

Juu viikonloppu tulee taas ihan tarpeeseen, hermo on ainakin niin piukeena että voipi sit hautautua peiton alle koko viikonlopuksi mököttää.. On tää perhana kumma ettei noilta Pimsvitutukselta säästy raskausaikanakaan!!! Normaalikierron mukaanhan menkat olisi alkanut keskiviikkona ja eilen illalla tuntui että tekis mieli vaan heittäytyä lattialle huutamaan suoraa huutoa!!! Illalla ukkokin tuumas vaan että jaa sulla on taas tällanen päivä... &%#&¤/&"¤&%#¤(/&%%#&%#/% Stna!!!! Illalla viimeseksi jäbä sai vielä käsiinsä tyttöjen pöydälle jättämän kynsilakan ja piilotti sen avattuna sohvan alle... Parketti ei oikein tykännyt hyvää siitä kun se oli kyljellään siellä. Niin paljon otti päähän että en vielä oliolle siitä sanonut, katotaan tänään mikä kirosana sieltä tulee ekana...

Sit viddu tänä aamuna lämpötilan vaihtelut räsäytti auton tuulilasin lopullisesti hajalle!! Keväällä tuli yhdestä rekasta iso kivenmötikkä lasiin ja teki sentin kokoisen kuopan siihen. Se teipattiin ja tähän asti on kestänyt mut nyt sit levähti koko tuulilasin mittaiseksi. Ja eikä se rekka mitään vastaa, en pysty todistaa että tuli sen kuormasta. Tuttu kuski vielä oli ja sanoi vaan että voi voi... Ja 500 euroo kiitos uusi lasi!!! ¤&##/!!!! Että ahistaa tänään............

Meen muualle nyt mököttää.... ; )

Ennenku aloitan päivän siivoushommelit ( <--pakko saada kaikki rästihommat kuntoon ennen leikkausta, vaikka ne odottais täällä sen jälkeenkin kyllä...)
käväsin tietenkin täällä.
Jaa noista teroista on mulla niin kauan, etten muista kuin ne meni....
mulla kävi niin, että kun aloitin, vedin ekat 3 kk ihan määräysten mukaan niitä,
sitten vasta saatiin kuukautiset alkamaan,
ja sitten jotenkin tasottui kun nostettiin annosta kokoajan....
ei kuitenkaan tärpänny luomusti eikä inssillä niiden voimalla,
vaadittiin järeempää kalustoa paikalle <=o/

Mut toi "normikerron" pituus ei muistu nyt mieleen...
mullahan on aina eläny ihan omaa elämäänsä kierrot,
ainoastaan nyt on tasaantunut suht normiksi,
kun ei ole mitään ehkäsyä käytössä.
Osaiskohan Haidi vastata sulel tyhjentävästi...?

Tosta väriasiasta tuli mieleeni, et onko jollain tietoa
enempikin noista värien merkityksistä ?
Esim. mulla on aina ollu vaaleanpunainen väri no 1,
useat sanoo sen olevan rohkeiden ihmisten väri.
Sitten mun väreissä tulee Lila ja sähkönsininen....

Kun olen skorpioni, mun värit "pitäisi" olla punainen ja musta.
Punaista vaatetta en pukis päälleni ikinä vahingossakaan ,
musta menee juhla-tai hautajaisvaatteissa ihan ok.
Meillä ei muuten ole kotonakana yhtäänmitään punaista.
Inhokkiväri ( siis mun mielestä! )

Mut jos on kellä tietoo, laittakoon tänne. Ohdis ?

* hullu nauraa räkättää täällä itekseen XD*

kotonakana smurffaa ....ehhehheehehhheeehhhehehhheee !

Voi, Titti...Huomenn aon sullakii parempi päivä,
eiks nii ??
Paerskele, kynsilakkaa parketilla...hmmmm...arvaiskohan sitä asetonilla
koittaa pois...ei taida parketit tykätä ?

Vinkki muuten kaikille noihin kiveniskemiin tuulilasissa:
JOS on oikein reikä siinä, mene lasiliikkeeseen,
pyydä tekemään sellanen "stoppireikä"
siihen.....poraavat siis pienenpienellä poralla siihen reiän,
ettei iskemä etene just esim. lämpötilojen vaihtuessa.
Tietty jos on ISO kolo lasissa, ei sille voi tehdä noin.

Kökkö homma muuten nuo tuulilasit, nii-ja takalasit kans!
Maksettiin just naapurin takalasi kun poika rikkoi kivellä vahingossa sen.
Meil ei todellakaan ois ollu varaa moiseen, omankin auton jarrut just korjattiin,
meni melkein 450,- vaik suurin osa osista hommattiin itse....ÖYKS.

Joox ollut kotkottamassa täällä... XD

Joo lasiliikkeessä meillekin laitettiin siihen sellainen kahden sentin tarra kun muuta ei voinut tehdä eikä se sit ikuisuuksia auta.. Hitsi kun meni se autokauppa tiistaina ketuilleen, olis säästynyt nyt toltakin harmilta!! Mut kun se autokauppias oli superketku, rupes vinottaa sekin niin ettei sit ostettu sitä autoo olleenkaan.. Lupas kuun loppuun asti sen auton tietyllä hinnalla ja kumma juttu, olikin tiistaina "kipeä" kun kaupat piti tehdä ja keskiviikkona sit hinta oli 1000 ekee kalliimpi, kun nyt meni toisen kuun puolelle... Joo pitäkööt autonsa, onhan noita kun jaksais taas ettiä....

Joo ei edelleenkään näköjään mitään positiivista ole tullut mieleen... ; )

Ässä???????

Kotona kana :-D Aijaijai, ny tää hekottaa ääneen tässä.

Meillä makso kesällä lähitalon ikkunalasin korjaus 250,- Ykkönenhän siihen kesän alussa nakkasi kiven ja meikäläiset joutu kustantaan uuen lasin. Oli onneksi ihan tavallista lasia ja suht pieni ikkuna.

Joo, ihan kiva on tuo amerikkalaisten keksintö. Oon koittanu saaha toista velipoikaaki kirjautumaan. Tunnarit hällä on, muttei kuulema periaatteesta käytä mitään rapakon takaa tulevia keksintöjä, jos vaan voi välttää. Tässä alkaa pitkä pehmitys. Toinen veljeni on jo pari vuotta koittanu saaha tätä ensin mainittua veljeäni aktivoitumaan naamakirjaan.

Ongelmansa kullaki :o

Perjantaipläjäys Pavulta XD!

Tervehdys kaikille!! Täällä ei mitään ihmeellistä, mikä ei todellakaan ole ihmeellistä.. Pakko tulla välisteen vilkaisemaan mitä tänne kuuluu.
Mars kaikki plussalaisiin, iso puhku lähtee täältä *PUUUUUUUUUUUUH*

Ja tässä siis tämä "viksumpi" juttu:

Mies tuli kotiin ja löysi vaimon wc:stä ihailemassa rintojansa.

Mies kysyi: Mitä sä oikein touhuat?
Vaimo vastasi tyytyväisenä: Olin lääkärissä tänään ja se
sanoi, että mulla on rinnat kuin 25-vuotiaalla!

Tähän mies: Ei se sit sanonut mitään 50 vuotiaasta perseestä,
jota sä raahaat mukanas?

Johon vaimo: Noup, me ei ylipäätään puhuttu susta mitään.

Jeeeee! Papu !
Terkkuja multa sulle miljaaaaaaaaaaaaaaaaardilla !
saapi kertoa enempiki kuulumisiaan....ööö... ( XD : ai eiks toi juttu ollukaan teiltä kotoa...????) No sori, vitzivitzi !
Mutta siis terkkuja sulle ; kaivataan sua tänne !

Eeeehhhhheeeeeee!!!!!!!!!!!! Ihanaa Papu, sait mut nauramaan tänään!!!! Voi vitsi kun sua ollut oikeesti ikävä.... Kävisit useammin, jookos...

Tosta tuli mieleen se toinen vitsi:

Vaimo valitti peilin edessä pieniä rintojaan. Mies siihen: Oletko kokeillut hieroa niitä vessapaperilla?? Vaimo: No miten ihmeessä se voisi niihin auttaa? Mies: No on se sun perseeseen ainakin tehonnut.. Hahahahahaha....

Joo, lähen syömään... Töks.

Jahas, arvatkaapas arvatkaapas kellä on inspis totaalisen -nollassa töissä?? EVVK!
Ja toi vitsi kyllä varmaankin kuvais aikalailla mun fiilareita mun omaa norsupossua kohtaan tällä hetkellä... ;))
No, mutta me ollaan jonossa perheneuvolaan!!! Jos pääsis siellä sellaiseen rakentavaan keskusteluun, mulla kun tuppaa menemään nämä rakentavat keskustelut poskelleen... heh.... nätisti sanottuna....

Vooooi ette arvaakkaan kuin mulla on ollut teitä ikävä!!! *HALITUKSIA* kaikille!!!

Ja uusia on tullut mukaan, hienoa!!

Mutta, mun oloja oikeesti on helpannut kun on pitänyt itteni irti täältä, meille ei tosiaan ole tulossa vauvaa :((((

Lämmintä syssyä ja onnellisia hetkiä kaikille!!!!!

Pika pikaa tauko menossa ja satuin kulkee ATK-luokan ohi:))
Ohdis noista teroista...aika nopeesti sulla tuo vuoto alkaa, mutta toisaalta kun kierto on jo 25...en kyl osaa sanoa. Yleensä kyl muutma päivä välissä on viimesestä napista ennen kun vuoto alkaa. Hmm mulla meni nyt viikko??? Outoa sekin, entiseen verraten.
Noilla primoluteilla <---samaa ainetta kun terot mut vähän jytäkämpi, mun kierrot oli 26, eli aika lyhyet. Lääkärit sanoo kuitenkin, että 26-35 välillä kierrot on normaalit, mutta tykkäävät kuitenkin, että ei tarvviis mennä yli 30. Pitkät kierrot altistaa enemmän kohdunkaulan alueen syöville ja muille ikävyyksille. Kysäise tuota asiaa, vaikka ihan neuvolasta, jos et saa reseptiä kirjoittanutta lääkäriä kiinni. Liian lyhyetkään kierrot ei tässä vauvahaave asiassa ole hyvä asia. Onhan niitä ihmisiä joilla kierto on esim. 21 ja silti kaikki pelittää normaalisti...heillä elo taitaa vaan olla yhtä ovista ja menkkoja:)
Mulla on jossain aiheesta keltarauhashormonit ihan paperitietoa...yritän etsiä etten puhu läpiä päähäni.

Papulle morjens...koiruus saapuu kahden viikon päästä...ollaanhan yhteyksissä sähköpostilla.
Nyt tunnille viel hetkeks...palaamisiin.

Voih, Papu !

Ymmärsinkö oikein, että olette jonossa perheneuvolaan parisuhe-asiain takia ?
Samalla kun jonotatte sinne, kyselepä seurakunnalta oisko parisuhdeterapiaa
saatavilla kuinka pian....
Me käytiin exän kans kerta / viikko vaikka ei edes kuuluta mihinkään kirkkoon
eikä seurakuntaan, mä en ole ikinä kuulunutkaan.
Silti saatiin ilmaiseksi apua parisuhdeterapiasta,
ja mä ainakin koin sen yllättävän positiivikseks asiaks silloin....
Ja todella ihana naisimmeinen oli se terapeutti.

Tosin liian myöhäistä se oli jo meidän kohdalla ,
ero tuli väistämättä jokatapauksessa ( ja perskele,
että mä olen iloinen siitä että tulikin ! =)
Eli jos vaan mahdollista niin kysy apuja sieltä suunnalta...

Tää ei oo enää kohta kotonakana, menee tiimariin ale-pöytiä tonkimaan....
heips !

Nonnii...ne olis meikäläisellä tällähaavaa teoriaopinnot pulkassa:) ikusta opiskeluahan tää ala on, mutta näin niin kun parin vuoden tahkoominen on nyt tässä, nyt pitäs nuo harjottelut vetää sillä tiedolla mikä on tässä tullut ja joulukuussa viikon verran vielä näyttää ihan sanan varsinaisessa merkityksessä mitä osaa. Vähiin menee ennen kun loppuu:)
Meillä taitaa olla rauhallinen koti-ilta mulla, oliolla ja tätillä. Kuopus menossa kaverilleen yöksi ja isomman likan kaveri meille...nehän tietysti lähtee rimpsalle, kuten poikakin kavereineen, niin eihän tänne enää paljon jää. Jos olis niin hempee, että kattelis vaikka telsuu kynttilänvalossa:))) kun ei muuta voi...ei paljon huvita dippailla tuon tätin kanssa.

Ohdis...en oo viel ehtiny kaivaa niitä hormonipapereita, mut tuli mieleen että mikä sulla on annostus noissa Teroissa? Jos annostus ei ole sopiva niin sekin saattas sellittää pikaisen tätin tulon??? Mulla on joskus mennyt kolmekin nappia kerralla ennen kun alko tehota kunnolla.
Taidan kaatua hetkeks vaakatasoon...ennen kun olio tulee duunista...jos jaksas olla niin tehokas sit et vähän siivois, ei jäisi huomiseksi. Tallilla menee taas kuitenkin koko päivä.

Joo, tää meni sit hätähousuna testaan 28/27-30 ja sain just sellasen tuloksen mitä en mielelläni olis kattellu... haalea plussa

iip... katotaan nyt kuin ämmän käy..

nyt pihahommiin, vilkutus kaikille! ÄssÄ

Yhteistyössä