isovanhempien ero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Mites teillä, joiden vanhemmat ovat eronneet, ovat lapset ottaneet asian? Entä miten te itse? Kuinka äkkiä olette ottaneet mummo ja pappa puolet mukaan elämäänne?

Meillä minun vanhemmat kuukausi sitten yhtäkkiä erosivat, toisella oli uusi. Parin viikon päästä toisellakin sitten uusi. Nyt asuvatkin jo uusien ihastuksiensa kanssa. Jouluvierailulle en kyllä mitään uusia tulokkaita ota, kun lapsi vasta käsittelee itse eroa.

erosivat n 4 vuotta sitten ja mikäs siinä, otin asian ok. lapsenlapset ovat olleet ok, ei mitän käsittelyjä käyneet läpi. äidillä ei ole uutta, mutta isällä on .

Apua, siis ei kai tuo ole ihan tosi juttu? Parin viikon seurustelun jälkeen jo muuttaneet yhteen?

Luoja varjelkoon minua kypsässä iässä teini-ikäisen rakkauselämältä...

Apua, siis ei kai tuo ole ihan tosi juttu? Parin viikon seurustelun jälkeen jo muuttaneet yhteen?

Luoja varjelkoon minua kypsässä iässä teini-ikäisen rakkauselämältä...

Valitettavan tosi. He nyt muutenkaan eivät mitään malli-isovanhempia ole, mutta minusta moinen näin Joulun alla on kyllä tosi ajattelematonta lapsenlapsia ja raskaana olevaa siskoani ja eritoten 11v, vielä kotona asuvaa veljeäni kohtaan.

Yhteistyössä