Tässä se onnelisin maa:
https://www.ksml.fi/kotimaa/Suomess.../354467?pwbi=19c5877322604298c5c0f2ee40e59890
Välillä en yhtään ihmettele ja myös kun 90 luvulla näitä oli tehty sen verran paljon, ne varma oli yrittäjät jotka menettivät kaiken laman aikana ja saivat paskan leiman. Täällä kun yrittäminen on rikos, yrittäjijä ei tuetaan yhtään, jopa Virossa mistä olen yrittäminen on helpompaa ja tukea saat joka paikasta, kuin ihmisistä että verottajalta ym...Mun isä oli yrittäjä ja en muista ikinä että se olisi helvettiä hänelle, päinvastoin. Täällä taas esim suur yrittäjät, suurin osa juoppoja tai elää jatkuvassa stressissä. Entäs minkälainen ympäristö on täällä? Suomalaiset ekaks ovat kateellisin kansa mitä vaan maan päältä löytyy, mites sen sanotaan, että naapuri maksaa satasen ettei toinen naapurista saa 50,-tä. Päättäjät ja viranomaiset ovat täyspellejä. Täällä on melkein 7-8kk kylmä, talvella pimeä kuin tontun pepussa, en tajua kuka voi talvesta oikein nautia, ihmiset kans kylmiä ja itsekkäitä. Eikä tarvitse tulla mulle sanomaan mee vaikka Venäjälle, sieltä en ole kotoisin enkä ole lähdössä, tässä vaan sanoin oman mielipiden, koska noin olen aina ajatellut eikä mun ajatelutapa muuttu varma ikinä. Enkä puhu kaikista ihmisistä mutta suurin osa täällä sellaisia...... Sekä monilla suomalaisilla tuntuu laput silmissä ja luulevat että elää tässä maassa on kuin joku lottovoito, jopa itse venäläiset nauraa sellaiselle ajatelutavalle, vaikkei siellä kaikilla mee hyvin, mutta taas hyviä ja auttavasia ihmisiä siellä paljon paljon enemmän. Äitini asunut siellä, opiskeli ja työskenteli paljon ja edelleen rakasta ko maata sekä ihmisiä. Mä taas huomasin että pärjään Italiassa ja jotenkin heillä paljon yhteistä mun kanssa, avoimet ja kivat ihmiset, mukavaa heidän kanssa tehdä työt ja muuta touhua. Voi olla joku täällä löytyy joka on sama mieltä mun kanssa, kun tunnen itsekin monia suomalaisia jotka haukku koko maata paskaks. Ne ketkä luule että lottovoito elää täällä, uskon suurin osa Kelan asiakkaita ja vain tuen takia sellainen ajatelutapa, koska muuta eivät touhuneet ikinä.