Olen kertonut mun kahdessa aloituksessa että olen väsynyt ja stressaantunut viime aikona.
No, eilen olin päivystyksessä jonkun hemmetin paniikkikohtauksen takia, kerroin mistä se johtuu ja lasu lähti sitten heti eteenpäin. What? Ihminen ei voi olla väsynyt eikä stressaantunut tässä maassa, ai niin oliko se niin että kun Suomi on ,,onnellisin maa,,. Todellisuudessa se on maa missä pukotetaan aina selkään toinen toista, yrittäminen on yhtä helvettiä, kun tienaat itselle elanton olet riikollinen, vaikka muut pikkusieluiset ihmiset ovat kateellisia jos omistat pikkasen enemmän työnteolla kuin muut ja haukkuvat sua paskaksi, pakko niellä aina kaikki paskat ei saa olla stressaantunut mistään ikinä kun hei täällä vain ,,onnelliset ihmiset asuu,,. Robotti tässä pitäisi olla.
No soitin sille lasu virkailijalle ja kysyin minkä takia oikein tälläiset ilmoitukset lähtee, kun prkle mä en edes saanut mitään apua päivystyksestä, kun he totesivat minkälaiset lääkkeet siihen en tarvitse, enkä mielialalääkkeet vaan nyt lepoa ja asia kerrallaan hoitamaan. Nyt kuulemma lasu kutsu mua, mun miestä, x miestä, mun äitiä ja en tiedä ketkä muita kaikkia palaveriin ja vielä erikseen, kun haluavat selvittää kuinka jaksan

for real? Pitääkö aina jaksata edes? Pitääkö olla aina super ihminen joka asiassa? Yrittäjä joka ei ikinä väsy ja yrityksillä pakko mennä aina sen verran hyvin ettei minkälaista stressiä tule, olla super äiti pullatuoksuinen sankari joka vielä sen keskeen aina jaksa olla 24/7 lasten kanssa mutta myös muista tehdä työt ja elättää lapsia että lapsilla olisi kaikki mitä he tarvitsevat, paitsi työpäiviä ei saa olla pitkiä näin mulle virkailija totesi ja mä repesin nauruun puhelimessa. Eli pitää tehdä työt kohtudella ja myös samana aikana olla lasten kanssa jatkuvasti sekä tienaa HYVIN ettei sua leimataan paskaksi äidiksi? Öööö todella ihana yhtälö, voiko joku viisas mulle kertoa kuinka se oikein onnistuu? Mä en muuta tehnyt kun vitsailin virkkailijalle että nyt kuule elätätte mua tästä päivästä lähtien, me emme tarvitse kuin 20.000 per kk että pärjäämme ja kun kutsu tulee niin tilatte mulle pihalle limusiniin että jaksan tulla keskustelemaan teidän kanssa, toivottavasti paikalla myös on kakkua ja kahvia. Se vaan oli sen verran vittumainen että puhui mun kanssa kun mä joku koira olen, sellaisella korostetulla äänellä vielä, etten voinnut muuta itsekään kun heitä nämä vitsit heille.
No ihan sama lähden mä sinne kesustelemaan, katsotaan minkälaista sankaria ne haluavat minusta tehdä tai robottia. Viimeinen kerta kun jossain päivystyksessä käyn, yksityiseiselle aina saa mennä omien ongelmien kanssa eikä mikään lasuja tuu, ihemettelen myös kun Suomessa paljon äitejä jotka kärsii masennuksesta, syövät vaikka minkä värisiä pillereita, haetaan lapsille kulahtaneet vaatteet kirpareilta, biilet pystyssä joka viikonloppu, rapulassa hoidetaan lapsia, 24/7 istuvat kännyköissä ja niin edelleen, kuinka ne voivat olla parempi kuin minä? Menin avautumaan ja nyt paska äiti leima otsassa. Tämä yhteiskunta on yks iso vitsi, onneksi pian on kesä ja lähden 3ksi kuukaudeksi lasten kanssa pois täältä, ei tarvitse vähän aika nähdä mitään täällä mistä olenkin stressaantunut.