jaa musta tuli sitten täti taas (turhaa purkua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
On se vaan eilen kummallista...
Äiti soitti oli sattumien kautta sivuteitä saanut kuulla et hänellä onkin uus lapsenlapsi..ja mie oon siis taas uudemman kerran täti..
Eihän siinä mittään ilonen uutinen ja sillain mut toisaalta :'( ja toisaalta :heart:
veli jota mie oon penskasta pitäen pitäny jonkinlaisena idolina ja esimerkkinä et mä haluun olla yhtä fiksu kun se, mä haluun sammatin(tietsikka insinööri).
Meni sitten faijan kuoleman jälkeen välit poikki kun mutsi ratkes...tosin ei oo enää alkkis mutta välit ja silti poikki..ja koska mie oon mutsin vierellä kulkenu ja sen suosta nostanut niin eipä minuunkaan kannata pitää yhteyttä...
Emmie tiiä..jotenkin katkeralta tuntuu ku mie oon nätisti yrittäny kirjottaa sille et mitä kuuluu mut ei ku pitäis antaa vanhojen olla ja kattoo eteenpäin.

No ompahan meidän pojalla ja veljen pojalla jotakin yhteistä..toiset nimet on samat (perintönimi meidän isältä..sitä lienee velikin ajatellut..että jotakin :heart: et ei se edes isää oo unohtanut).

Sit tulee miettineeks et sillähän täytyy olla vaimo tai avokki ainakin..mitäs jos se palstailee täällä (tamperelaisia kun on paljon)..niin toisaalta hämmentää vielä enemmän..

No kyllä se tästä ja tää olikin sitten turhaa purkua..kommenttia en odota..piti vain tyhjentää mieltä (kun on just saanu elämän kondikseen sulettua vanhat haavat ja menossa eteenpäin niin tää sitten... kun veli on aina ollut :heart: kuin toinen isä ) :ashamed:

hörppää ekan kupillisen kahvia..

:hug:
Kuulehan. Sun veljes ei näemmä ole vielä käsitellyt vanhoja juttujaan kuten sinä, joten hän ei ole vielä valmis ottamaan yhteyksiä. Mutta mä uskon kyllä, että veljesikin vielä "kasvaa" ja ymmärtää asiat ja antaa anteeksikin, ja että teidän yhteys palaa ennemmin tai myöhemmin. Anna vain aikaa. Mutta ymmärrän jotenkin sunkin tunteet, mulla itselläni vain yksi veli ja todella todella rakas. Olisi varmaan kamalaa olla erossa hänestä.

Mutta niin. Anna olla, aika varmasti parantaa nämäkin haavat myös veljeltäsi.

Ihanaa joulun aikaa sulle ja perheellesi :hug:

kauniisti kirjoitettu. harmittaa toisaalta se sun seiska-juttu jos oli tuulesta temmattu, luulis että veli on siihen törmännyt.. (vaikka kyllähän ihmisiä on jotka ei niihin törmäile, en minäkään muuten kuin palstalta kuulin siitä)
nyt saattaa jollain tamperelaisella äidillä herätä epäilyksiä, jos tietää että miehellään on sisko josta "ei vaan kuulu".

mulle tuli ihan kylmät väreet kuinka ihailet veljeäsi. -joulu rauhaa, ja lämmintä mieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:
:hug:
Kuulehan. Sun veljes ei näemmä ole vielä käsitellyt vanhoja juttujaan kuten sinä, joten hän ei ole vielä valmis ottamaan yhteyksiä. Mutta mä uskon kyllä, että veljesikin vielä "kasvaa" ja ymmärtää asiat ja antaa anteeksikin, ja että teidän yhteys palaa ennemmin tai myöhemmin. Anna vain aikaa. Mutta ymmärrän jotenkin sunkin tunteet, mulla itselläni vain yksi veli ja todella todella rakas. Olisi varmaan kamalaa olla erossa hänestä.

Mutta niin. Anna olla, aika varmasti parantaa nämäkin haavat myös veljeltäsi.

Ihanaa joulun aikaa sulle ja perheellesi :hug:

:ashamed: Kiitos...
joo ehkä se vaan on veljelle ollut kovempi paikka..voi vaan toivoa että se jonain päivänä tajuais :ashamed:
Se on vaan tää joulun aika vielä herkistää enemmän ajattelemaan..kun puhutaan perheen yhdessä olosta jne.

Kuin myös joulut sinne :hug: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
kauniisti kirjoitettu. harmittaa toisaalta se sun seiska-juttu jos oli tuulesta temmattu, luulis että veli on siihen törmännyt.. (vaikka kyllähän ihmisiä on jotka ei niihin törmäile, en minäkään muuten kuin palstalta kuulin siitä)
nyt saattaa jollain tamperelaisella äidillä herätä epäilyksiä, jos tietää että miehellään on sisko josta "ei vaan kuulu".

mulle tuli ihan kylmät väreet kuinka ihailet veljeäsi. -joulu rauhaa, ja lämmintä mieltä!

Kiitos.
Rauhaa myös sinne...
kai se "ihailu" on siinä et no joo se on veli opettanut kaikki mitä mie osaan..
lätkän salat,tietsikat ja sillain.

:hug: joulut ja uudet vuodet :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Toivottavasti saatte asiat joskus sen kanssa kuntoon :hug:

Kiitti kortista,se oli ihana :heart:

Ollos hyvä vaan..mä aattelin ettei se oo liian "semmonen" :D
tänään pitäis a-p-u-a mennä vielä tonne prisman ryysikseen..no siinä muuta ajateltavaa kun joutuu lol suunnittelee reittiä ja mitä ostaa jne.
(kun ainut kerta kun auto käytössä kun isäntä taas himpasee takas espooseen viikonloppuna).

suklaa muuten maistuu makealle :p

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Toivottavasti saatte asiat joskus sen kanssa kuntoon :hug:

Kiitti kortista,se oli ihana :heart:

Ollos hyvä vaan..mä aattelin ettei se oo liian "semmonen" :D
tänään pitäis a-p-u-a mennä vielä tonne prisman ryysikseen..no siinä muuta ajateltavaa kun joutuu lol suunnittelee reittiä ja mitä ostaa jne.
(kun ainut kerta kun auto käytössä kun isäntä taas himpasee takas espooseen viikonloppuna).

suklaa muuten maistuu makealle :p

Ei se ollut yhtään sellainen :hug:
Mullakin on hirveesti suklaata kotona,kaikkia en meinannut antaa lahjaksi :p

Yhteistyössä