Jaaha, miehelle soitti sitten tuore naispuolinen työkaveri kivassa humalassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja halusi tietää, voisiko hän lähteä viettämään iltaa mieheni kanssa, jos mies sattuisi olemaan liikenteessä.

No, mieheni oli juuri lähtemässä kaverinsa kanssa parille, joten ilmeisesti tämä nainen menee sinne nyt myös.

So? :D Tais olli sulle ihan kauhee juttu kun tänne piti tulla raportoimaan. Ei kannata ottaa ukkoa jota ei saa päästää vastakkaisen sukupuolen kanssa minnekään pelkäämättä.

[QUOTE="näin meillä";25149836]mun mies sai uuden naispuolisen työkaverin ja hups,kiinnostu siitä niin et otti eron minusta ja siinä meni monen vuoden suhde roskakoriin.[/QUOTE]

:( :hug:

Tottahan se on, että työpaikkaromansseja syttyy paljonkin. Ikävä tilanne kyllä.

En tiiä, millainen tunnelma oli teillä siinä lähtiessä, mutta voin kuvitella miten meillä asiaan suhtauduttaisiin. Mies olis ärtynyt, kun ämmä tunkee itsensä sinne. Saattais jopa valehdella, minne on menossa tai että ei ole lähdössä tmv.
Minä olisin huvittunut ja kiusaisin miestä tästä nuoresta ihailijasta ja toivottelisin hauskaa iltaa. Todennäköisesti oltais molemmat jonkin verran huvittuneita. :D

Mutta, meillä on 100% luottamus.

En tiiä, millainen tunnelma oli teillä siinä lähtiessä, mutta voin kuvitella miten meillä asiaan suhtauduttaisiin. Mies olis ärtynyt, kun ämmä tunkee itsensä sinne. Saattais jopa valehdella, minne on menossa tai että ei ole lähdössä tmv.
Minä olisin huvittunut ja kiusaisin miestä tästä nuoresta ihailijasta ja toivottelisin hauskaa iltaa. Todennäköisesti oltais molemmat jonkin verran huvittuneita. :D

Muuten meillä' menisi varmaan sanoin, mutta 100% luottamusta mulla ei ole.

Luottamus hyvä, valvonta paras.:attn:

Mies naureskeli puhelun lopettaessaan, oli huvittunut, ja kutsui siis naisen sinne paikkaan mihin itse oli menossa. Minä en tuumannut oikein mitään. En tiedä miten suhtautua. Täytyy sanoa, etten kyllä pidä siitä, jos tuo nainen aikoo jatkaa soittelua viikonlopusta toiseen. :/

[QUOTE="aapee";25149939]Mies naureskeli puhelun lopettaessaan, oli huvittunut, ja kutsui siis naisen sinne paikkaan mihin itse oli menossa. Minä en tuumannut oikein mitään. En tiedä miten suhtautua. Täytyy sanoa, etten kyllä pidä siitä, jos tuo nainen aikoo jatkaa soittelua viikonlopusta toiseen. :/[/QUOTE]

Jos rimputtelu jatkuu, kannattaa varmaan ottaa asia miehen kanssa puheeksi... niin tuo lähti toisen naisen luo meidänkin isäntä, työvuoroonsa kylläkin, eivätkä siellä kahdestaan ole :)

Miksi sun kuvitelmissa tämä nainen olisi ärsyttävä ämmä?
Kun tämä on kerran fiktiivinen tilanne, niin jospa olisikin niin että miehesi pitää naispuolista työkaveriaan "mukavana tyyppinä" ja mielellään ottaa seuraan mukaan, miten tilanne sitten teillä menisi?

Vai eikö sun mies pidä yleisestikään naisista työkavereina?

jos aloittajan miehenkin mielestä työkaveri olisi "ärsyttävä joukkoon tunkeva ämmä", tuskin olisi ongelmaa...