Jaaha, miehelle soitti sitten tuore naispuolinen työkaveri kivassa humalassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25149973]Miksi sun kuvitelmissa tämä nainen olisi ärsyttävä ämmä?
Kun tämä on kerran fiktiivinen tilanne, niin jospa olisikin niin että miehesi pitää naispuolista työkaveriaan "mukavana tyyppinä" ja mielellään ottaa seuraan mukaan, miten tilanne sitten teillä menisi?

Vai eikö sun mies pidä yleisestikään naisista työkavereina?

jos aloittajan miehenkin mielestä työkaveri olisi "ärsyttävä joukkoon tunkeva ämmä", tuskin olisi ongelmaa...[/QUOTE]

Mun mies on hieman epäsosiaalinen, ja istuu iltaa mieluummin tuttujen parissa. :D
Ja humalassa soittelevat naiset... No, ehkä mulla on nyt mielessä joku stereotypia, mutta en voi kuvitella kenenkään mukavan tyypin soittelevan kännissä illalla varatulla miehelle.

Jos olis kyseessä miehen ns. mukavana pitävä tyyppi (ja minusta kaunis), joka siis olis tulossa samaan seurueeseen, niin saattaisin olla hieman mustis, mutta en takuulla antais miehen huomata! Tosi paljon kyllä riippuis siitä, miten toinen puhuu tästä ihmisestä. :)

Sain kerran aikaiseksi kunnon perheriidan, kun erehdyin tekemään tuon : / Soitin siis eräälle uudelle opiskelukaverille, että huvittaisiko sitä ja sen kavereita lähteä kaupungille. Se ei todellakaan ollut mikään iskuyritys tai muutakaan, minä tiesin ja se opiskelukaverikin luullakseni sen tiesi, ei oltu kumpikaan sillä tavalla kiinnostuneita toisistamme. Mutta enpäs tyhmänä tajunnut että tyttöystävä otti asian vähän toisin. Kuulin siitä vasta jälkikäteen, olivat siinä vaiheessa jo eronneet. Ero ei liittynyt minuun :D

Mun mies on hieman epäsosiaalinen, ja istuu iltaa mieluummin tuttujen parissa. :D
Ja humalassa soittelevat naiset... No, ehkä mulla on nyt mielessä joku stereotypia, mutta en voi kuvitella kenenkään mukavan tyypin soittelevan kännissä illalla varatulla miehelle.

Jos olis kyseessä miehen ns. mukavana pitävä tyyppi (ja minusta kaunis), joka siis olis tulossa samaan seurueeseen, niin saattaisin olla hieman mustis, mutta en takuulla antais miehen huomata! Tosi paljon kyllä riippuis siitä, miten toinen puhuu tästä ihmisestä. :)

Näin mä hiukan ajattelinkin, ei se useinkaan mene niin että nainen vain kiusoitellen hieman hihittelee ja kiusaa miestään "100% luottamuksen" voimin tuollaisessa
tilanteessa.
Pieni mustasukkaisuus on inhimillistä ja täysin sallittua.

Tässä nyt on tullut muutamassa viestissä esiin jotta se naispuoleinen työkaveri voi soittaa miespuoleiselle työkaverilleen ainoastaan sillä ajatuksella jotta haluaa päästä panemaan tms. Siis hei haloo, eikö voi olla vaan kavereita vaikka onkin erilaiset pissavehkeet ? Ja eivätkö esim sinkut ja varatut voi käydä bissellä yhdessä ilman mitään sen kummempaa kuin juttelua ja juomaa nauttien. Saavatko sinkut käydä vain muiden sinkkujen kanssa parilla ja samoin varatut voivat käydä vain varattujen tai samaa sukupuolta olevien kanssa parilla....

Tässä nyt on tullut muutamassa viestissä esiin jotta se naispuoleinen työkaveri voi soittaa miespuoleiselle työkaverilleen ainoastaan sillä ajatuksella jotta haluaa päästä panemaan tms. Siis hei haloo, eikö voi olla vaan kavereita vaikka onkin erilaiset pissavehkeet ? Ja eivätkö esim sinkut ja varatut voi käydä bissellä yhdessä ilman mitään sen kummempaa kuin juttelua ja juomaa nauttien. Saavatko sinkut käydä vain muiden sinkkujen kanssa parilla ja samoin varatut voivat käydä vain varattujen tai samaa sukupuolta olevien kanssa parilla....

No, mun mielestä se, että soittaa a) kännissä b) toistuvasti, kyllä kertoo, että ei välttämättä olla liikkeellä ihan puhtain paperein. Eri asia olis, jos soittelis kovasti muillekkin. Mutta toki voi olla täysin viatontakin. Ehkä hän ei tunne muita sieltä työpaikalta tai jotain.
On tosi paljon eri asia heittää jonkun palaverin jälkeen, että kävästäänkö illalla kaltsuilla, kuin soitella kännissä toistuvasti.

mä oisin vittuuntunut,ihan vaan siksiki että tommonen ei kuuluis mun miehen tyyliin,kun muutenkaan ei juopiskelemassa käy ja jos käy,poikien kanssa.
ja oon varma,että samoin mies kilahtais mulle jos joku uus miespuolinen työkaveri pyytelis mua kaupungille.(ap:n tapauksessa jo toista kertaa) lähtisin sit mukaan varmaan testaan naisen reaktioita.

[QUOTE="vieras";25150042]Näin mä hiukan ajattelinkin, ei se useinkaan mene niin että nainen vain kiusoitellen hieman hihittelee ja kiusaa miestään "100% luottamuksen" voimin tuollaisessa
tilanteessa.
Pieni mustasukkaisuus on inhimillistä ja täysin sallittua.[/QUOTE]

Myös se, että ei ole mustasukkainen miehensä työkavereista on inhimillistä ja sallittua.

[QUOTE="joku vaan";25149993]Jos tää nainen on ihastunut mieheesi?[/QUOTE]

No jos soittaa taas ensi viikonloppuna, niin kyllä se munkin mielestä jo ihastumisesta kielii... Katsellaan nyt.

Wandii: mistä me tiedetään onko siellä ap:n miehen työpaikalla puhuttu ihan työajalla jotta illalla parille jne. Ja sen perusteella nainen soitti. Kuka näistä tietää...hieman mustasukkaista-asennetta mukaan ja tottakai tämä nainen on soitellut ihan haitaksi asti ja haluaa vain sitä yhtä. Tai sitten soitti vain koska oli ollut puhetta bisselle menosta.

Wandii: mistä me tiedetään onko siellä ap:n miehen työpaikalla puhuttu ihan työajalla jotta illalla parille jne. Ja sen perusteella nainen soitti. Kuka näistä tietää...hieman mustasukkaista-asennetta mukaan ja tottakai tämä nainen on soitellut ihan haitaksi asti ja haluaa vain sitä yhtä. Tai sitten soitti vain koska oli ollut puhetta bisselle menosta.

En tiedä, puhuitko nyt minun tilanteestani vai ihan mielikuvitustilanteesta, mutta minun tilanteessani mies ei ollut suunnitellut mitään kaljalle menoa tämän naisen kanssa. Soitto tuli ihan yllättäen.

kannattaa katsoa tarkkaan miehen reaktiota kun tulee kotiin.ja jos näkyy vähääkään jotain ooutoa katseessa,heittäydyt tietenkin niin että "älä sano mitään,tiedän jo,(Tiina) oli nähny teiät"

[QUOTE="aapee";25150144]En tiedä, puhuitko nyt minun tilanteestani vai ihan mielikuvitustilanteesta, mutta minun tilanteessani mies ei ollut suunnitellut mitään kaljalle menoa tämän naisen kanssa. Soitto tuli ihan yllättäen.[/QUOTE]

Yleisesti ja samalla sinunkin tilannettasi liipaten...sillä mistä näistä tietää jos ovat vaikkapa ruokiksella puhuneet jotta illalla vois mennä bisselle ja tämä nainen on sen kuullut ja todennut sitten jossain kohden iltaa jotta soitanpas josko kundit on menneet bisselle niin voisin mennä itsekin. Ei siis välttämättä mitään sen kummempaa.
Toki näitä ns munahaukkoja löytyy ja he soittelevat näille varatuille miehille välittämättä siitä jotta kotona voi tulla hieman ongelmia...toisaaltaan saattavat ihan tietoisesti niin tehdäkin. Mutta mikäli kotona on luottamus kohdillaan niin antaa munahaukkojen soitella :D

Ettekö te naispuoleiset työkaverit voi jättää ne varatut miehet rauhaan? Ärsyttää tollaset munahaukat, jotka muka viattomasti soittelee. Luulis että aikuisella ihmisellä olis naispuolisia/sinkkuja kavereita joita pyytää ulos kaljalle. Ja jos ei ole niin voi voi. Voin vaan kuvitella kuinka ne naikkoset hakee varattujen miesten huomiota ja pönkittää huonoa itsetuntoaan kun luulee että miehen oma vaimo jää toiseksi. Huohhh..

Yleisesti ja samalla sinunkin tilannettasi liipaten...sillä mistä näistä tietää jos ovat vaikkapa ruokiksella puhuneet jotta illalla vois mennä bisselle ja tämä nainen on sen kuullut ja todennut sitten jossain kohden iltaa jotta soitanpas josko kundit on menneet bisselle niin voisin mennä itsekin. Ei siis välttämättä mitään sen kummempaa.
Toki näitä ns munahaukkoja löytyy ja he soittelevat näille varatuille miehille välittämättä siitä jotta kotona voi tulla hieman ongelmia...toisaaltaan saattavat ihan tietoisesti niin tehdäkin. Mutta mikäli kotona on luottamus kohdillaan niin antaa munahaukkojen soitella :D

Juu ihan hyviä pointteja sulla, mutta tarkennan vielä, että mies ei ollut menossa työkaveriensa kanssa mihinkään. Eli nämä kaverit, joiden kanssa mies oli menossa ulos, eivät tunne tätä naista ollenkaan.

Nainen siis yllättäen soitti miehelleni, ja kun mies sanoi olevansa menossa parin kaverinsa kanssa ulos, nainen pyysi, että saako tulla mukaan. Tuo olisikin jotenkin mun mielestä normimpaa, jos mies olisi mennyt alunperinkin työkaverimiesten kanssa ulos, ja nainen olisi silloin halunnut liittyä seuraan. Silloin ei tuntuisi siltä, että nainen haluaa viettää iltaa nimenomaan mieheni kanssa, kun seurassa olisi muitakin työkavereita.

Mä en todellakaan hyväksy naikkosia jotka alkaa juosta varattujen miesten perässä. Sellaiset ei kunnioita yhtään mitään! Joo ja ei ole kokemusta muuta kuin entisestä hyvästä "ystävästäni" jolle tuntui olevan jokin ihme pakkomielle sekaantua lähes jokaiseen miesystävääni tavalla tai toisella. Uskovainenkin oli kaikenlisäksi mutta tais olla blondiraukalla vähän mennä spasmat sekaisin päässä.

Kyllä miehelläsi pitäisi olla selkärankaa lopettaa tuollainen soittelu ja baariin pyytely. Ei tuo normaalilta kuulosta vaikka kuinka olis työkaveri.