Jäänkö jostain paitsi, jos en mene fuksi-kastajaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tai jos tykkäät pukeutua jätesäkkiin tms, sit kantsii kyllä mennä. Mä taisin tehdä niin että tapasin porukan vasta baarissa, kun olivat kaikki nöyryytykset hoitaneet ensin ilman mua.

Jos haluat opiskelukavereista uutta kaveripiiriä, niin kannattaa mennä. Varsinkin jos olet vaihtanut opiskelujen takia paikkakuntaa, eikä sulla ole vielä oikein kavereita uudella paikkakunnalla. Jää helposti ulos sosiaalisista piireistä, jos ei lähde mukaan heti alusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Jos haluat opiskelukavereista uutta kaveripiiriä, niin kannattaa mennä. Varsinkin jos olet vaihtanut opiskelujen takia paikkakuntaa, eikä sulla ole vielä oikein kavereita uudella paikkakunnalla. Jää helposti ulos sosiaalisista piireistä, jos ei lähde mukaan heti alusta.

Aika samaa mieltä. Itseäkin aikoinaan laiskotti lähteä, mutta läksin kuitenkin ja silloin tutustuimme minä ja kolme muuta tyttöä jotka sitten pidimme yhtä siitä eteenpäin. Ei siellä ole pakko kaksin käsin viinaa kiskoa. :)

Mun mielestä juhlat oli tärkeä osa ystävyyssuhteiden luomista Mutta toisaalta itse olin silloin 19v ja sinkku ja todellakin tykkäsin liikkua. Edelleen parhaat opiskeluaikojen ystävyyssuhteet on solmittu ensimmäisinä päivinä ja kestäneet jo melkein 15 v.

Lähes kaikissa muissa riennoissa olen ollut ja kavereitakin jo saanut. Tuolla tänpäiväsissä kastajaisissa on mukana monta eri tiedekuntaa, ens viikolla on meiän oman tiedekunnan kastajaiset.

En kyllä tajua kuinka sinulla on kahdet kastajaiset, meillä vain yhdet. Mutta totta kai muiden mukana menin ja sillä tavalla pääsi heti tutustumaan porukoihin. Ja ei ole mikään pakko juoda itseään umpitunneliin

Itsekin osallistuin viime vuonna mutta täytyy sanoa, ettei ollut mitenkään olennaista ystävyyssuhteidetn luomisen kannalta. Ehkä siinä tapauksessa, että halusi paljastaa
toisen vuoden opiskelijoille rintavarustuksensa. Onneksi selvänä järki vielä kulki ja
osasi huumorilla kieltäytyä kaikkein pöljimmistä päähänpistoista. Kyllä niitä bileitä vielä
tulee ja edellisiin yhtyen: yliopistolla todellakin saa helposti kavereita ilman kosteita bileitäkin!

Yhteistyössä