Jännä miten jotkut eivät jälkikäteen koskaan muista mitä itse ovat sanoneet, mutta muistavat liiankin hyvin mitä niille on sanottu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis negatiiviset asiat. Exä on just tällainen, se muistaa todella hyvin vaikka monen vuoden takaisen riidan sanat, mitä minä olen silloin sanonut, mutta koskaan se ei muista mitä se itse on sanonut tai sitten ei vaan myönnä mitä on sanonut.

Nyt se kääntää näin eron jälkeen kaikki niin, että minä en koskaan halunnut tehdä mitään ja mennä minnekään, mutta itse se halusi koko viime kesän olla kotona, kun hän tekee niin raskasta työtä, ettei sitä jaksa minnekään lähteä. Nyt sitten minä olen se, joka aina haluaa istua kotona ja katsoa telkkaria. Sitten kun sille yrittää muistuttaa, että itse olet sanonut niin ja näin, niin heti heittäydytään marttyyriksi, että niin tietysti mun vika kaikki.

Toinen mikä asia minua ärsyttää tälläkin hetkellä on se, että se ei koskaan kuuntele mitä sille sanotaan, jos minä esim. sanon että me ei huomenna olla pojan kanssa kotona, niin arvatkaa vaan yrittääkö se huomenna tulla käymään ja valittaa sitten kun ette ollut kotona, joo niinhän minä sanoin.

Suht hyvin tullaan nyt eron jälkeen toimeen, mutta välillä ketuttaa, kun kuitenkin lasten takia pitäisi olla aika paljonkin tekemisissä ja yhteishuoltajuus on tarkoitus, tosin viimeksi sille taisin sanoa, että jos se ei kuuntele mitä sille sanotaan, niin miten mä voin sen kanssa lapsen asioista sopia, tai siis kuunteleehan se, nimittäin ne sitä koskevat negatiiviset sanat, kaikki muu menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Kyllä minäkin muistan exän sanomat kaameat sanat, on jollain tasolla narsistinen, mutta minä en jää rypemään niihin ja iske takaisin sopivan tilaisuuden tullen. Exä taas otti aina ne aseet esiin tappelun yhteydessä ja heittäytyi heti marttyyriksi, jos erehdyin jotain negatiivista siitä sanomaan, minusta se sai sanoa vaikka mitä negatiivista, kun sehän oli vaan asiaa.

Yhteistyössä