Järkkyjä summia ihmiset maksaa käytetyistä Ticketeistä huutiksessa! (linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä just myin huutiksessa yksvärisen baby baggien hintaan 34e ja se ei ollu ees priima, siinä oli jo vikoja sielä ja täälä. Laitoin tosi alhaisen lähtöhinnan ku aattelin ettei tollasesta voi ees pyytää juur mitää jos sen ylipäätään saa kaupaksi, ja hinta nousi noin korkeeksi. Alkoi jo hirvittää uskallanko myyä noin kalliilla, baby baggiethan maksaa jotain 100e uutena, että aika korkea hinta käytetylle jossa on vikoja. Mutta positiivisen palautteen sain ostajalta, että oli tyytyväinen kuitenki :) itse en ois maksanu tota hintaa tuosta.

Jos haluaa rahansa haalarista takas nii kannattaa ostaa tickettiä :D

Eli tyttöni 92cm kokoinen talvihaalari (se puna-unikkokukkakuosi) maksoi uutena 142 e,
huutiksessa myin syksyllä 90e ostaheti hinnalla.
Luulen, että olisi voinut saada enemmänkin ...
Haalarissa ei ollut 'vikaa' ei kuluneita polvia , eikä haalistumia - vaikka oli siis ihan kunnon käytössäkin.

Talvihaalareiden ostahinta on 140-150e, välikausihaalarit tuossa 100 e kieppeillä.

mitä se nyt meitä täällä hiertää mitä kukin huutiksessa maksaa, huutja päättää mitä on valmis sijoittamaan. Itse en osta käytettynä mitään ja varsinkaan huutiksesta, mutta myyn kylläkin kirpparilla hyvään hintaan pois, ellei ystävälle kelpaa.

Huh! en ikinä maksais tollasta hintaa. EN IKINÄ !!!

Mun yks kaveri on yrittäny myydä jo yli vuoden brion tuplia hintaa 480,-
Mukaan tuli jopa sadesuoja. Uutena saa 495,- Ei se vaan tajuu...

Yhteistyössä