Järkytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuulia

Vieras
Tässä vähän olen ollut tuuliajolla muutamat päivät mutta nyt kun olen yksin ja lapset mummolassa voin asiasta kertoa ja purkautua muillekin.
Tulin viime lauantaina kotiin tarkoitettua aikaisemmin, lapset olivat mummolassa ja mies kotona.
No kun sitten ovesta sisään kävelin niin vastassa oli hämmentynyt mies housut kintuissa ja joku muu nainen.
No itse menin ihan paniikkiin mutta tajusin lähteä mummolaan eli äitini luokse vähän aikaan.
Nyt olen vähän hämilläni, ymmälläni, vihainen, ties mitä. Ja mitähän jatkossa....?

Tasan kaksi vaihtoehtoa: juttelet miehen kanssa ja annat kertoa mitä tapahtui ja mietit sitten mitä tehdä tai laitat eron vireille, etsit asunnon ja jatkat elämää. Luultavasti helpointa elää toisen vaihtoehdon kanssa on, jos kuitenkin pystyy ensin miehen kanssa puhumaan. :hug:

hieman olllaan juteltu asiasta, tämä on kai ensimmäinen kerta. En tiiä uskonko häntä. En tiiä uskonko enään mitään. Kovasti on pahoillaan ja anteeksi pyytelee, oli kai vahinko. En ole ennen pettämisen merkkejä huomanut mutta nyt todistin ihan omin silmin. Lasten ja oman kodin takia haluaisin jäädä mutta sitten taas itse menetän niin paljon jos ei ole luottamusta ja rakastavaa miestä.

Juttele miehesi kanssa niin saat vastaukset kysymyksiin, joita olettaisin päässäsi pyörivän. Silti suosittelen kattiloiden jakoa, miten kykenet enää olemaan kodissa jonne miehesi kehtaa toisen naisen tuoda "panolle"? Jokin sinullekin kuuluu olla pyhää, ja sen paikan mun mielestä kuuluu olla sun oma koti. Liekkö tuo edes eka kerta, en usko kun noin röyhkeästi oli homma suunniteltu. Aivan eri juttu kuin joku kännisekoilu, yhdenillan hairahdus.

Voimia sinulle. Kurja juttu, elämä on niin pirun epäreilu välillä. Ansaitset rinnalle puolison johon luottaa AINA. Me kaikki ansaitsemme. Ehkä miehesikin on parempi katsella itselleen sopivampi versio jos täytyy väkisin aidan toisellakin puolella käydä ruohoa maistelemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hieman olllaan juteltu asiasta, tämä on kai ensimmäinen kerta. En tiiä uskonko häntä. En tiiä uskonko enään mitään. Kovasti on pahoillaan ja anteeksi pyytelee, oli kai vahinko. En ole ennen pettämisen merkkejä huomanut mutta nyt todistin ihan omin silmin. Lasten ja oman kodin takia haluaisin jäädä mutta sitten taas itse menetän niin paljon jos ei ole luottamusta ja rakastavaa miestä.

Vahinko?! :o No just.. :headwall: Ei mulle menis tollanen kyllä läpi.. Itse en todellakaan pystyisi elämään tuollaisen ihmisen kanssa mutta oma elämäsihän siinä on kyseessä.

miten voi vahingossa omassa kodissa pettää...? tai vahingossa ylipäätään, siis eihän se mene niin että hups lipesi... ounou..

kovasti voimia sinne vaikeaan tilanteeseen..

Miten vitussa toi voi olla vahinko!?!?!? MInä en varmaan kattelis tuollasta ukkoa...

Vahingossa on kutsunut naisen kotiinne ja uittanut heppiään naisessa? Älä nyt hyvänen aika tuollaista usko. Ajattele nyt vähän itseäsi, eikö miehes jo todistanut tarpeeksi hyvin ettet merkitse hänelle juurikaan yhtään mitään ja ettei sinulla ole väliä? Usko jo noin hyvästä todistelusta! Mitä järkeä tuohon olisi edes jäädä enää? Lapset ovat helvetin huono tekosyy läheisriippuvuudelle.

Sori, ei millään pahalla, mutta vierasta naista ei omaan kotiin tuoda "vahingossa" ja niin että sen vaan sattui nyt tapahtuun. Onhan se ihan selvästi suunniteltu kun et ollut kotona ja lapset oli hoidossa. Kyllä ne vanhingot sattuu baari-iltojen päätteeks tahi jossain työpaikan "risteilyillä". Tuommonen on minusta ihan suunniteltua.

Miehesi tulisi aikuisena tajuta että ei voi vaan kahta peltoa kyntää yhtäaikaa. Ei sen pitäisi olla kovin vaikea ymmärtää.

Ymmärrän halusi jatkaa lasten ja kodin (joka on nyt muuten häväisty minusta) vuoksi. Mutta miten elät loppuelämän, aina saat olla peloissasi pettämisestä ja sen toistumisesta.

vahingossa ei pyydetä ketään kylään paneskelemaan...ei! ja toisekseen, jos naikkonen oli teidän kotonanne, niin herää kysymys et onko siellä ollut aiemminkin. Yleensä ku ekaa kertaa petetään, niin se tapahtuu jossain muualla. Älä usko tuollaista kusipäätä!

Itsellä oli joulukuussa samat ja nyt olen onnellisesti yh. Mies vinkuu takas, mut en enään koskaan luota siihen kusipäähän.

kuuleppas ystävä hyvä lasin maitoa voi kaataa vahingossa mut se ei oo vahinko jos ukko on housut kintussa vieraan naikkosen kanssa..sun pitää myös ajatella itteäs ero varmasti on vaikeaa mut onhan se myös vaikea elää ihmisen kanssa johon ei voi luottaa!!ja jos jatkuvaa riitaa ni siittähän ne lapset kärsii enemmän..

Kokemusta löytyy vähän samantapaisesta tilanteesta...tosin mä löysin "vaan" käytetyn kortsun kotoani ... Mutta yhtä mitä. Juttu oli jatkunut jo pitkään selkäni takana, sen sain tietää kun pistin toisen naikkosen tilille tapahtuneesta. Mieheni oli uskotellut hänelle kokoajan että olemme eroamassa, että liitto on finaalissa. Ja me taas elimme perheenä täydellisen onnellista arkea, varailimme lomareissuja ja puhuimme että alkaisimme taloa rakentaa. Tuo talon rakennusprojektikin oli miehen idea...Jotenkin kuvittelin että suhde on ihan tolallaan, kunnes ensin patjan välistä esiin tuli tyhjät sultaani-kuoret (itselläni kierukka) ja mustasukkaisuuden vallassa sitten tongin roskiksen (YÄK) ja sieltä löytyi se "kadonnut" kondoomi.

No joo, ymmärrän että ajatuksesi ovat nyt niin sekaisin että on vaikea nähdä metsää puilta. Sitä vaan haluaisi kääntää kellon ja palata takaisin siihen arkeen ennen tuota. Mutta oikeasti se on mahdotonta. Me jatkettiin vielä puoli vuotta lastenkin vuoksi...Elämä vaan meni siihen että mä kyttäsin miestä kokoajan. Puhelimen viestit pengoin läpi, tutkin taskut jne jne. En voinnut vaan enää luottaa mihinkään. Ja tollainen touhuhan on ihan kipeää. Riideltiin kokoajan. Hyvä että viimein uskalsin lähteä. Se toinen nainen meinaan oli kuvioissa kokoajan vaikka mies väittikin jutun olevan ohi. Nyt elävät yhdessä, toivottavasti onnellisina. Sama se mulle. Lapsille hän on kuitenkin edelleen hyvä isä, hoitaa lapsia vuoro viikoin , ostaan tarvittavia juttuja ja viettää paljon aikaa lasten kanssa. Parempi näin.

miten missään muodossa pettäminen on vahinko, en ymmärrä miten vahingossa menee toisen kanssa peuhaamaan, vaikka olisi kuinka huppelissa varmasti tietää olevansa varattu ja ehkä myös isä... ei vaan vahingossa nus....!!!! pettäminen on sellainen asia että sitä ei tarvi antaa anteeksi koska siinä ei ole mitään anteeksi annettavaa sitä ei ole oikeus toiselta edes pyytää/vaatia anteeksiantoa... se että ei enää toista rakasta ja arvosta ja menee vieraisiin ei ole anteeksiannettavaa eikä anteeksipyydettävää vaan KAMAT ERILLEEN!!!!!

Yhteistyössä