Moi pitkästä aikaa

Ihana aamu! Mä olen ollut pari päivää pimennossa kun oltiin viikonloppuna vähän reissussa.
Jouskari mä toivon todella että sä saisit sen kovasti toivotun plussan tässä kierrossa :heart:
Pantikselle ja miehelle kovasti onnea miehesi uudesta työpaikasta :flower: Kiva kun tapahtuu hyviä asioita!
lentoemolle pahoittelut tädistä, myös sinä olisin jo ansainnut sen plussan :heart: Niinkuin te kaikki!
Tiedättekö, on tää koko touhu yhtä odottelua! Ensin odotellaan että tulisi ovis että pääsee tositoimiin. Sitten odotellaan ja jännätään että tuleeko täti vai ei. No sitten kun se plussa on saatu niin alkaa ihan hirveä odotus, joka on täynnä pelkoa ja jännitystä siitä että onko siellä mahassa ylipäätään mitään vai ei. Ja että kestääkö se mukana vai ei. Yritän ajatella että kaikki on ok ja että tämä pieni pysyy matkassa mutta silti pelottaa. Mulla on se alkuraskauden ultra rv 7+5 ja jos siellä olisikin tuulimuna niin :'( Ja siihen rv12 ylitykseen tuntuu oleva ikuisuus! Nyt on vasta tasan rv5!
Sori kauhea tilitys, mutta mua vähän pelottaa! Olo on kyllä ihan "normaali". Ei pahoinvointia, vähän normaalia väsyneempi olo ja mahaa turvottaa

Ja nyt alkaa näköjään tissien kipeytyminen. Kahvin olen jättänyt kokonaan pois, se kyllä on ollut vähän hankalaa. Aamu lähtee kuitenkin parhaiten käyntiin aamukahvilla. Ainiin, jostain odotuspuolen ketjusta innostuneena kävin ostamassa foolihappoa
No se mun jutuista. Mä toivon koko :heart: teille ihan hirmuisen paljon ++++++++++++++