++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tinttaralle tätipahoittelut! :hug: On se kyläpaikka kyllä kumma tätimagneetti! :kieh:

Jouskari: Enpä taida mitenkään jekuttaa miestä... En keksi mitään hauskaa. :ashamed:

ON: Tänään on ollut ihan uskomattoman p*aska päivä. Ensin yksi ystävä haukkui minut aivan pataluhaksi, minkä kyllä ansaitsin. :ashamed: Sitten takkini vietiin yliopiston naulakosta, enkä ehtinyt töihin. |O Onneksi se kyllä palautettiin samaan paikkaan, mutta silti! V*tutti kyllä niiiiiin paljon. Lisäksi kuulin isältäni, että tätini on taas joutunut sairaalaan. Ainoa valopilkku oli isäni, joka oli täällä katsomassa tätiäni. Käytiin syömässä. Hyvä ruoka, parempi mieli. :) Juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä, oli tosi mukavaa. Isä on kyllä hyvä tyyppi. :heart:

No, tästä ei voi kuin viikko parantua, joten häntä pystyyn vaan...

Ensiksi Tinttaralla :hug: Siitä että se riivatun täti tuli

Muille oikeen paljon onnea ovikseen ja odotukseen, kuinka käy!!!!! :heart:

Täällä kanssa viikko alkoi ensin hyvin (palasiin omaan työhön) ja sitten avot alko mennäkin päin persettä.Täällä ja Panttis saatu tuta taholleen, siis siitä että minulla on tietyt kasvatus periaatteet, joita on lasteni kaverin yksi äiti vaikea ymmärtää, kyllä taas sappi kiehui. Minulle on tärkeintä sellainen normaali arkinen olo, eli tehdään yhdessä ruokaa ja muuta normaalia arkisia asioita. No se siitä, pakko yritää antaa olla, mutta hiukan tuli paha mieli :ashamed:
Täti täällä on osittain pakannut kassinsa ja lähtenyt joten harjoitus tarttisi taas jatkua, no kun makuun taas pääseen niin kyl se siitä :heart: :heart:

Huomiseen ja tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon, kyl kai tää viikko vielä mulle ja panttiksellekin hyväksi muuttuu, ollaan kaiken sen yläpuolella ;)

Eiks semmonen aprillipila ois ihan hauska, että vinkkais miehen peiton alle, että nyt on ovis ovella, äkkiä hommiin. Sit hommailujen jälkeen sanois Aprilliii, aprilliii!! :laugh: Jep jep, taitaa olla tämän äipän nukkumaanmenoaika... :kieh:

kiitos vaan kaikille kyl tää tästä lähtee taas käyntiin :D

mä käyn kyl täällä teitä moikkaamas vaik en ehkä yhtä ahkeraan kun työt vie vedon kokonaa iltasin ja nyt on ukko kullan kans sopimus että joka ilta ei istuta koneella eikä ees joka toinen :D pyhitetty olkoon illat meidän kahden :D mut siis joo kyl luen teidän joka ikisen tekstin aina kun tulen koneelle..

kevät odotuksia kaikille.. :D ja niitä ++++++++++++++++++++++++++

Huomenta lentolaiset!
Täällä kyllä pääkoppa on ihan sekaisin, en muuta nyt ajattele kuin sitä kauan odotettua esikkoa... koko ajan pyörin täällä kaksplussan sivuilla. Haluisin niin että nyt tässä kierrossa tärppäis. Tällä kertaa osui melko hyvin nuo tärppipäivät ja luottoa on taas että nyt se oikeasti tapahtuu, nyt mä raskaudun! Pitäis vaan odottaa maltillisesti... mitä se tarkoittaa?!? Ärsyttää :headwall: menis aika nyt vain nopeesti!
Mutta tänään saan iltapäivästä muuta ajateltavaa, menen meinaan käyttämään miehen antaman synttärilahjakortin minkä sain marraskuussa, otan rakennekynnet :D Ja sitten huomenna on kampaaja, kyllä mua nyt hemmotellaan :p Saas nähdä miten tykästyn niihin kynsiin, koskaan ei ole ollut :whistle:
Mitäs muille kuuluu? Kiva tinkiwinki että aina välillä tulet lennolle morjenstaa ;) Miten Mivi ja miehen visiitti? entäs onko ovis ollut ja hyödynnetty?

tv. Kärsimätön joutskis täällä :wave:

Jouskari: Täällä ainakin sormet ja varpaat pystyssä sun plussan puolesta! b:)d Uuu, rakennekynnet. Vau! Kuulosta hienolta. Munkin pitäisi päästä kampaajalle, mutta ongelmana on se, etten EHDI! On ihan hirvee kiire nyt seuraavat kaksi viikkoa. Tiedän, että se venyy jonnekin ens kuulle kumminkin...

maaruska: Onko tänään jo parempi päivä? :hug: Mulla ainakin olo helpotti jo illalla. Päätin olla armollinen itselleni, vaikka tosiaan ansaitsin kyllä ne haukut ystävältäni. Pyysin häneltä vielä vilpittömästi anteeksi, joten minun osaltani asia on loppuunkäsitelty.

ON: Eipä mitään erikoisia tuntemuksia. Eilinen taisi mennä sellaisessa tunne- ja hormonimyrskyssä, että kaikki mahdolliset oireet piileskelivät jossain. :D Pisasin eilen tikkuunkin, muttei siihen mitään viivaa vielä piirtynyt, ei edes haamua. Tosin, mä kyllä vähän epäilen, että mulla on niin laimea pissa, etten varmaan saa edes raskaustestiin plussaa koskaan. :kieh: Tänään aloitettiin harjoittelutkin ovisaikaa varten, joten nyt vaan jännäämään perjantaina tuloksia! :saint:

Voi kiitos Panzukka! :hug: Sähän olet hyvissä ajoin tikuttelemassa, joten älä huoli, kyllä se ovis plussa sulle vielä ilmestyy!! Ja hyvä kun alatte jo petaamaan munikselle hyvää simppa olosuhdetta, niin kyllä sä vielä raskaudut! :heart:
Hyvä että on parempi päivä! Täällä on kans ollut jo ihmeen pitkään hyvät fiilarit päälänsä *koputtaa puuta* kohta tietty taas tulee jotain... tai sit ei, ehkä mulle nyt suodaan pidempi onnellinen kausi ;) toivottavasti kaikille muillekin! :heart:

Jouskari: Mä olen vaan iloinen, ettei siihen tullut edes haaleaa viivaa. Nimittäin tähän aikaan viime kierrossa tuli ja se taisi merkitä sitä, että siellä munasarjoissa kasvoi vain pikkuisia rakkuloita. Nyt toivon, että tuo "puhdas nega" olisi kenties merkki oikein mahtavasta rakkulasta! :D

Juttelin muuten isän kanssa eilen tästä yrittämisestä ja hän oli ihanan innoissaan! Ei siis vielä tiennyt asiasta. Hän kuitenkin kertoi, että mua yritettiin peräti 2 vuotta ja he ehtivät käydä jo tutkimuksissakin! Ihan uusi tieto mulle... Jotenkin tuli mukava fiilis, kun tiedän, että ainakin äiti ja isä ymmärtävät millaista se on, kun ei ihan heti tule raskaaksi. Ja varmasti ovat erityisen iloisia onnistumisestamme sitten joskus. :heart:

Hauskaa tiistaita kaikille! =) :flower:

Panzu no joo sittenhän se on hyvä asia! Kyllä siellä on kehittymässä nyt sellainen munis, mikä on hyvin vastaan ottavainen ;)
Todella ihanaa jos isäsi oli innoissaan :heart: Itse kerroin melkein heti äidille asiasta ja hän kovasti odottaa, että saisi olla muori :D Mutta ei kyllä ole miteenkään painostava ollut ja kysyy silloin tällöin varovasti, että onko mitään uutisia. Meinaan vanhempani yrittivät minua myös sen pari vuotta. Äiti oli menossa ensimmäistä kertaa lääkärin vastaanotolle suunitellakseen jotain lapsettomuus tutkimuksia varten, mutta sillä käynnillä todettiin, että hän on raskaana :heart: Siksipä itse ei sen takia ole mitenkään ihmeissään jos ei raskaudu pian. Mutta halua olisi vaan niin kova, välillä vain tarvii järjellä ajatella tätä, mutta suuremmaksi osaksi tunteella =)

Iiik! Mies sai työpaikan Helsingistä! Jee! Ensimmäinen oikea oman alan työ! Olen niin iloinen. :D Nyt se toki tarkoittaa sitä, että kesäksi tulee väkisinkin taukoa tähän yrittämiseen. Mutta toisaalta, siitä sovimme jo aikaisemmin, joten ei tämä mitään muuta. Nyt vaan asuntoa metsästämään!

Ja tännepäin nyt sellaiset plussapuhurit tähän kiertoon, että saan viettää kesälesken elämää raskaana! :heart:

Hienoa, hienoa, onneksi olkoon Panzu ja sinun miehellesi erityisesti!! :flower: Tosi mahtavaa ja vielä oman alan hommia :D Nyt toivotaan että tämä kierto on meille se otollisin ja me raskaudutaan, se on päätetty nyt! :saint: Ja koko kööri tulee siinä samassa imussa mukana! Päästään täältä lentämästä ja vaihtaa maisemaa tuonne odotuspuolelle +++++++++++++ :whistle:

Jouskari: Tökkiipä hyvinkin. Tuota edellistäkin viestiä lähettäessä tuli virheilmoitus varmaan kolme kertaa, ennenkuin onnistui. Tosin, tää palsta on mulla ainakin tökkinyt muutenkin eilen ja tänään... :|

Mutta uusi pino, uudet kujeet? :D

Moi pitkästä aikaa :) Ihana aamu! Mä olen ollut pari päivää pimennossa kun oltiin viikonloppuna vähän reissussa. Jouskari mä toivon todella että sä saisit sen kovasti toivotun plussan tässä kierrossa :heart: Pantikselle ja miehelle kovasti onnea miehesi uudesta työpaikasta :flower: Kiva kun tapahtuu hyviä asioita!

lentoemolle pahoittelut tädistä, myös sinä olisin jo ansainnut sen plussan :heart: Niinkuin te kaikki!

Tiedättekö, on tää koko touhu yhtä odottelua! Ensin odotellaan että tulisi ovis että pääsee tositoimiin. Sitten odotellaan ja jännätään että tuleeko täti vai ei. No sitten kun se plussa on saatu niin alkaa ihan hirveä odotus, joka on täynnä pelkoa ja jännitystä siitä että onko siellä mahassa ylipäätään mitään vai ei. Ja että kestääkö se mukana vai ei. Yritän ajatella että kaikki on ok ja että tämä pieni pysyy matkassa mutta silti pelottaa. Mulla on se alkuraskauden ultra rv 7+5 ja jos siellä olisikin tuulimuna niin :'( Ja siihen rv12 ylitykseen tuntuu oleva ikuisuus! Nyt on vasta tasan rv5!

Sori kauhea tilitys, mutta mua vähän pelottaa! Olo on kyllä ihan "normaali". Ei pahoinvointia, vähän normaalia väsyneempi olo ja mahaa turvottaa :D Ja nyt alkaa näköjään tissien kipeytyminen. Kahvin olen jättänyt kokonaan pois, se kyllä on ollut vähän hankalaa. Aamu lähtee kuitenkin parhaiten käyntiin aamukahvilla. Ainiin, jostain odotuspuolen ketjusta innostuneena kävin ostamassa foolihappoa :)

No se mun jutuista. Mä toivon koko :heart: teille ihan hirmuisen paljon ++++++++++++++ :whistle:

Ihanaa aamua kaikille B)
Voi kun kiva lukea DoB kuulumisiasi! maaruska sitten otti ne pahoinvoinnit sinun puolestasi, niin kuin lupasi :laugh:
Tuo taitaa kyllä olla totta, että kovasti odotellaan, että se ihana ihme tapahtuisi ja sitten kun se tapahtuu, niin sitten odotellaan kaikenlaista jännittyneenä se 9kk. Kovasti jaksamista ja pitkää pinnaa tuohon odotteluun :hug: ja toivotaan että siellä on kaikki niin kuin pitääkin, kun menet sinne varhais ultraan!! :heart: Mikäs muuten on sun noin laskettu aika, taisit siitä jo mainitakkin? Jousimiehen alkuhan se ainakin oli :D
Voi kun itsekin sais pienen joutskiksen :heart: Tämä kierto on viimeinen mahdollinen, ellei tässä tilanteessa olla vielä vuodenkin päästä |O

Täällä ollaan oireettomana nyt, onneksi, eli se alamasun vääntö taisi vain olla jotain suolisto hommeleita tai sitten oviksen loppu nippailut. Mutta hei mulla on nyt tosi prameet geelikynnet ;) On tehty silleen likuvärjäyksellä. Kärjet on mustat ja siitä sitten lähtee tummasta pinkistä vaaleeksi :D Vähän kyllä on käynyt mielessä, että onko liian hienot, et munhan pitäis pukeutuakkin kynsien mukaan, mutta eiköhän näihin totu =) Tänään sitten vielä olisi kampaaja :D

Sun kynnet on varmasti hienot Jouskari :) Mullakin oli ennen geelit monta monta vuotta mutta sitten aloin saamaan niistä ihmeellisiä allergisia reaktioita ja jouduin ottamaan ne pois :( Ei nää omat ole ikinä niin hienot kun ne oli.

Laskureiden mukaan se mun la on 3.12. Jos syntyisi kaksi päivää aikaisemmin niin saisin maailman parhaan synttärilahjan :heart: Eli aika samoihin sattuu kuin äitinsäkin. Ellei mene yli... jouskari kuitenkin :D mies jo säälii raukan syntymäaikaa, on kuulema ihan kamala rangaistus syntyä niin loppuvuodesta :D Kyllähän sullekin vähän niinkuin kuuluisi pieni jouskari, ihan vaikka nimimerkin velvoittamana :p Toivotaan että se tulee tänä vuonna!

Hui, minkälaisia allergioita sait geeleistä DoB? Itse kun olen melko allergikko ( onneks en sentään gekko ;) ) niin saattaa tulla pienistäkin kaikenlaista.. oikeestaan itsellä kävi mielessä, että kuinkahan nämä sopii mulle, mutta kokeillaan nyt, voihan ola ettei tulekkaan mitään. :saint:

Voi, että sattuipas kivasti tuo LA sulle :D Jos meillä olis nyt tärpännyt, niin se olis kyllä kuukauden myöhempään kuin mun synttärit eli lähelle aattoa tai vuoden vaihetta :heart: Mies kyllä ei olis sen puolesta tyytyväinen, kun nyt jos harmittelee kun mulla on kk ennen jouluaattoa synttärit niin sillä on kuulemma kauhee keksiminen pienessä ajassa kaksi lahjaa. Sitten jos olis vielä lapsukaisenkin synttärit siinä samassa syssyssä, niin se raukkahan olis ihan pulassa. :laugh:

DoB: Toi on varmaan ihan totta mitä sanot loputtomasta odottamisesta. Minä ainakin pelkään ihan kamalasti keskenmenoa tai mahdollisia muita komplikaatioita. Vaikka toisaalta, turha niitä on vielä tässä vaiheessa pelätä. Tulee mitä on tullakseen. :ashamed:

Jouskari: Heh, voi mies raukkaa! :laugh: Me ollaan molemmat sitä mieltä, että ei haittaa vaikka loppuvuodesta syntyy. Aiemmin minäkin ajattelin, että on se kurjaa, mutta nyt ei ole mitään väliä koska syntyy, kunhan lapsella on kymmenen sormea ja varvasta. :saint: Mulla menisi tässä kierrossa myös LA sinne aivan joulukuun lopulle. Kun olen ensisynnyttäjä, niin hyvässä lykyssähän se luultavasti venyy ensi vuoden puolelle.

ON: Tylsiä nämä päivät ennen ultraa. Aamulämpö oli tänään vain 36,6, vaikka kaikkina muina aamuina se on ollut 36,9. Täytyy varmaan tehdä tänään yksi ovistesti ja katsoa miltä se näyttää. Mitään ovisoireita ei tosin ole, eikä clomioireitakaan. Vähän mietityttää, että tapahtuuko siellä alakerrassa mitään... :|

Heip!
Jouskari: Täällä mennään edelleen samoissa.. eli ovista ei kuulu |O :( Mies tosin on kyllä kotona, ainakin jonkin aikaa vielä :heart:
Perhana vaan kun ottaa aivoon nää kierrot! Ihan mielettömästi!!!
Sorry.. ei taida mun mielessä juuri muuta olla nyt. :ashamed:

Mukava kuulla DoB:n kuulumisia!

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

Pantis keskenmenoa minäkin vähän pelkään mutta niinkuin sanoin, tulee jos on tullakseen. Siihen kun ei voi itse vaikuttaa.

Jouskari mulla alkoi ne allergiat niin, että käsiin tuli sellaisia pieniä kutisevia näppylöitä. Ne tuli aina huollon jälkeen samana päivänä ja kesti reilun viikon. Lopulta ne levisi laatoiksi käsiin ja lopulta niitä tuli myös kasvoihin ja jalkoihin :( Ja mä kun en ole mitään allergista tyyppiä muuten. Ehkä vaan herkistyin niille aineille kun pidin geelejä melkein 5 vuotta.

Voi Mivi :hug: Toivottavasti se ovis sieltä vielä tulee ja pääsette hyödyntämään sen :heart:

Dob kiva kun piipahdat täällä :heart:

Joutskari mulla tökkii tosi pahasti tämä, pitäisi varmaan tehdä uusi lento?? Pieni vihje ;)
Eilen kotona kirjoitin pitkät sepustukset ja eipä lähettänyt, kyllä harmitti :kieh: No yritän tänään kotona kommentoida teille kaikille jotain mutta nyt sorvin ääreen takaisin :laugh:

Yhteistyössä