Jee, lapsoset ovat miun kanssa joulun ja uuden vuoden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viola

Vieras
tänään soitin exälle ja kyselin asiaa.
Ovat kyllä joka Joulu olleet kanssani mutta olisi minulle kauheeta jos joskus olisivat isällään joulun.
Lapset sen Joulun tekee, onneksi exä nauttii enemmän joulusta ilman lapsia kun saa juoda..

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
höh. kurjaa että exälläsi menee huonosti, on sentään lastesi isä. onko yksinäine`? miksi et ehdottaisi että hän pitää lapset jouluna?

No hän tietää että saa tulla meille koska vaan ja on kyllä aattona tullut käymään muutamaksi tunniksi mutta aina se on kiire lähtemään korkkaamaan pulloa..
Kivahan se on että edes piipahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
höh. kurjaa että exälläsi menee huonosti, on sentään lastesi isä. onko yksinäine`? miksi et ehdottaisi että hän pitää lapset jouluna?

No hän tietää että saa tulla meille koska vaan ja on kyllä aattona tullut käymään muutamaksi tunniksi mutta aina se on kiire lähtemään korkkaamaan pulloa..

juu no ei se auta. inhottavaa käydä jossain aattona ja tulla tyhjään kotiin. joko mennän yökuntiin tai ollaan kotona, näin itse ajattelen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

juu no ei se auta. inhottavaa käydä jossain aattona ja tulla tyhjään kotiin. joko mennän yökuntiin tai ollaan kotona, näin itse ajattelen.

No hänhän lähtee meiltä ryyppäämään ystäviensä kanssa, ei tyhjään kotiin,,kai baarit on täynnä ihmisiä.

onko ryypännyt aina vai ryyppääkö koska ikävöi lapsiaan?

Oli kova ryyppäämään ennen meidän seurustelua ja siihen se loppui mutta alkoi taas eron jälkeen.
Ei kai se lapsia kovasti ikävöi..no jos ei oo kuukauteen nähnyt niin voi sanoa että vähän kaipaa.
Ottaa lapsia luokseen enemmän velvollisuudesta, luulen.

Minusta aika itsekästä vaatia että lapset viettävät joulun aina vain toisen vanhemman kanssa. Ehkä exäkin jättäisi joulun ryyppäämättä jos kerrankin saisi lapset luokseen.

Yhteistyössä