JesperJuniorissa on puolihintapäivät, alkaa huomenna - mitähän sieltä löytyy??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StarSisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Onkohan ReimaTecia :whistle: :whistle: :whistle: puoleen hintaan, että voisi sitten huutiksessa myydä niitä voitolla :D

Olivat jo eilen lauantaina alessa! Jos et eilen ollut niin sulle jäi vain jämät.

Sikamaista =) no pitää aamulla joka tapauksessa suunnistaa sinne =)

En minä oikeasti myy mitään huutiksessa (jotkut kyllä tekee niin) mutta jos omaan käyttöön jotain löytyisi ensi syksyksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Onkohan ReimaTecia :whistle: :whistle: :whistle: puoleen hintaan, että voisi sitten huutiksessa myydä niitä voitolla :D

Olivat jo eilen lauantaina alessa! Jos et eilen ollut niin sulle jäi vain jämät.

Sikamaista =) no pitää aamulla joka tapauksessa suunnistaa sinne =)

En minä oikeasti myy mitään huutiksessa (jotkut kyllä tekee niin) mutta jos omaan käyttöön jotain löytyisi ensi syksyksi.

No eihän meistä kukaan! Silti niitä vaan kulkeutuu sinne myyntiin. =) Tosiaan, eilen lauantaina jo olivat alessa, mutta oli tosi vähän vaihtoehtoja ja kokoja.
 

Yhteistyössä