Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:Onkohan ReimaTecia![]()
![]()
puoleen hintaan, että voisi sitten huutiksessa myydä niitä voitolla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:Onkohan ReimaTecia![]()
![]()
puoleen hintaan, että voisi sitten huutiksessa myydä niitä voitolla
![]()
Olivat jo eilen lauantaina alessa! Jos et eilen ollut niin sulle jäi vain jämät.
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:Onkohan ReimaTecia![]()
![]()
puoleen hintaan, että voisi sitten huutiksessa myydä niitä voitolla
![]()
Olivat jo eilen lauantaina alessa! Jos et eilen ollut niin sulle jäi vain jämät.
Sikamaista =) no pitää aamulla joka tapauksessa suunnistaa sinne =)
En minä oikeasti myy mitään huutiksessa (jotkut kyllä tekee niin) mutta jos omaan käyttöön jotain löytyisi ensi syksyksi.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:http://www.jesperjunior.fi/tarjoukset
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:noi motions puvut ei ole kyl paha hintasia :/