Joo-o. Pari tuntia palstan tekstejä luettuani totean taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Minä olen kyllä ihmiskunnan pohjasakkaa, mätäpaise.
Teen kaiken väärin palstan logiikan mukaan. En ole ihminen, vaan raakalainen, elukka ja sitä rataa. :o

:snotty:

Teen aina kaiken väärin. Buaaaaah. :'(

heh ap oliko muka yllätys.... Mä koen olevani aika vanha palstalainen, tosin viime aikoina en oo jaksanu käydä.... Jos oot uusi niin ehkä voi oikeesti tuntuuki tolta mut jos oot vanha, niin ei varmaan ollu uus uutinen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
heh ap oliko muka yllätys.... Mä koen olevani aika vanha palstalainen, tosin viime aikoina en oo jaksanu käydä.... Jos oot uusi niin ehkä voi oikeesti tuntuuki tolta mut jos oot vanha, niin ei varmaan ollu uus uutinen. =)

Vanha palstalainen olen. :/

Eipä sitä enää vaikuta tuolta valkoisesta ruksistakaan painaa, kun päivä on jo pilalla. :D ainakin melkein. ;)

Höh, sori nyt mutta pitää moittia sua vähän lisää. Nimittäin tuollainen asenne ei vaan vetele! Mitä väliä mitä ihmiset sanoo tai ajattelee... Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta ei ne silti voi vaikuttaa sun elämään, jos et sitä salli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Höh, sori nyt mutta pitää moittia sua vähän lisää. Nimittäin tuollainen asenne ei vaan vetele! Mitä väliä mitä ihmiset sanoo tai ajattelee... Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta ei ne silti voi vaikuttaa sun elämään, jos et sitä salli.

:ashamed:

Noo, minä olen minä, tällainen olen, ottakaa tai jättäkää ja sitä rataa...

Yhteistyössä