Jos aikuinen lapsenne on murhaaja... älkää leikkikö Jumalaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zariza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Zariza

Tunnettu jäsen
16.11.2016
1 776
200
63
Kauniainen
https://www.youtube.com/watch?v=JDS2S66g-O0

EI helvetti, että amerikkalaiset ovat niin niin "fucking " teennäisiä, ymmärtäväsiä, tuntevat tarvetta näyttää olevansa niin oikeasti uskovaisia varmistaakseen pääsyn taivaisiin.
Ihmisen ei tarvitse olla oikeuden julistaja tai anteeksiannon tuoja, jos tietää, että vääryyttä on tehty. Vääryyttä tai hirveämpää kuten murhaa ei voi kukaan ihminen antaa anteeksi tai pehmittää vaikka olisi murhaajan äiti. Vääryyden tekijä selvittää välinsä Jumalan kanssa, ja murhaajalle elinkautinen pitäisi riittää siihen.

Kenenkään meistä ei tarvitse ymmärtää pahoja tekoja ja sen vomme sisäistää ja ymmärtää kts. Markus 10: 28->. joka johtaa siihen, että meidän on helppoa luopuoa pahasta: myöse läheisestä aikuisesta, ja tässä tapauksessa aikuisesta isästä, josta tuli vaimonsa ja lastensa murhaaja. On varmaan kolkkoa sanoa, mutta tässä tapauksessa tyyppi sekosi toisen naisen alapäästä niin pahasti, että piti tappaa oma perhe.

->
28: Jeesus vastasi: »Totisesti: kuka ikinä minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talostaan, veljistään tai sisaristaan, äidistään, isästään tai lapsistaan tai pelloistaan,hän saa satakertaisesti: nyt, tässä maailmanajassa, taloja, veljiä ja sisaria, äitejä ja lapsia ja peltoja – tosin myös vainoa – ja tulevassa ajassa hän saa iankaikkisen elämän.

Ei vanhempien tai muidenkaan läheisten tarvitse tunnustaa rakkauttaan murhaaja-lapsiinsa,- sukulaisiinsa tai -ystäviinsä, edes sen täkia, että itsestä tuntuu, itse uskoo, että kun edes näyttelee olevansa jalomielinen, niin pääsee taivaaseen. Jumala näkee sydämeen. Näytellä voi, mutta kannattaako?
Taivaaseen pääsee jokainen meistä, jos vain nöyrtyy Totuudessa ja Jumalan edessä. Ei kenenkään tarvitse näytellä uskoaan, arvojaan ja omatuntoaan, sielun puhtauttaan vastaan.

Viimeksi muokattu:
Ei vanhempien tai muidenkaan läheisten tarvitse tunnustaa rakkauttaan murhaaja-lapsiinsa
Kyllä mä luulen että tuo kehoitus mihin viittaat ei tarkoita etteikö omaa lastaan tarvitsisi rakastaa, jos tämä tekee väärin. Hänen tekojaan ei tarvitse hyväksyä ja rakastaa, mutta uskoisin ettei todellinen isä ja/tai äiti lakkaa rakastamasta lastaan.

Ennen vuotta 1800 risat ymmärrettiin ehkä sielullisesti enemmän elämästä. Sen jälkeisen ä"säädyllisyden " aikana jouduttiin oikeasta teenäisyyteen: alettiin paukuttaa kaikille päähän myös tämä, että vanhempien tulee aina rakastaa lapsiaan, olivatpa he vaikka jo täysikäisiä tai ikäloppuja, ja tekivätpä he mitä tekevät, jopa julmuuksia.
Tässä tapauksessa jonka linkitin teille, isä tappoi vaimonsa ja kaksi lastaan. Jos isä tappaa lapsensa, niin hänen oma isä ja äiti voivat kaiken järjen mukaan, ja jollekin täällä jopa monien Jumalien silmissä (Jumalia on yksi, mutta nimiä on Hänelle monia,kielestä ja maasta riippuen), hyljätä lapsensa, ja sillä pelastaa oman elämänsä täysipainoista elämää varten.
Jos ihmisen pitää jonkun amerikkaiaiseen tai minkä tahansa maankolkan säädyllisyyden vuoksi tuhota oma elämänsä: tässä tapauksessa vierailla elinkautisvanki-pojan luona rakastamassa häntä ja viedä naimi-paketteja koko loppuelämänsä ajan viikoittain aikuiselle pojalleen, joka oli isä, ja joka tappoi heidän lapsenlapsensa... niin siinä jos missä vanhempi tulee itse hulluiksi.
Raamattu ja sen sanoma antaa kaikille eläville vapauden elää. Elämä on ainutkertainen lahja. Jos joku ihminen päättää omin käsin tai tilaten murhata toisen ihmisen elämän, niin rangaisuksen hänen pitää kärsiä ihan itse. Ja jos joku lopettaa lapsensa elämän, hänellä ei enää ole oikeutta olla kenekään lapsi, paitsi Jumalan, jos hän enää pystyy ja saa Jumalan löytää.

jumalat nuo perkeleet murhailee vaan lystikseen, nuo kaikkivaltiaat :D

Ne ovat niitä Pimeyden ruhtinaan poikia, naisia, ja monisukupuolisia androgyynejä. Antaa heidän olla. Jokainen valitsee oman tiensä. Heidän omat vanhemmat voivat antaa niiden olla.
Mutta,jos vanhemmat itse ovat samoja pimeitä, niin siinäpähän rakastavat toisiaan, mitä se rakkaus siellä sitten onkaan, mutta se rakkaus ei ole Jumalasta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä