Jos joku muistaa mitä meillä kävi anopin kanssa viikonloppuna niin..

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Jos mua joku asia vaivaa, niin nostan kyllä kissan pöydälle. Tätä tapahtuu todella harvoin, koska mua harva asia niin paljon haittaa, että siitä pitäisi ko. henkilön kanssa puhua.

Mutta asiaan, jos tilanne olisi sattunut meille (mikä olisi melkoisen mahdotonta, sillä tarkistan ovet paniikinomaisesti ennen päiväsekstailua, koska en halua tulla yllätetyksi kenenkään taholta), niin mä ottaisin asian anopin kanssa puheeksi. Sanoisin, että hänen taannoisen kyläilynsä aloitusajankohta ja sen jälkeiset tapahtumat ovat jääneet mua vaivaamaan.

Anoppisi käyttäytyi joka tapauksessa hyvin epäkorrektisti.

Kai MUN on pakko. Vaikka se on sitten sitä että mies ja anoppi vastaan minä. Koska miehen mielestä tässä ei ole mitään kummaa.

Mä luin sillon sitä sun ketjua ja en kyllä ymmärrä miten miehen mielestä voi olla ok. Olisko parasta että ite sanot anopille asiasta, ihan oman mielenrauhan takia. Kai mies sentään ymmärtää ettei tollanen käytös voi toistua. Kyllä on hieman erikoinen anoppi, oli sillä sit miten läheinen suhde poikaansa tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä anoppi voi tietää että toiset sekstailee???? Missä sitä olis pitänyt odottaa jos kerran lapsia oli sopimuksen mukaan tullut hakemaan???

Sehän ois voinut mennä muka pois ja sit tulla uudestaan.

Sen lisäks että mä en ymmärrä sun anoppias, en enää ymmärrä myöskään sun miestäs! Siis miten tollanen VOI olla jollekin ok??!! :o Ei helvetti sentään!
Ekaks mä sanoisin miehelle suorat sanat, että kuka tässä oikeen on outo (sekä mies että äitinsä) ja sit tokaks marssisin anopin pakeille ja kertoisin mitä olen mieltä tirkistelevistä anopeista!

Mä voin lähtee sun mukaan sanaista arkkua avaamaan, jos sä et halua joutua syntipukiks :D

Nimim. täynnä raivoa sun puolesta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mistä anoppi voi tietää että toiset sekstailee???? Missä sitä olis pitänyt odottaa jos kerran lapsia oli sopimuksen mukaan tullut hakemaan???

Oliko anoppi sitten tietoinen että he harrastivat seksiä? Jos vaikka kuvitteli että olivat nukkumassa tai jotain. Mitenköhän kaukaa tämä anoppi oli matkannut? Jos tuli kaukaakin niin ei välttämättä jaksanut lähteä pois ja tulla uudestaan takaisin.

Oliko anoppi sitten tietoinen että he harrastivat seksiä? Jos vaikka kuvitteli että olivat nukkumassa tai jotain. Mitenköhän kaukaa tämä anoppi oli matkannut? Jos tuli kaukaakin niin ei välttämättä jaksanut lähteä pois ja tulla uudestaan takaisin.

voi anoppi "raukka" kun ei osannut ilmoittaa olevansa tulossa..*huoh*

Alkuperäinen kirjoittaja vairas:

voi anoppi "raukka" kun ei osannut ilmoittaa olevansa tulossa..*huoh*

Mutta eikö sen pitänyt tulla hakemaan niitä lapsia? Jos se oli kerran sovittu niin pitääkö sen jälkeen vielä ilmoittaa tulostaan kun kerran he tiesivät että anoppi on tulossa?

Eikös ap:llä ollut makkarin ovi auki ja keittiöstä suora näköyhteys makkariin..Kyllä anoppi siis todennäköisesti tiesi mitä makkarissa tapahtuu...
Mä en todellakaan edes kehtais jäädä odottelemaan. Todella outo anoppi...

Ja todella outoja ovat myös naiskentelijat joita äiti ei haitannut. oletteko huomanneet että ap tapahtuu muka kaikkea kummallista? Tätä miettiessäni tämä ei taida olla totta.

Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin panen isäni katsoessa:
Ja todella outoja ovat myös naiskentelijat joita äiti ei haitannut. oletteko huomanneet että ap tapahtuu muka kaikkea kummallista? Tätä miettiessäni tämä ei taida olla totta.

Onko sulla "touhujen" aikana tapana katella ja kuikuilla ympäriinsä et jos joku vaikka yht äkkiä tullut sisään omin nokkinensa?

No ohhoh!!! :o

Kyllähän tuossa nyt on oikeesti miehessä ja anopissa se vika eikä sinussa ap, suoraan sanottuna. Anopit osaa joskus olla ajattelemattomia tolliskoita, siks mun mielestä nimenomaan miehen pitäis pystyä sanomaan OMALLE ÄIDILLEEN tollaisista asioista. Ihan jo siitä syystä että asia haittasi SINUA. Se on SINUNKIN KOTISI herranen aika, ja mun mielestä sulla on todellakin oikeus elää omassa kodissasi niin ettei tarvitse pelätä miehen vanhempien (tai ylipäänsä kenenkään joka talossa ei asu! ) käpöttelevän sisään ihan noin vaan millon sattuu, vaikkei se sun miestä haittaiskaan. Ihan periaatekysymys, ei mitenkään liikaa vaadittu.

Ja asiasta puheenollen mä oisin muuten todella järkyttyny ja vihainen ja vaikka mitä, jos löytäisin oman äitini päiväseksin jälkeen istuskelemasta meidän keittiöstä!!! :x

Yhteistyössä