Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:Jos mua joku asia vaivaa, niin nostan kyllä kissan pöydälle. Tätä tapahtuu todella harvoin, koska mua harva asia niin paljon haittaa, että siitä pitäisi ko. henkilön kanssa puhua.
Mutta asiaan, jos tilanne olisi sattunut meille (mikä olisi melkoisen mahdotonta, sillä tarkistan ovet paniikinomaisesti ennen päiväsekstailua, koska en halua tulla yllätetyksi kenenkään taholta), niin mä ottaisin asian anopin kanssa puheeksi. Sanoisin, että hänen taannoisen kyläilynsä aloitusajankohta ja sen jälkeiset tapahtumat ovat jääneet mua vaivaamaan.
Anoppisi käyttäytyi joka tapauksessa hyvin epäkorrektisti.
Kai MUN on pakko. Vaikka se on sitten sitä että mies ja anoppi vastaan minä. Koska miehen mielestä tässä ei ole mitään kummaa.
Mä luin sillon sitä sun ketjua ja en kyllä ymmärrä miten miehen mielestä voi olla ok. Olisko parasta että ite sanot anopille asiasta, ihan oman mielenrauhan takia. Kai mies sentään ymmärtää ettei tollanen käytös voi toistua. Kyllä on hieman erikoinen anoppi, oli sillä sit miten läheinen suhde poikaansa tahansa.