Jos joku nainen, tarjoaisi sulle miljoonan että saa viettää yön miehes kanssa niin suostuisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:

Näin puolen vuoden jälkeen edelleen samaa mieltä :D
Siis ihan oikeesti jos tuollanen tarjous tulisi....pidettäs kyllä miehen kanssa kunnon perhepalaveri....ratkasis kyllä kerralla rahahuolet tuo....
En tiedä sitten tosipaikan tullen meniskö pupu pöksyyn kuitenkin...

Suostuisin! Puhe ei ollut siitä mitä he tekevät yöllä. Senkun viettäisivät yön keskenään, tuskin mies mihinkään suostuisi. Ja jos suostuisi, pohdittaisiin seurauksia miljoonan rikkaampana :laugh: :laugh: :laugh:

Mjaa, raha ei tee onnelliseksi. Kysyin mieheltä suostuisko se tämmöseen ja sano ettei ees kahesta miljoonasta. Haluaa siis viettää yönsä minun kans :whistle: vaikka oonki rasittava, jos en halua paneskella niin läpätän aamuun asti joutavia ja piän sen hereillä. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja 1000000 dollar's baby:
Juu kyllä mä antaisin ja mies kuulemma kans. Mutkin kuulemma vois myydä sillä rahalla :)
Periaatteet on köyhien höpinää tossa vaiheessa!

äläs nyt ei kaikilla ole kaikki myytävänä esim. minulla ei sellaista summaa vastaan tulisi että irtoaisi raha ei ole minulla ollut koskaan onnen tuoja :heart: ja tämä ei ole mitään teeskentelyä miehenikin on joskus testaillu minua näillä asioilla ja ei tosiaan ole tuollaiset asiat kaupan :/

Yhteistyössä