Jos joku vieras koskee sinuun, miten toimit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PölyEsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Riina";23705865]Kerran tapahtu aikamoisesti. Olin baarissa mieheni kanssa, mutta välillä omilla teillämme koska oli paljon molempien kavereita messissä. Jossain vaiheessa eksyin hetkellisesti yksinäni johonkin sohvalle. Siihen änkes joku äijä, joka nyt ei suoranaisesti ollut epämiellyttävä joten juttelin jotain hänen kanssaan. Yhtäkkiä hän tarttui reiteeni. Olin ihan jäykkänä, en kauhusta vaan hämmennyksestä. Oma ukkoni oli ihan sattumalta tulossa just sillon ja ihan sponttaanisti löi tätä ukkoa suoraan päähän. Tappeluhan siitä tuli. Kukaan ei ollut näkemässä, mutta lopputulos oli se että mieheni heitti ton ukon ikkunasta pihalle (Oli kesä ja eka kerros, pieni pudotus kyllä).

Mieheltä jäi lompakko, kännykkä ja kengät(!!!), eikä tosiaan palautettu. Äijä oli niin kännissä, että tais lähtee haahuilemaan ensin. Varmaan kivaa kun varmaan avaimetkin jossain takin taskussa. No se oli sille sialle oikein.

En oo enää tuon ukon kanssa, se oli kyllä semmonen tyyppi, että usein kännissä hirveen aggre. Tosin ei mua koskaan ikinä.[/QUOTE]

Aika vastenmielinen tyyppi tuo sun ukkos...

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23705452:
Yritin koko ajan katsoa aivan muualle ja niin teki kaveritkin. Siis viestimme ihan selkeästi, että ei olla kiinnostuneita.

Oli tosi mukava, kun siinä junassa sitten muut alkoi meitä vähän puolustaa.

tuossa tilanteessa junassa kannattaa puhua sen verran kovaa et muut matkustajat kuulee mistä kysymys. Seuraavat tilannetta ja tulevat heti apuun jos käy käsiksi.

Mä en ole koskaan moiseen törmännyt kuin baarissa ja siellä perseen taputtelijoita nappaan vaistomaisesti aina ranteesta kiinni ja tuumin että ei ole kovin hyvä idea... :p

Olis varmaan melko ahdistavaa jos tuollaista joutuis kokemaan useamminkin...

Ihan oikein toimit aapee, mä oisin ehkä saattanu olla vieläkin töykeempi tosin... Sillon kun raivostun niin en saa hillittyä itteeni :D
Kerran istuin linkussa matkalla töistä kotiin superväsyneenä akluillasta. Bussi ei ollut edes puolillaan ja silti yks hiukan vanhempi hieman humalainen mies istui mun viereeni. Alkoi ensin vaan jutella niitä näitä, kyseli kuulumisia jne. vastailin hyvin lyhyesti ja pidin katseeni ikkunassa. Sitten mies tarras oikeen kunnolla mua vasemmasta jalasta kiinni ja kiehnäs lähemmäksi, minä salaman nopeasti läimäsin miestä naamaan ja huusin että "karvaset kätes ierti musta heti!". Mies lähti snaomatta sanaakaan takapenkeille istumaan ja pari vanhempaa naista siinä edellä alkoivat isoon ääneen sättiä tätä miestä ja sanoivat mulle että hienosti toimittu :D

Ukon olis pitänyt tehdä rikosilmoitus sun harjoittamasta väkivallasta. Se ois ollut sakon paikka sulla.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23705503:
Siis mä olin aika varma, että mulle sanotaan täällä, et olin tosi törkee ja varmaan aiheutin itse, et se tuli siihen hohottamaan.

No täytyis kyllä olla tosi tyhmä, että tulis niin sanomaan. Mä luulen, että kaikki naiset on kokeneet vastaavaa jossain vaiheessa elämäänsä, ja tietää mitä se on kun omia turvarajoja rikotaan, valitettavasti.

riippu paljon tilanteesta ja koskettajasta. ap.n tapauksessa olisin luultavasti toiminut samoin mutta lyhyemmällä pinnalla.

baarissa töissä ollessa usein tuli näitä lääppijöitä ja mä en siedä ollenkaan tuntemattoman ihmisen kosketusta. tosi helposti tuli ekasta pienestä essun vetämisestä karjastua. mutta hyvin usein ne koskettelijat oli näitä perseen puristelijoita / halailijoita.

nyt päivätyössä en pidä edes siitä että joku mummo tulee kysymään neuvoa ja koskee kädellä esim hartiaan/käteen saadakseen huomioni. jotenki mulla vaan nousee karvat pystyyn samantien ja haluan todellakin pitää sen oman tilani tuntemattomilta. noissa tilanteissa en toki ala räyhäämään mutta väistän kyllä kosketuksen, siirryn vähän etäämmälle :D

[QUOTE="vieras";23705884]Aika vastenmielinen tyyppi tuo sun ukkos...[/QUOTE]

No se ny oli semmonen. Alemmuuskompleksista kärsivä tyyppi, en todellakaan tajua miksi olin sen kanssa. Se oli komee ja lihaksikas :) Ja suoraan sanoen aika tyhmä. Ja sitten toi aggre päälle niin huh huh. Aina sai hävetä silmät päästä...

Olen kerran napannun liikaa lääppivän (muutamaa kertaa kielsin ensin TUIKASTI) sällin kädestä ja vääntänyt rannetta nurinpäin niin että mies ulvoi kuin vauva. Samalla sanoin kovalla äänellä, että vielä kerran kun kosket mua niin sulta katkeaa luita. Sähisi ja kirosi mua, muttei uskaltanut enempää. Oli sen verran yleisöä (taksijonossa), ettei uskaltanut lähteä satuttamaan tai riitelemään, luikki paikalta huoritellen...

Ihan oikeinhan sä teit.
Mä kanssa aina jotenkin häkellyn tuollaisissa tilanteissa, tosin mua ei koskaan ole lyöty. Mutta en mä kelleen koskaan haistatellut tai huutanutkaan ole, vaan olen itsekin häkellyksissäni lähtenyt juuri tuolle selittelylinjalle ja toisinaan häipynyt paikalta, jos selittely ei ole tuottanut tulosta. Mutta kyllä mä olen sietänyt toisinaan liikaakin ja liian pitkään. Mä toivon, että mäkin joskus voisin korottaa ääntäni ja kuulostaa vihaiselta tarvittaessa. Edes vähän.

Yhteistyössä