K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23798298:eikö se ole tässä muutaman viimepäivän aikana tullut todistettua, että lasten nähden saa nauttia alkoholia ja esiintyä humalaisena
Kun ei ole mitään turvaverkkoa eli mun sitten pitäisi aina olla selvinpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja häh;23798323:Ai puolen litran???
kyllä pitää olla yks vesiselvä ainaki.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23798341:Mä en tajua mikä onelma on olla selvinpäin lasten kanssa!?
Onko se juominen niin tärkeää?
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23798351:NIin ja jos kotonasi sattuisi jotain,poliisit joutuisivat tulemaan ja puhalluttaisivat sinut..he eivät ehkä olisi samaa mieltä.
Ja jos asunnossasi ei olisi ainuttakaan selvää ihmistä lasten kanssa...niin no loput voi itse päätellä.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23798341:Mä en tajua mikä onelma on olla selvinpäin lasten kanssa!?
Onko se juominen niin tärkeää?
No ei kyllä ole kivaa olla siihen asti kokonaan mitään ottamatta kun lapsi on iso. En voi sille mitään että turvaverkkoja ei enää ole ollut sairastumisia yms ja hoitajaa ei ole. Ollaan aina perheen kesken, miehenkään kanssa ei ole kaksin oltu missään enää muutamaan vuoteen.