jos miehesi toimisi näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
...mitä siitä seurais?

jos miehesi kävisi harvoin ulkona mutta joka kerta kun ois lähdössä lupaisi tulla aikaisin ja sitten kun sinä soittelisit klo 2-3 aikoihin niin ei vastais puhelimeen, eikä viestiäkään laittais että missä luuhaa, niin mitä siitä miehelle seuraisi?

minä en tiedä enää mitä tehdä kun mies ei pysty käsittämään miksi minä kyttään ja soittelen perään enkä luota! ja minulla on kuulemma ongelma!

NO, ehkä olis hyvä yhdessä puhua siitä mitä molemmille tarkoittaa se aikaisin kotiin tuleminen. Muutenkin olis varmaan hyvä keksustella siitä miksi ei vastaa puhelimeen ja toisaalta myös siitä miksi sä haluat hänelle soittaa. Kun tiedätte toistenne ajatukset ja tunteet nii ei synny väärinkäsityksiä eikä myöskään pettymyksiä -ainakaan turhia.

Mä tiedän, että silloin kun mies lähtee (ei kovin usein) ja menee "muutamalle", niin on varmasti valomerkkiin asti reissussa. Niinpä nukun, enkä stressaa. Onhan tuo aamuun mennessä kotiin tiensä löytänyt.

meillä ei mies tekisi noin..

siksi ettei osaa ajatella muakin..

mutta kaiken tärkeintä.. mä olisin huolesta soikeena. tietä sen että olisin ihan paniikissa mitä sille on käynyt.. ja kyllä mieskin olis tosi huolissaan jos en vastaisi.

ei siis kyttäämisen takia vaan sen että voi olla rauhassa kun tietää että toisella kaikki hyvin

Sillon ku mies joskus kävi baarissa, niin sitä ärsytti kun mä lähettelin viestejä, et missä ootte tms. Mutta kun selvensin sille, että en lähettele niitä kyyläysmielessä, vaan sen takia, että nukun huonosti, jos en tiedä, missä mies on tai mihin aikaan on tulossa. Sen jälkeen mies lähetti aina ite viestin, kun oli lähdössä takaisin kotiin, niin en sitten pelästynyt kun tuli.

Kysyisin aamulla et miksi lupaa tulla aikaisin jos et kuitenkaan tule, ei herätä luottamusta miehen toimintaan tällainen. Ei kannattais luvata jos ei kerran niin toimi.

Ihan on kyllä oikeus olettaa et toinen pitää puheensa. Jos ei voi ei kannata sanoa niin .... :)

en ole antanut kotiintuloaikaa miehelle mutta VITUTTAA kun ei vastaa puhelimeen jos yritän soittaa... jos ei sen vertaa tajua katsoa sitä puhelintaa ja välittää vaikka lapsista tai minusta niin ei tarvi takaisin kotiin tulla.... mitäs jos vaikka lapsille on sattunut jotain ja yritän soittaa miestä kotiin?

Alkuperäinen kirjoittaja romppa:
en ole antanut kotiintuloaikaa miehelle mutta VITUTTAA kun ei vastaa puhelimeen jos yritän soittaa... jos ei sen vertaa tajua katsoa sitä puhelintaa ja välittää vaikka lapsista tai minusta niin ei tarvi takaisin kotiin tulla.... mitäs jos vaikka lapsille on sattunut jotain ja yritän soittaa miestä kotiin?

Laitat viestin! Baareissa ei välttämättä kuule puhelinta. Sitten kun lukee viestin, niin tietää tilanteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Sillon ku mies joskus kävi baarissa, niin sitä ärsytti kun mä lähettelin viestejä, et missä ootte tms. Mutta kun selvensin sille, että en lähettele niitä kyyläysmielessä, vaan sen takia, että nukun huonosti, jos en tiedä, missä mies on tai mihin aikaan on tulossa. Sen jälkeen mies lähetti aina ite viestin, kun oli lähdössä takaisin kotiin, niin en sitten pelästynyt kun tuli.
en kanssa kyttäysmielessä soittelen mutta välillä on itsellä turvallisempi olo kun tietää et missä toinen on ja missä kunnossa.

No itse olen soitellut 6 aikaan että missä helvetissä sitä luurataan..
Ei 2-3 aikaan ole vielä mitään, en mene/menisi kotiin itsekään niihin aikoihin :D
meillä on molemminpuoline "kotiintuloaika" klo 5

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:

Laitat viestin! Baareissa ei välttämättä kuule puhelinta. Sitten kun lukee viestin, niin tietää tilanteen.

ai viestinkö kuulee????

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

ai viestinkö kuulee????

Ei, mutta jos tarkistaa puhelimen jossain vaiheessa, niin näkee heti mikä tilanne.

JA jos tosiaan lapselle sattunut jotain vakavaa, niin silloin voi soittaa tauotta ja laittaa viestiä. MUTTA JOS EI MITÄÄN HÄTÄÄ, NIIN MIKSI SOITELLA KOKO AJAN?!!!!

Lisään vielä, että kukin tyylillään. Mutta itse en jaksais, jos mies soittelis koko ajan perään turhaan. meillä soitellaan vain,jos on jotain kysyttävää tai jos jokin hätä.

JA jos tosiaan lapselle sattunut jotain vakavaa, niin silloin voi soittaa tauotta ja laittaa viestiä. MUTTA JOS EI MITÄÄN HÄTÄÄ, NIIN MIKSI SOITELLA KOKO AJAN?!!!!

eihän kukaan sanonut että soitelee koko ajna.. tai multa meni ohi..

mä ymmärsin että monella niin kuin meillä että pari viestiä illan aikana että on kunnossa. ja ehkä voi kirjoittaa kuhan lähtee kotiin päin

Mä hermostun kans, jos sanoo tulevansa ajoissa ja menee tappiin. Se on ok jos kertoo reilusti et on tappiin asti, tai sit laittaa viestiä et tää yhdellä olo nyt venähtää.

Eli siis mulle pitää kans aikeet ilmoittaa, mut saa kyllä mennä. Olen ilmeisesti sitten kanssa kyttääjä. Ite en perään soittele tms.

Jos hän käy harvoin ulkona ja aina sanoo, että tulee aikaisin, mutta tuleekin vasta myöhemmin niin olisin jo kahden kerran jälkeen oppinut, että kun mies lähtee ulos hän viipyy aamuun, se on hänen tapansa.

En tosiaankaan soittelisi perään vaan tekisin normaalit iltatoimet ja menisin nukkumaan. Kyllä se ukkeli sieltä kotiin tulee aamuyöllä kuten ennenkin.
Eri asia on sellainen tapaus jossa säntillisesti ajoissa tullut henkilö viipyykin yhtäkkiä myöhään niin ymmärtää, että pelästyy onko jotain sattunut hänelle, mutta jos tosiaankin aina viipyy myöhään niin kyllä sen pitäisi muistaa jos silloin kun mies lähtee ulos.

nl mö en tajua miksi niitä viestejä pitää yö läpeensä puolin tai toisin lähetellä.
Jos on lapsella hengenhätä, se puoliso etsitään, mutta muuten , eikös sitä voi vaan olla ja odotella, ellei unta tule.
Jos siinä odottelussa on ongelmaa, pitää sitten sopia kotiintuloaika ja siitä sitten pitää kiinni.

Yhteistyössä