?
???
Vieras
Mies jota olen tapaillut puolisen vuotta jotenkin aina kehuskelee että hänellä on iso kalu ja odottaa että minäkin sanoisin sen mutta kun.... se ei ole :/ Myötäilenkö edelleen vai sanonko suoraan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Koskaan en ole vielä törmännyt mieheen joka ei olisi kehuskellut isolla kalullaan....
Alkuperäinen kirjoittaja noniin:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Koskaan en ole vielä törmännyt mieheen joka ei olisi kehuskellut isolla kalullaan....
Huh,huh!Noh millaisia mä oon tainnu tavata,kun en ole moista kuullut?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Koskaan en ole vielä törmännyt mieheen joka ei olisi kehuskellut isolla kalullaan....
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Koskaan en ole vielä törmännyt mieheen joka ei olisi kehuskellut isolla kalullaan....
Olisipa noloa, jos tuntisin jonkun tuollaisen kehuskelijan. Minusta pikemminkin tuntuu, että kolmekymppiset ja sitä nuoremmat vitsailevat mieluummin sillä, kuinka pikkuriikkinen se on. Niin sanottua käänteispsykologiaa.