Jos mies on siinä uskossa, että hänellä on iso kalu (ei oikeasti ole) sanotteko sen suoraan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Mies jota olen tapaillut puolisen vuotta jotenkin aina kehuskelee että hänellä on iso kalu ja odottaa että minäkin sanoisin sen mutta kun.... se ei ole :/ Myötäilenkö edelleen vai sanonko suoraan?

No tietenkin myötäilet! Hölmö! Myötäileehän miehetkin aina naisten tällaisissa vastaavissa jutuissa. Aiheutat vaan tosi pahan mielen hänelle loppuelämäkseen jos menet sanomaan suoraan :(

Yks mies kysyi multa, että onko mulla iso kalu. Ei sillä ollut. Olin hiljaa. En tiedä mitä ajatteli, mutta kyllä pisti hiljaiseksi noin naurettava kysymys. Sitten kysyi kumpi on paremman näköinen hän vai xxxxx. Olin taas ihan hiljaa, koska xxxxx on paremman näköinen. Mutta taas jotenkin nolo kysymys. En viitsi valehdella, mutta en loukatakaan, joten olen ollut vaan hiljaa.

hm. jos vaan itseksen kehusi eikä suoraan kkysyisi mielipidettäni, en sanoisi mitään. mutta jos oikeasti suoraan kysyy että eikö olekin... apua, en tiedä. en usko että olisin tuollaisen kanssa kovin pitkään, ehkä ekan kysymyksen voisin sanoa jooo, ja järkyttyä siitä ja laittaa poikki.

no enpä menis kieltämään vaan myötäilisin vaan, tai en puhuis mitään. Enempi siitä sulle on hyötyä jos hän pitää luulonsa, kuin jos hänelle äkkiä valkeneekin totuus...

Alkuperäinen kirjoittaja noniin:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Koskaan en ole vielä törmännyt mieheen joka ei olisi kehuskellut isolla kalullaan....

Huh,huh!Noh millaisia mä oon tainnu tavata,kun en ole moista kuullut?

No sitä minä en tiedä......

Mutta siis ei nyt sillain että sanoa paukautetaan, mutta sängyssä... ja sit pitää tietty myötäillä että voi valtava ja silleen.
Muuten lopahtaa fiilis :whistle:

kyse on siitä, mitä kannattaisi tehdä, niin myötäillä varmaankin.. Mutta jos olisi kyse siitä , mitä minä olisin tehnyt, niin varmasti heti ensimmäisen kerran kuultuani ja nähtyäni olisin sanonut olevani kaikkea muuta kuin samaa mieltä.. Minä en sitten vieläkään ole oikein ymmärtänyt, että minkä kanssa sitä hienotunteisuutta syötiinkään..?

Koskaan en ole vielä törmännyt mieheen joka ei olisi kehuskellut isolla kalullaan....

Olisipa noloa, jos tuntisin jonkun tuollaisen kehuskelijan. Minusta pikemminkin tuntuu, että kolmekymppiset ja sitä nuoremmat vitsailevat mieluummin sillä, kuinka pikkuriikkinen se on. Niin sanottua käänteispsykologiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Olisipa noloa, jos tuntisin jonkun tuollaisen kehuskelijan. Minusta pikemminkin tuntuu, että kolmekymppiset ja sitä nuoremmat vitsailevat mieluummin sillä, kuinka pikkuriikkinen se on. Niin sanottua käänteispsykologiaa.

No mä taisin taas sanoa turhan suorasti tän.

Mutta tarkoitin ihan petipuheita ja sitä kuin mies innostuu ihan vallan hillittömästi jos kehuskelee...

Yhteistyössä