Jos on 162-163cm ja painaa 66-67kg, miten kuvailisit ulkomuotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lievästi ylipainoinen...itse painoin synnyttämään mennessä 67kg ja pituuttakin 5cm enemmän. normaalisti olen siis normaalipainoinen ja kiloja tuli siis tuolloin +14

Mä olen 162cm ja painan 66 kiloa ja pidän itseäni lievästi ylipainoisena..mulla ylipaino ei johdu lihaksista vaan rasvasta, joka valitettavasti on vielä jakautunut epätasaisesti.

Se riippuu ihan siitä yleisilmeestä. Jollain saattaa painoa olla paljonkin suhteessa pituuteen, mutta silti näyttää ihan normaalipainoiselta. Sitten voi olla toisinkin päin. On niin kiinni ryhdistä, itsetunnosta, vaatetuksesta jne. Jos pelkkiä lukuja tarkastellaan niin tuo on ehkä himpun verran ylipainon puolella.

No minä olen 158 ja painan 65 kg...olen ihan normaalipainoinen...ei voi sanoa, että hoikka mutta normaali. Itse kylläkin omaan lihaksiakin, että senkin takia paino ei kerro koko totuutta. Tavoite on kuitenkin vielä laihtua 3-5 kiloa ja sitten olen kyllä jo hoikka =).

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
miten te voitte sanoa pelkkien lukemien perusteella kuka on läski ja kuka pullea vai normipainoinen?

Se on silkkaa matematiikkaa. Just noi painoindeksilaskurit perustuu siihen tiettyyn kaavaan, jota en nyt ulkoa muista tietenkään :/

Yhteistyössä