Oletko onnellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletko hoikka/normaali vai pyöreä/lihava?

Itse olen pyöreä/lievästi ylipainoinen ja aika usein ajattelen, että olisin onnellisempi hoikkana/normaalipainoisena. Mutta sitten mietin sitä aikaa kun olin hoikka/normaalipainoinen niin olin välillä jopa masentunut. Silti tuntuu, että olisin onnellisempi jos minulla olisi parempi vartalo. Mutta tämä on vain tunne.

En ole onnellinen ja olen pyöreä. Vastaan kuitenkin.

Just nyt en ole erityisen onnellinen. Joudun istumaan edelleen tässä koneen ääressä päivystämässä ja tekemässä välillä työjuttuja, vaikka alakerrassa olisi remontti odottamassa. Niin ja mulla PITÄISI olla tänään lomapäivä |O Mutta noin yleisesti ottaen olen melko onnellinen ja olen ylipainoinen.

Olen onnellinen =)

Ja olen lihava...ylipainoa on vielä noin 8 kiloa.

Mulle onnellisuus tulee aikalailla muista asioista, kuin ulkonäöstä. Tarkoitan siis, että vaikka näyttäisin miltä, niin en sen vuoksi olisi onneton. Voin olla tyytymätön ulkonäkööni, mutta en ulkonäköni vuoksi onneton.

Olen onnellinen.
Hoikka olen, aina olen tämmöinen ollut. Mutta ei tarvi ajatella, että mulla olisi mikään hyvä vartalo. Olen luiseva ja rinnaton ja jos turvottaa tai olen syönyt pari päivää tukevammin, niin maha pömpöttää kuin odottavalla. Jos lihon, lihon keskivartalosta. Sinne mihin saisi tulla tavaraa, sitä ei tule.

Mutta onnellinen olen silti. Ja hyväksyn olemukseni, vaikken mikään ihannenainen olekaan.

mäkin ajattelin joskus et laihana olisin onnellinen. sitten ku olin laiha niin eihän se mitään onnea tuonut. no, nyt oon taas melko tukeva mut voin oikeastaan sanoa et joo, oon onnellinen. eikä sillä ollutkaan laihuuden kanssa mitään tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Olen onnellinen =)

Mulle onnellisuus tulee aikalailla muista asioista, kuin ulkonäöstä. Tarkoitan siis, että vaikka näyttäisin miltä, niin en sen vuoksi olisi onneton. Voin olla tyytymätön ulkonäkööni, mutta en ulkonäköni vuoksi onneton.

Miten yhtäkkiä 8 kiloa? Mun mielestä sitä vielä pari viikkoa sitten oli joku 15...?

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut :):
Olen onnellinen =)

Miten yhtäkkiä 8 kiloa? Mun mielestä sitä vielä pari viikkoa sitten oli joku 15...?

Tavoitepainoon on toki enempi matkaa, kuin mitä normaalipainon ylärajaan :)

Olen hyvinkin onnellinen ja tyytyväinen elämääni ja myös itseeni. Ja olen oikeasti lihava (toisin kuin jtokut jotka väittävät olevansa lihavia 8 kg ylipainolla *silmien pyöritys). Painoindeksi taitaa olla jotain 42 luokkaa. Olen ollut myös elämässäni hyvin laiha ja olin silloin tosi onneton. Varstalotyyppi ja onnelisuus ei kyllä minulla aikanakaan liity mitenkään toisiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut :):
Olen onnellinen =)

Tavoitepainoon on toki enempi matkaa, kuin mitä normaalipainon ylärajaan :)

No nimittäin sitä mä ihmettelin :D Etkös sä pari viikkoa sitten vielä painanut likeemmäs 80 ja siitä on kyllä aika matka normaalipainoon...

Olen lievästi ylipainoinen, vähän pyöreä, kuten sinäkin ap. Ja olen onnellinen. Olen ollut onnellinen koko elämäni, eli siihen ei ole paino vaikuttanut millään lailla. Olen ollut alipainoinen, hoikka, normaali ja nyt ylipainoinen.

Yhteistyössä