jos.... (sika)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jos

Vieras
jos lapsesi sairastuu ja yllättäen kuolee etkä ole antanut ottaa hänelle rokotetta niin voisitko elää sen tiedon kanssa että ehkä olisit voinut pelastaa lapsesi?

Alkuperäinen kirjoittaja jos:
jos lapsesi sairastuu ja yllättäen kuolee etkä ole antanut ottaa hänelle rokotetta niin voisitko elää sen tiedon kanssa että ehkä olisit voinut pelastaa lapsesi?

No täällä ei edes kerkiä ottamaan rokotetta. Vasta kuun lopulla rupeavat rokottamaan riskiryhmiä, joten aikaa menee ennenkuin rokotus ois ees mahdollista saaha pojulle...

Niin luulen että siinä tilanteessa kävis kaikki vaihtoehdot mielessä. Miten ylipäätään lapsen kuolemasta voi selvitä? Ei tuo rokotus olisi se päälimäinen asia varmaankaan vaan lapsen menetys. piste

Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:
niin tai jospa se kuolee siihen rokotteeseen, antaisitko anteeksi ittelles rokotuksen ?

kyllä siell taas joku järjen jättiläinen kyselee.

enemmin otan rokotteen ja riskin. syy ei olisi silloin minun vaan niiden jotka ovat suosittelleet rokotetta.

niin tai jospa se kuolee siihen rokotteeseen, antaisitko anteeksi ittelles rokotuksen ?

Jos rokotteesta tulisi jotain niin sen hyväksyisin tietenkin. Mutta jos olisin ollut niin hölmö että vastoin kaikkia ohjeita ja maalaisjärkeä jättäisin rokottamatta lapsen niin en ikinä antaisi itselleni tai vaimolle anteeksi.

Kuis moni siihen rokotukseen nyt on kuollu? Taidat itse olla "järjen jättiläinen".
Ja vastaus kysymykseen: en.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:

Kuis moni siihen rokotukseen nyt on kuollu? Taidat itse olla "järjen jättiläinen".
Ja vastaus kysymykseen: en.

no tuohon tautiinkin kuoleminen on aika epätodennäköistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi mitään:
Vantaalla saa terveet pikkulapset vasta joulukuun alussa rokotteen ja vanhemmat lapset joulukuun puolivälissä.

Miten näissä aikatauluissa voi olla näin suuret erot? Täällä jo loppui terveiden pikkulasten rokottaminen.

Yhteistyössä