V
vieras
Vieras
Niin haluaisitko, että lapsi yritetään pitää hengissä kaikin keinoin vai olisiko elämänlaatu silti etusijalla? Jos nyt ajatellaan vaikka rv 25 ja niihin aikoihin syntyneitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei hengissä hinnalla millä hyvänsä. Jos lapsi monivammainen, joka tuskin koskaan pääsee kotiin, ei syö itse, ei näe, ei kuule, ei liiku... oikeasti en näe järkeä kiduttaa toista jatkuvilla tutkimuksilla moisen takia.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:itse vauvan pienillä viikoilla menettäneenä, en koskaan toivoisi mielummin kuolemaa. en ole koskaan ajatellut, että hyvä kun kuoli, olisi varmasti ollut monia vaikeuksia edessä... vaikka niin minulle on jotku sanoneet.
en osaa ajatella, että vanhempana pystyisin toivomaan ettei mitään oman vauvan hyväksi tehtäisi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:sinuna toivoin vaan kovasti muutaman lisä viikon, 26 jo parempi. muista levätä ja ottaa rauhallisesti. ootko saanut supistuksenestolääkitystä? toivottavasti et joudu kovin ennenaikaisesti synnyttämään! Tsemppiä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuota noin....
Luuletko et sulla siinä on paljo päätäntävaltaa?
Lapsesi kyllä pidettäsi hengissä jos hänellä ois edellytykset siihen.
Ihan tyhmä kyssä siis.
Alkuperäinen kirjoittaja blaah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuota noin....
Luuletko et sulla siinä on paljo päätäntävaltaa?
Lapsesi kyllä pidettäsi hengissä jos hänellä ois edellytykset siihen.
Ihan tyhmä kyssä siis.
Monesti ihmisiä pidetään hengissä vaikkei ole edellytyksiä ilman laitteita tms. elämään. Miksi ihmeessä muuten olisi esim. elvytyskielto?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:itse vauvan pienillä viikoilla menettäneenä, en koskaan toivoisi mielummin kuolemaa. en ole koskaan ajatellut, että hyvä kun kuoli, olisi varmasti ollut monia vaikeuksia edessä... vaikka niin minulle on jotku sanoneet.
en osaa ajatella, että vanhempana pystyisin toivomaan ettei mitään oman vauvan hyväksi tehtäisi...![]()
En nyt tarkoita, ettei tehtäisi mitään. Vaan sitten jos menisi siihen, että lasta jouduttaisiin koko ajan elvyttämään, niin eikö suomessakin pysty loppujen lopuksi tekemään elvytyskiellon jos ennuste on muutenkin huono?
Ehkä omakin mieli muuttuisi sitten, kun joutuu siihen tilanteeseen.
Nyt minullakin viikkoja vähän päälle 20 ja supistelee kipeästi, eli pelkona juuri tuo ennenaikainen synnytys :|
Alkuperäinen kirjoittaja blaah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuota noin....
Luuletko et sulla siinä on paljo päätäntävaltaa?
Lapsesi kyllä pidettäsi hengissä jos hänellä ois edellytykset siihen.
Ihan tyhmä kyssä siis.
Monesti ihmisiä pidetään hengissä vaikkei ole edellytyksiä ilman laitteita tms. elämään. Miksi ihmeessä muuten olisi esim. elvytyskielto?