Jos tunnistaisit jonkun palstalaisen kaupungilla, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Namppis88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Namppis88

Aktiivinen jäsen
24.01.2011
3 774
0
36
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen, että mitä tekisit jos tunnistaisit sinulle tosielämässä entuudestaan tuntemattoman palstalaisen jossain? Menisitkö morjestaan vai raportoisitko palstalle? :rolleyes:

Jos olisi sellainen palstalta tuttu, jonka kanssa en ole sen enempää esittäytynyt, eli jolle olisin vain ja ainostaan Ultramariini kävelisin luultavasti ohi. Näin olen tehnytkin.

Mutta jos näkisin taas jonkun, jolle olen itsestäni muutakin kertonut, jonka kanssa olen vaihtanut ajatuksia, ja jonka tunnistaisin kuvan perusteella, ehkä esittäytyisin, ehkä en. Riippuu päivästä ja hetkestä.

No tietenkin pyrkisin mahdollisimman lähelle ko. palstalaista, osottaisin sitä sormella ja huutaisin että "TOI PALSTAILEE KAKSPLUSSALLA!!!!!" Jos muistaisin nimimerkin niin huutaisin senkin kovaan ääneen. Sitten tulisin raportoimaan palstalle että bongattu on.

Ihan hölmö kysymys kun vastaus on noin ilmiselvä :D

No oikeesti varmaan salaa katselisin pitkään ja hykertelisin mielessäni tunnistamisesta, mutta tuskin raportoisin siitä tänne.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Minni:)
Mä varmaan itse kävelisin ohi, mutta vilkaisisin toisen kerran. Sit ehkä laittaisin myöhemmin palstalla yv:tä "bongatulle". Riippuu vähän kenet olisin nähny.

Kaffekirahvi, tietenkin tää on hölmö kysymys :D

Viimeksi muokattu:
Mä varmaan itse kävelisin ohi, mutta vilkaisisin toisen kerran. Sit ehkä laittaisin myöhemmin palstalla yv:tä "bongatulle". Riippuu vähän kenet olisin nähny.

Kaffekirahvi, tietenkin tää on hölmö kysymys :D

Ilmaisin itseäni epäselvästi, ajattelin että toi mun ensimmäinen vastaus olis ihan ilmiselvä vaihtoehto, että mitäs kyselet :D Mutta en näköjään saanut ajatuksiani ylös, joten selvensinpä nyt sitten.

• Tykkää
Reactions: Namppis88
Kävelisin ohi. Paitsi jos kyseessä olisi Venakko Milanna, niin menisin ehdottomasti juttelemaan ja sopisin vieläpä jatkotreffit.

Mitähän sille muuten mahtaa kuulua?

Mummeliisaan olen törmännytkin usein yliopistolla :).
Hän ei silti tunne minua, koska en ole kuviani koskaan tänne laittanut. Kävelen vain ohi ja näin tekisin muidenkin kohdalla.
Yksi palstamamma on lastenvaateliikkeessä töissä, mutta ihan normaalisti sieläkin asioin. En kuuluta, että tiedän hänet palstalta.

Mummeliisaan olen törmännytkin usein yliopistolla :).
Hän ei silti tunne minua, koska en ole kuviani koskaan tänne laittanut. Kävelen vain ohi ja näin tekisin muidenkin kohdalla.
Yksi palstamamma on lastenvaateliikkeessä töissä, mutta ihan normaalisti sieläkin asioin. En kuuluta, että tiedän hänet palstalta.

Nykäise joskus hihasta niin pifaan kahvit Oscarissa tai lasin viiniä/kaljan Cottonissa.
:)

tuskin tunnistaisin ketään..mut jos jos jostain tunnistaisinkin, niin muutamaa menisin kyllä nykimään hihasta, sellaisia joiden kanssa jutellaan täällä yv:lläkin, mut muuten en.

eikä kukaan ainakaan oo mulle mitään tullu juttelee vaikka olen joskus työpaikkanikin paljastanut, et periaatteessa joku vois vaik tunnistaa =) (kuvaani en oo kyllä koskaan tänne laittanut..)

Jos olisi joku jonka kanssa olen enemmänkin jutellut ja voisin olla varma että hän tunnistaa minut jo naamasta niin voisin moikata. Muuten kävelisin ohi.

Mut on joskus bongattu kaupassa (kun olin eri nikillä), kaukaa jo kuulu tyyliin "piparnakkeliii!" :D

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä