T
toinen kotiäiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:vanhempihan noista söis jo tavan ruokaa ja nuoremmalle äkkiä kyllä samalla keittäs ruoan ku muillekin, mikä siis mättäs?Alkuperäinen kirjoittaja toinen kotiäiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Yksijuttu vielä. Eiks lähes kaikki ola vauvan ensimmäiset yhdeksän kuukautta kotona? Eli sen ajan kotiäiteinä. Ja vuosikkaana vauva voikin syödä normuruokaa... Eli kaikki vaan soseita vääntämään. Ja päiväkodissa kans, sitähän varten ne siellä ovat... lapsia siis. :xmas:
Ööö, eikös se päiväkotiruoka ole aika kotiruoka pohjasta(ainakin täällä päin) ja ei se nyt ole herranjumala homma eikä mikään tehdä itse soseet. Mä en nyt kyllä ymmärrä edes mitä hait takaa.
mulle kehtasi yks hieroja sanoa, että tee hyvä ihminen itse ne vauvan ruoat äläkä syötä kaupan soseita. Sillä itellä oli vain yksi ja ainoa lapsi ja minulla oli 3 joista vanhimmalla ja nuorimmalla oli ikäeroa 2v7kk, että kyllä mulla oli muutakin tekemistä kuin vääntää niitä soseita.
Niitä oli 3 lasta. Ei sille etteikö onnistuis mutta meinaan että mulla oli PALJON muutakin hommaa kuin ajatella että syökö vauva kaupan purkista vai itse tehtyä. Kyllä se oman aikansa ja energiansa vaatii vaikka "samalla" tekeekin.