niinpäAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin kun jotkut luulevat, että kukaan yh ei käy töissä![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
niinpäAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin kun jotkut luulevat, että kukaan yh ei käy töissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:...niin miksi nämä haukkujat eivät jätä miehiään? Jos ovat töissä, niin lopettavat työt ja rupeavat työttömiksi. Kyllä sossusta saa niin paljon rahaa, että niillä rahoilla tehdään vaikka mitä.
Ihan vaan kysyn...:xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:...niin miksi nämä haukkujat eivät jätä miehiään? Jos ovat töissä, niin lopettavat työt ja rupeavat työttömiksi. Kyllä sossusta saa niin paljon rahaa, että niillä rahoilla tehdään vaikka mitä.
![]()
Siksi, että toisilla rakkaus voittaa rahan.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:...niin miksi nämä haukkujat eivät jätä miehiään? Jos ovat töissä, niin lopettavat työt ja rupeavat työttömiksi. Kyllä sossusta saa niin paljon rahaa, että niillä rahoilla tehdään vaikka mitä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:...niin miksi nämä haukkujat eivät jätä miehiään? Jos ovat töissä, niin lopettavat työt ja rupeavat työttömiksi. Kyllä sossusta saa niin paljon rahaa, että niillä rahoilla tehdään vaikka mitä.
![]()
Tai siksi, että yh:n saamat tuet ei ihan oikeasti yllä lähellekään sitä rahasummaa, jonka työssäkäyvä mies tuo kotiin joka kuukausi?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:...niin miksi nämä haukkujat eivät jätä miehiään? Jos ovat töissä, niin lopettavat työt ja rupeavat työttömiksi. Kyllä sossusta saa niin paljon rahaa, että niillä rahoilla tehdään vaikka mitä.
![]()
Oletko noin pahvi ettet tajua ettei sieltä sossusta mitään isoja summia saada? Kyllä mullekin on rakkaus tärkeämpää kuin raha. Turha väittää päinvastaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:...niin miksi nämä haukkujat eivät jätä miehiään? Jos ovat töissä, niin lopettavat työt ja rupeavat työttömiksi. Kyllä sossusta saa niin paljon rahaa, että niillä rahoilla tehdään vaikka mitä.
![]()
Tai siksi, että yh:n saamat tuet ei ihan oikeasti yllä lähellekään sitä rahasummaa, jonka työssäkäyvä mies tuo kotiin joka kuukausi?
onkohan ap vähän yksinkertainen?
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Mie haluaisin kuulla niitä summia, mitä te saisitte yh:na, jos heittäisitte miehenne pellolle. Aina vain sanotaan että "saisin enempi"... Kertokaahan nyt niitä summiakin sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Mie haluaisin kuulla niitä summia, mitä te saisitte yh:na, jos heittäisitte miehenne pellolle. Aina vain sanotaan että "saisin enempi"... Kertokaahan nyt niitä summiakin sitten.
Mä laskin kerran huvikseni mitä saisin kuukaudessa:
Asumistuki aika tasan 400 euroa
Lapsilisät 300 euroa (pari egee päälle)
Elatusmaksut 260 euroa
Työttömyyskorvaus noin 600 euroa
Tuosta maksaisin ensinnäkin vuokran 600 ?, ja sähkölaskun joka on joka toinen kuukausi sen 60 ?. Eli kuukausitasolla 30 ?. Noiden jälkeen jäisi 930 euroa. Siitä maksaisin yksinäni ruoat minulle ja kahdelle lapselle, bussikortin, kännykkälaskun, nettilaskun, kuopuksen vaipat, yms pakolliset menot. Sossusta en saisi mitään, liian suuret tulot...En mä muiden miehistä tiedä, mutta kyllä mun mies tienaa kuukaudessa enemmän mitä mä yksinhuoltajana saisineli ei ero olisi ainakaan taloudellisesti kannattavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:ja se on kaikkein kivointa, kun nää huumeiden viihdekäyttäjät (mikä sanahirviö), tulee yleensä "paremmista perheistä"... ei köyhillä ole rahaa...
Oli taas vaan pakko!
Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger harmaana:Turha on kadehtia toisen avunsaantia.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:...niin miksi nämä haukkujat eivät jätä miehiään? Jos ovat töissä, niin lopettavat työt ja rupeavat työttömiksi. Kyllä sossusta saa niin paljon rahaa, että niillä rahoilla tehdään vaikka mitä.
![]()
onkohan ap vähän yksinkertainen?
Mitä se "vähän" tuossa tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:...niin miksi nämä haukkujat eivät jätä miehiään? Jos ovat töissä, niin lopettavat työt ja rupeavat työttömiksi. Kyllä sossusta saa niin paljon rahaa, että niillä rahoilla tehdään vaikka mitä.
![]()
Oletko noin pahvi ettet tajua ettei sieltä sossusta mitään isoja summia saada? Kyllä mullekin on rakkaus tärkeämpää kuin raha. Turha väittää päinvastaista.
Oletko noin pahvi, ettet ymmärrä sarkasmia (pitääkö sana tulkita sinulle erikseen vai ymmärrätkö edes sen)?
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Yäk...
Alkuperäinen kirjoittaja joko taaaaas:Ihan ystävällisyyden nimissä Scarlett-79, onko sulla joku trauma yksinhuoltajuudestasi, kun kokoajan sitä pitää tuoda esille ja siitä valittaa jotenkin epäsuorasti.
Eikö elämässäsi ole muita puimisen aiheitya ku ihmisten sossu, yh:t, syöpä, kesätyöt, koulu.
Ankiaksi jo alkaa käymään pikkuhiljaa.