Jos yh:na on kerran niin kivaa ja sossusta saa aivan sikana rahaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja joko taaaaas:
Ihan ystävällisyyden nimissä Scarlett-79, onko sulla joku trauma yksinhuoltajuudestasi, kun kokoajan sitä pitää tuoda esille ja siitä valittaa jotenkin epäsuorasti.
Eikö elämässäsi ole muita puimisen aiheitya ku ihmisten sossu, yh:t, syöpä, kesätyöt, koulu.
Ankiaksi jo alkaa käymään pikkuhiljaa.

Joo ei ole mitään muuta :whistle: :laugh: :hug:

joo ei näytä olevan juu, kun oot aamusta asti roikkunut täällä ......

Meillä kyllä miehen kanssa asia niin että olen kirjoilla yksin lasten kanssa ja saan yh-korotukset lapsariin jne. mutta miehellä on myös oma kämppänsä (vaikka minun luonani joka yö onkin) ja tosiaan maksaa siitä vuokran, sähköt, veden jne. Tämä järjestely siksi että meillä oli pikku tauko tuossa viime loppuvuodesta ja nyt ei uskalla tehdä enää niin että yhteen virallisesti muutettaisiin. Eri asia mitä naapurit aattelee kun mies täällä koko ajan on muttei "asu"...

Alkuperäinen kirjoittaja Rhett-97:
Alkuperäinen kirjoittaja joko taaaaas:
Ihan ystävällisyyden nimissä Scarlett-79, onko sulla joku trauma yksinhuoltajuudestasi, kun kokoajan sitä pitää tuoda esille ja siitä valittaa jotenkin epäsuorasti.
Eikö elämässäsi ole muita puimisen aiheitya ku ihmisten sossu, yh:t, syöpä, kesätyöt, koulu.
Ankiaksi jo alkaa käymään pikkuhiljaa.

Joo ei ole mitään muuta :whistle: :laugh: :hug:

joo ei näytä olevan juu, kun oot aamusta asti roikkunut täällä ......

Juu juu koko ajan olen ollut palstalla :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja bea:
voi jestas, taasko se valittaa täällä?! :O

oottakaa vaan, kohta lentää ruutuun aloitus "onko ikäerolla väliä parisuhteessa?" ;)

Niin mähän valitan koko ajan, nytkin valitan tässä aloituksessa. Mä en vain itte kyllä huomaa sitä kohtaa missä mä valitan :whistle: Ja koskahan ole tehnyt viimeksi aloituksen pariskunnan ikäerosta? Jos kerran luette mun kirjoituksia, niin koittakaa vähän tarkemmin lukea niitä :whistle: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ohan:
se totta et yh.na saa enemmän käteen.

No eipä yh:na mitään suuria tuloja ole jos saa Kelan ja sossun rahoja. Moni yh on töissä joten ainoa tuki saattaa olla lapsilisä ja siihen yh-korotus, valtaisat 46,60?.

Sulla on kyllä joku kompleksi omasta yksinhuoltajuudesta ja sossuilusta kun jaksat päivästä toiseen vatvoa ja valittaa...anna jo olla.

Itse olen yh mutta mun ei tarvitse sitä olla toitottamassa tai perustelemassa yhtään kellekään. Pitää sen verran seistä oman elämänsä ja tekojensa takana että kestää kritiikin ja toisaalta osaa kääntää sille toisen korvan.

Alkuperäinen kirjoittaja pirre:
Sulla on kyllä joku kompleksi omasta yksinhuoltajuudesta ja sossuilusta kun jaksat päivästä toiseen vatvoa ja valittaa...anna jo olla.

Itse olen yh mutta mun ei tarvitse sitä olla toitottamassa tai perustelemassa yhtään kellekään. Pitää sen verran seistä oman elämänsä ja tekojensa takana että kestää kritiikin ja toisaalta osaa kääntää sille toisen korvan.

Siis aivan oikeasti kellähän tässä on ongelma? :laugh: :laugh: Voi kristus mitä tosikkoja te olette ja luulette mun valittavan tässä aloituksessa. Höllentäkää sitä pipoa ja ottakaa rennommin.

Alkuperäinen kirjoittaja pirre:

Siis aivan oikeasti kellähän tässä on ongelma? :laugh: :laugh: Voi kristus mitä tosikkoja te olette ja luulette mun valittavan tässä aloituksessa. Höllentäkää sitä pipoa ja ottakaa rennommin.

outo huumori sulla, ei oikein uppoo.

Alkuperäinen kirjoittaja ohan:
se totta et yh.na saa enemmän käteen.

No enpä menis ihan tota allekirjottaa...
Eipä tässä saaha mtn muuta, ku lapsilisän korotus ja elatus...
Ja siihen lisäks sitte mun palkka... Et ollaahan tässä sitte tosi rikkaita :)

Joopa joo, eipä saa yh yhtään enempää, itekin saan eläkkeet (kansan- ja työeläke), lapsilisään se yh-korotus ja elarit, eipä kannata kadehtia. Nytkin olen menossa taas esittelemään Avonin tuotteita yhelle mun ystävälle jos vaikka tulisi tilaus niin voisi saada vähän ylimääräistä siitäkin joka ei ole varma asia vielä, mutta toivossa on hyvä elää. Kotigastronomin tilaukset on olleet jäissä nyt alkuvuodesta asti mutta jospa nekin siitä vilkastuisi. Että yritetään kovasti saada tuloja lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
mulkun kaipuu?

Ei siihen tarvita parisuhdetta :whistle: ;)

Yäk...

Mitä yäk? Onko seksi yök? Tarkoitinko, että pitää persettä jakaa kaikille?

No on ajatus siitä tuntemattoman kanssa. Mut mä oonkin häiriintynyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mä oon ainakin yh vaan siksi, että saan rekka-autolastillisen rahaa joka viikko!!!!!!!!!!!! Kuolkaa kateuteen :D :D :D :D

Tuskin kukaan on kateellinen. Sitä on niin helppo aina vedota tähän "Kateellisuus -korttiin".

sasse.. kauhean moni muuten vetoaa siihen et jäähän sitä rahaa enemmän kun ei ole sitä miestä ruokittavana. ei ole ei, mut sit pitääkin kokonaan itse maksaa asuminen ja kaikki muu eläminen. asumiskulut ei puolitu vaik miestä ei ole vaik ruokalasku pienenis. kyl mulla ainakin elintaso putos paljon eron myötä vaikkei ex mikään huipputuloinen ollutkaan. toimeentulotukea en saa.

Mä en vois kuvitellakkaan olevani yh paitsi jos mieheni kuolisi ja jäisin leskeksi silloin olisi pakko. Mulla toimiva parisuhde ja mies hyväpalkkaisessa työpaikassa, itse olen hoitovapaalla kahden muksun kanssa. Ikävää jos jollain ei ole hyvää miestä joka pitää perheestä huolta.

Alkuperäinen kirjoittaja ha-ha-haa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sä oot hirveen negatiivinen ihminen!
Tekisit joskus jotain kivoja avauksia,äläkä aina näitä valituksia,oikeesti :headwall:

PEESI!!!

Ja jotkut voisi opetella lukemaan muitakin kuin negatiivisia aloituksia :whistle: :hug: Miksi te vedätte tästä aloituksesta herneet nenään, osuiko omaan nilkkaan...? :p

Alkuperäinen kirjoittaja ha-ha-haa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sä oot hirveen negatiivinen ihminen!
Tekisit joskus jotain kivoja avauksia,äläkä aina näitä valituksia,oikeesti :headwall:

PEESI!!!

Ja jotkut voisi opetella lukemaan muitakin kuin negatiivisia aloituksia :whistle: :hug: Miksi te vedätte tästä aloituksesta herneet nenään, osuiko omaan nilkkaan...? :p

no mää uskallan ihan mustana sanoo ( hui pelottaa :xmas: ) kyllä minustakin ap:n aloitukset ovat aika usein - ei aina ! - jollain tapaa negatiivisia. en myöskään aina liitele samoilla linjoilla ap:n ajatusmaailman ja huumorin kanssa, mutta so what. meitä on moneksi ja hyvä niin :)

Yhteistyössä